کد خبر: 556151
تاریخ انتشار :

بهترین برنامه های موبایل برای دانشجویان

بهترین برنامه های موبایل برای دانشجویان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بهترین برنامه های موبایل برای دانشجویان

این که آیا شما یک دانشجوی تازه وارد هستید، برنامه ها شما را برای شروع دانشگاه آماده می کنند.

از سلام کردن، پیدا کردن تاریخ و حتی یادگیری زبان فرانسه ، تقریباً در هر کار برنامه هایی مفید برای کمک به شما وجود دارد ، بنابراین این برنامه نشان می دهد که برنامه هایی وجود دارد که برای دانشجویان ساخته شده است تا به آنها به صورت علمی و به طور کلی در محیط دانشگاه کمک کند.

Study, study, study

این بهترین برنامه ها برای دانشجویان ، با توجه به مطالعه ، مقاله نویسی و تست است و شامل برنامه هایی است که به شما کمک می کند تا مرتباً کارتهای مطالعاتی مفیدی ایجاد کنید ، استنادهای برای مقالات ایجاد کنید و حتی یک برنامه که شما را از رسانه های اجتماعی مسدود می کند تا بتوانید در دانشگاه بر روی کار خود تمرکز کنید.

Grammarly

گرامرلی یکی از ابزارهای مفید دیگر است اگر شما یک مقاله اصلی دارید که به مقاله نویسی زیادی نیاز دارد. برنامه وب دارای سه نسخه رایگان ، حق بیمه (ماهانه 30 دلار) یا تجاری (15 دلار در هر ماه) است. می توانید برنامه افزودنی را برای MacOS یا Chrome نصب کنید. اگر در حال نوشتن هستید ، می توانید برنامه Grammarly Keyboard را برای iOS یا Android بارگیری کنید.

TED : بهترین برنامه برای ایده ها و الهام گرفتن

اگر در یافتن مبحثی برای یک پروژه گیر کرده اید یا می خواهید یک منبع منحصر به فرد برای یک مقاله پیدا کنید ، برنامه TED مکان خوبی برای شروع است. هشدار داده می شود ، اما گفتگوهای TED مانند یک سوراخ خرگوش است. مباحث بی پایان است - مباحثی همچون: چرا ما به تأخیر می اندازیم ، آسیب های دوران کودکی به بزرگسالی، نحوه عملکرد ماه ، آنچه در تاریکی اتفاق می افتد و یک درس محاسبات کوانتومی 10 دقیقه ای رخ می دهد. می توانید از این سخنرانی ها و دیگران در کانال های TEDx و TED YouTube ، پادکست TED Talk یا برنامه TED در iOS یا Android استفاده کنید.

Duolingo : بهترین برنامه برای یادگیری یک زبان

این یک روش سریع و آسان برای یادگیری ، پیگیری و یا مطالعه یک زبان دیگر است. در بالای درسهای آسان برای هضم ، Duolingo داستانهایی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید بخوانید تا درک خود را انجام دهید ، یک فرهنگ لغت داخلی و لیستی از کلماتی که آموخته اید و یادآوری می کنید اگر به دلیل عقب افتادن در تمرین هستید. Duolingo برنامه های کاملاً رایگان (و بدون آگهی) برای Android و iOS دارد یا می توانید در وب سایت آن تمرین کنید.

CliffsNotes: بهترین برنامه برای خلاصه کتاب

اما اگر می خواهید فصلی را که خوانده اید تقویت کنید یا درک بهتری از برخی نمادگرایی در داستان را کشف کنید ، CliffsNotes ابزاری مفید برای داشتن آن است. علاوه بر کمک به شما در زنده ماندن در کلاس انگلیسی ، سایت دارای آمادگی آزمون است که می توانید تقریباً برای هر موضوعی که می توانید انتخاب کنید ، راهنماهای مطالعه رایگان تهیه کنید.

CliffsNotes بصورت آنلاین و Android یا iOS در دسترس است. برنامه Android مخصوص افرادی است که دوره Test Prep را خریداری کرده اند و بدون آن کار نخواهد کرد. برنامه CliffsNotes Study Guides کاملاً رایگان از طریق تلفن همراه و آنلاین است.

Brainscape: بهترین برنامه برای مطالعه و فلش کارت ها

ساخت فلش کارت ها با دست همیشه خیلی وقت می برد (به خصوص اگر شما کلاس های دیگر برای تحصیل دارید). با استفاده از Brainscape می توانید مرتباً کارتهای دیجیتالی خود را ایجاد کنید یا مرتبا را که توسط دیگران ساخته شده اید ، در هر موضوعی که می توانید به آن فکر کنید مطالعه کنید.

می توانید از Brainscape به صورت رایگان استفاده کنید (فقط یک حساب کاربری ایجاد کنید) تا به شما در مطالعه برای امتحانات و ایجاد فلش کارت کمک کند. نسخه Pro با هزینه 10 دلار در هر ماه چندین زنگ و سوت اضافی را ارائه می دهد - می توانید کارتهای مرتبا را علامت گذاری کنید ، کلاسهای خود را خصوصی کنید و مرتباً کارتهای خود را معکوس کنید. می توانید از این ابزار بصورت آنلاین یا Android و iOS استفاده کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها