کد خبر: 483220
تاریخ انتشار :

گوشی میان‌رده با دوربین پیشرفته: Y7 Prime 2018 +عکس

گوشی میان‌رده با دوربین پیشرفته: Y7 Prime 2018 +عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز ، هوآوی در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند با موفقیت پیش می‌رود و بر اساس سیاست‌های خود توانسته است رضایت مشتریان خود در دو گروه گوشی‌های پرچمدار و گوشی‌های میان‌رده را حفظ کند. این شرکت چینی انواع مختلف گوشی‌های هوشمند را با قیمت و کارایی مختلف روانه بازار می‌کند و همین مسئله باعث شده است برند هوآوی بین مردم بسیار محبوب باشد.

آخرین محصولی که شرکت هوآوی روانه بازار کرده است Y7 Prime 2018 نام دارد که اگرچه در خانواده گوشی‌های میان رده طبقه‌بندی می‌شود، ولی یکی از معدود مدل‌هایی است که کاربران می‌توانند آن را با دوربین اصلی دوگانه در اختیار بگیرند تا عکس‌های خود را عمق بیشتر تهیه کنند و پورتره‌های شخصی که با آن گرفته می‌شود بهترین کیفیت را داشته باشد.

مدل جدید گوشی هوشمند Y7 Prime نمایشگر ۷۲۰ مگاپیکسلی فول‌ویوو را به همراه سیستم عامل اندروید ۸.۰ و رابط کاربری EMUI 8.0 در خود جا داده است و با همه این امکانات، آن را می‌توان با قیمت ارزان خریداری کرد. ولی نکته‌ای که این محصول را از دیگر گوشی‌های میان رده مجزا می‌کند کیفیت دوربین دیجیتالی آن است.

برای این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون ۴۳۰ استفاده شده است که هشت هسته پردازشگر ۱.۴ گیگاهرتزی در آن وظیفه پردازش اطلاعات را برعهده دارند. این گوشی هوشمند رم ۳ گیگابایتی را به همراه حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی شامل می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

دوربین اصلی دستگاه دو حسگر ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی را در خود جا داده است. با این توضیح می‌توان گفت آن دسته از کاربرانی که قصد دارند با پرداخت هزینه کم یک دستگاه گوشی هوشمند در اختیار داشته باشند تا عکس‌های باکیفیت را به کمک آن تهیه کنند، Y7 Prime می‌تواند بهترین گزینه برای آنها باشد.

تجهیز پشت بدنه این دستگاه به دو لنز مجزا باعث شده است تا کاربران بتوانند حین عکاسی جزییات بیشتری را در محیط پیرامون ثبت کنند. لنز ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی هوشمند وظیفه ثبت جزییات را برعهده دارد و این در حالی است که لنز ۲ مگاپیکسلی افکت‌های لازم در عکس را لحاظ می‌کند تا در نهایت عکس حرفه‌ای‌تری بگیرید. دوربین جلوی دستگاه حسگر ۸ مگاپیکسلی دارد. این گوشی هوشمند از معدود دستگاه‌های میان رده محسوب می‌شود که دوربین سلفی آن فلش ال‌ای‌دی را هم در خود جا داده است تا در شرایطی که نور کافی وجود ندارد، کاربر بتواند بهترین عکس‌های سلفی را تهیه کند.

آزمایش‌های صورت گرفته نشان می‌دهد عملکرد دوربین اصلی گوشی در فضاهای تاریک و کم‌نور قابل ملاحظه است و با این وجود زمانی که عکاسی در فضای تاریک صورت می‌گیرد، ممکن است رنگ‌ها به صورت واقعی ثبت نشوند. دوربین جلوی دستگاه نیز بسیار خوب عمل می‌کند و حتی در هنگام لرزش دست یا فضای تاریک هم عکس‌های سلفی گرفته شده با آن بسیار قابل قبول بوده است. در حالی که دوربین سلفی می‌تواند در فضای تاریک عکس‌های باکیفیت و با رنگ واقعی تهیه کند، دورین اصلی در همان فضا عکس‌های نسبتا بی‌رنگ را تهیه کرده است.

در مجموع می‌توان گفت با توجه به قیمت دستگاه، دوربین‌های آن بسیار خوب عمل می‌کنند و قادر هستند عکس‌های زیبا با کیفیت قابل قبول تهیه کنند. البته باید توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید با گوشی هوشمند خود عکس‌های حرفه‌ای تهیه کنید می‌بایست هزینه بیشتر بپردازید و یک دستگاه گوشی هوشمند پرچمدار را بخرید. ولی اگر تصمیم شما این است که با پرداخت حداقل هزینه بتوانید یک گوشی هوشمند مناسب با دوربین پیشرفته در اختیار داشته باشید Y7 Prime 2018 بهترین گزینه محسوب می‌شود. کیفیت دوربین این گوشی هوشمند نسبت به دیگر گوشی‌هایی که با قیمت مشابه فروخته می‌شوند بسیار بالاتر است.

در اینجا نمونه عکس‌های گرفته شده با دوربین Y7 Prime 2018 در فضاهای مختلف را مشاهده می‌کنیم:

به عنوان نتیجه نهایی می‌توان گفت Y7 Prime 2018 نسبت به قیمت خود دوربین باکیفیتی را ارایه می‌دهد، باتری آن پردوام است، طراحی گوشی با مدل‌های پیشرفته برابری می‌کند و امکانات داخلی آن نیاز شما را در زمینه‌های مختلف برطرف می‌کند.

منبع : موبنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها