کد خبر: 447047
تاریخ انتشار :

فهرست جدید بهترین آنتی‌ویروس‌ها برای ویندوز 10

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز ، طبق معمول Kaspersky با کسب امتیاز کامل 6 از 6 در هر سه بخش محافظت، عملکرد و استفاده آسان، بهترین عملکرد را داشته است. اما آنچه که شاید هیچ کس انتظارش را نداشت، در این دور از بررسی‌ها AhnLab V3 Internet Security کارایی مشابه Kaspersky را به نمایش گذاشته و عملکرد آن از محصولات اغلب کمپانی‌های امنیتی مشهور چون Bitdefender ،Symantec ،Avira و ESET بهتر بوده است. AhnLab یک کمپانی کره ای است.
Symantec ،McAfee ،Bitdefender و Avira با مجموع امتیاز 17.5 از 18 کارایی نزدیک به Kaspersky و Avira داشته‌اند. در آن سو VIPRE Security و Trend Micro موفق به کسب امتیاز 17 از 18 شده‌اند که نشان از عملکرد خوب آنها است.
در این دور از بررسی‌ها Symantec و McAfee با کسب امتیاز 6 از 6 در هر دو بخش محافظت و استفاده آسان اما امتیاز 5.5 از 6 در بخش عملکرد، کارایی مشابه داشته‌اند. Bitdefender در بخش محافظت و عملکرد امتیاز 6 از 6 اما در بخش استفاده آسان امتیاز 5.5 را کسب کرده است.
آنتی‌ویروس مایکروسافت با کسب امتیاز ضعیف 14 از 18 تنها سه پله با بدترین محصول لیست فاصله داشته است، با این حال عملکرد آن از Comodo بهتر بوده که امتیاز 13 را کسب کرده است. Windows Defender در بخش محافظت امتیاز 5 و در بخش عملکرد و استفاده آسان امتیاز 4 از 6 را کسب کرده است.
آنتی‌ویروس Qihoo 360 Total Security در هر سه حالت موتور پیش فرض، انتخاب دستی موتور Avira و موتور Bitdefender بدترین عملکرد را به نمایش گذاشته است.
منبع : شهر سخت افزار

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها