کد خبر: 424820
تاریخ انتشار :

چگونه اپلیکیشن های ایرانی حذف شده از اپ استور را دانلود کنیم؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز ، با وجود اینکه حذف شدن این اپلیکیشن ها احتمالا ربطی به تحریم های آمریکا علیه ایران نداشته و صرفا به دلیل قوانین و مقررات اپل است اما به هرحال نمی توان این موضوع را انکار کرد که اپلیکیشن های ایرانی برای کاربران کشورمان واقعا سودمند و کاربردی هستند و ازآنجایی که 11 درصد از کاربران ایرانی از آیفون استفاده می کنند، نمی توان به راحتی این برنامه ها را فراموش کرد. در ادامه به شما آموزش می دهیم که چگونه اپلیکیشن های حذف شده ایرانی را باری دیگر دانلود کنید.
​بله میدانیم که اپلیکیشن های ایرانی از اپ استور اپل حذف شده و دیگر امکان دانلود مستقیم آن ها وجود ندارد، اما اگر شرایط لازمه را داشته باشید، می توانید به راحتی کامل اپلیکیشن های ایرانی را دانلود کنید! اگر شما پیش از این هر کدام از اپلیکیشن های ایرانی را از اپ استور دانلود کرده باشید، این اپ ها به طور پیش فرض در قسمت Purchased حساب شما ذخیره می شوند و به همین ترتیب می توانید آن ها را دوباره دانلود کنید. پس برای این کار:
​اپ استور را بر روی آیفون و یا آیپد اجرا کنید
از تب پایین صفحه، وارد بخش Updates شوید
در بالای صفحه، گزینه ای به نام Purchased وجود دارد؛ آن را انتخاب کنید
نام برنامه مورد نظر را در بخش جستجو وارد کرده تا پیدا کردن برنامه مورد نظر راحت تر شود
حال برنامه را به سادگی دانلود کرده و از آن لذت ببرید
چگونه اپلیکیشن های ایرانی را از سایر استور ها دانلود کنیم؟
بیایید فرض کنیم که شما تا به حال اپلیکیشن ایرانی حذف شده ای که دنبالش هستید را دانلود نکرده اید. مسلما این اپلیکیشن دیگر در تاریخچه خرید شما وجود ندارد و نمی توانید به آن اپ ها دسترسی داشته باشید. اینجاست که کار اندکی سخت تر می شود. نرم افزار های زیادی وجود دارند که خود را به عنوان مارکت رسمی معرفی می کنند اما در واقع بهترین کاری که این برنامه ها انجام می دهند، معرفی برنامه در اپ خود و لینک دادن به اپ استور اپل است! البته اپلیکیشن هایی از جمله اپلیکیشن نصاب هستند که امکان دانلود به طور مستقیم را به شما می دهند اما باید در ازای استفاده از این سرویس هزینه ای پرداخت کنید. روشی ساده، مراجعه حضوری به فروشگاه NIC و نصب نرم افزار ها به صورت حضوری است که برای کاربران عزیز انجام می شود.
منبع : NIC

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها