کد خبر: 183092
تاریخ انتشار :

بررسی فونپد جدید ایسوس در نامه نیوز؛

سوغاتی محبوب ایسوس؛ زیبا و ارزان قیمت+تصاویر

سوغاتی محبوب ایسوس؛ زیبا و ارزان قیمت+تصاویر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه خواندنی های نامه نیوز - شرکت تایوانی ایسوس عاشق ماجراجویی است. این شرکت فعال در حوزه تجهیزات الکترونیکی، هیچ ترسی از به خطر افتادن محبوبیت روز افزون خود ندارد. ایسوس یک روز به سراغ فون پد می‌رود، یک روز پد فون را رو می‌کند، یک روز هم تلفن، تبلت و لپتاپ را در هم می‌آمیزد و محصولی عجیب و غریب خلق می‌کند. قصد نداریم خلاقیت‌های این غول تایوانی را مرور کنیم، در عوض می‌خواهیم به یکی از آخرین تلاش‌های این شرکت در عرصه تبلت ها نگاهی بیاندازیم.
سوغاتی جدید ایسوس؛ زیبا و ارزان قیمت+تصاویر
ایسوس در یکی دو سال اخیر بر روی دو سری از تبلت های میان رده تمرکز داشته است: یکی فون پد و دیگری ممو پد. هر دوی این تبلت ها بسیار موفق عمل کردند و با قیمت‌های مناسبی که داشتند نظر عموم کاربران را به خود جلب نمودند. این شرکت، سال 2014 نیز با مجموعه ای رنگارنگ از فون پدها و مموپدهای خود با قدرت تمام وارد بازار شد.
سوغاتی جدید ایسوس؛ زیبا و ارزان قیمت+تصاویر
امسال ایسوس 2 فونپد از آستین خود بیرون آورد. مدل ارزان‌تر با نام کامل Fonepad 7 FE170CG شناخته می‌شود و مدل گران‌تر Fonepad FE375CG نام دارد. هر 2 مدل نسبت به محصولات سال قبل از ابعاد مناسب‌تری برخوردار هستند. ایسوس با کیفیت ساخت مثال زدنی و قیمت‌های رقابتی خاص خود آمده تا بازار پایین رده‌ها و میان رده های تبلت های 7 اینچی را از آن خود کند.
سوغاتی جدید ایسوس؛ زیبا و ارزان قیمت+تصاویر
این تبلت به نمایشگری با رزولوشن 800 × 1280 مجهز شده. این بدان معناست که تراکم پیکسلی نمایشگر تبلت مورد نظر ما حدود 215ppi است. پردازشگر 4 هسته ای Intel Atom Z3560 با فرکانس کاری 1.83 گیگاهرتز، به عنوان مغز متفکر این تبلت عمل می‌کند. از دیگر مشخصه های سخت افزاری این محصول می‌توان به 1 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی و باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 15 وات-ساعت اشاره کرد. ایسوس یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت دستگاه و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه تعبیه کرده است.
سوغاتی جدید ایسوس؛ زیبا و ارزان قیمت+تصاویر
همه چیز در یک نگاه:
مشخصات کلی: ابعاد: 9.8 × 108.9 × 194.3 میلی متر - وزن: 299 گرم
پردازنده: Intel Atom Z3560, 64Bit Quad Core
حافظه داخلی: حافظه داخلی 8 گیگابایت - قابلیت نصب کارت حافظه
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی از نوع LED-backlit IPS LCD - اندازه 7 اینچ - 800 × 1280 - تراکم پیکسلی: 215 پیکسل بر اینچ
امکانات ارتباطی: قابلیت نصب سیم کارت به همراه قابلیت مکالمه 3G - GPRS - قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - بلوتوث - DLNA - GPS - USB
دوربین: 5 مگاپیکسل - وب کم 2 مگاپیکسل
امکانات: قطب نما ، شتاب سنج ، سنجش نور محیط ، مجاورت
سایر مشخصات: اندروید 4.4 - کارکرد باتری حدود 10 ساعت در کاربری مداوم قیمت: 630.000

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها