کد خبر: 558504
تاریخ انتشار :

چگونه سریعتر تایپ کنید: 8 نکته و تکنیک در تایپ کردن

چگونه سریعتر تایپ کنید: 8 نکته و تکنیک در تایپ کردن
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

چگونه سریعتر تایپ کنید: 8 نکته و تکنیک در تایپ کردن

تایپ کردن بسیار سرگرم کننده است ، به خصوص اگر شما شخصی هستید که دوست دارد بنویسد . هر وقت ایده ای به ذهن شما خطور می کند یا می خواهید چیزی را برقرار کنید ، احساس نوشتن مطالب در رایانه بسیار جذاب است.

بسیاری از افراد به دنبال استاد تایپ کردن هستند و آرزو می کنند که صفحه کلید را مانند آنها انجام دهد. حقیقت این است که هیچ یک از آنها از این راه شروع نکردند و آنها مجبور بودند که بیاموزند.

در این قطعه ، می آموزید که چگونه سریعتر با برخی از نکات و تکنیک های مفید تایپ کنید:

  1. روی فضای کاری و منطقه تایپ کردن خود کار کنید

بسیاری از مردم بر این باورند که تایپ سریع و صحیح از زمانی شروع می شود که بتوانید روی صفحه کلید تسلط داشته باشید. اما واقعیت این است ، شما باید با گرفتن یک فضای کاری تمیز ، به طور مناسب تهویه و راحت شروع کنید. همچنین برای تایپ بهینه باید یک جدول تهیه کنید و از لپ تاپ یا رایانه خود در دامان خود خارج نشود.

اگر مدت طولانی کار خواهید کرد ، اطمینان حاصل کنید که راحت هستید.

  1. وضعیت خود را برطرف کنید

اگر می خواهید به خوبی تایپ کنید ، وضعیت صحیح نشسته ، پشتی صاف و با پاهای شما کمی جدا از هم قرار می گیرد ، روی زمین صاف است. همچنین مچ دست شما باید به گونه ای قرار بگیرد که انگشتان دست شما بتوانند صفحه کلید را بپوشانند. کمی سرتان را کج کنید تا بتوانید به درستی صفحه را نگاه کنید.

صندلی اداری خود را تنظیم کنید تا بتوانید به راحتی با صندلی بازی کنید و حالت مناسبی به دست آورید.

  1. وضعیت خود را نگه دارید

همچنین بسیار مهم است که این موقعیت را همانطور که تایپ می کنید حفظ کنید. اطمینان حاصل کنید که وضعیت بدنتان خوب است و از این طریق می توانید از درد در مچ دست خودداری کنید. این دردها راهی برای کاهش سرعت شما و دور نگه داشتن ریتم دارند.

کمر و شانه های خود را از شکار نگه دارید و در حالی که استراحت باید همانطور که روی آن کار می کنید ، هدف اصلی شما باشد ، حتماً قائم باشید.

4- خود را با صفحه کلید آشنا کنید

صفحه کلید ابزار شما در اینجا است ، بنابراین باید با آن آشنا شوید. خوشبختانه برای شما ، بیشتر صفحه کلیدهایی که مشاهده می کنید از همان طرح استفاده می کنند. طرح QWERTY. به این دلیل به دلیل حروف ایجاد شده در گوشه بالا سمت چپ گفته می شود. همچنین خواهید فهمید که بسیاری از کیبوردها دارای کلیدهایی در اطراف کلیدهای اصلی هستند که چندین اتصال را انجام می دهند.

5- چشمان خود را ببندید و کلیدها را با صدای بلند نام ببرید و آنها را فشار دهید

راه عالی دیگر برای آشنایی با موقعیت های این حروف ، دور نگاه از آنها و مستقیماً روی صفحه است. سپس ، کلیدها را هنگام فشار دادن آنها تلفظ کنید و ببینید آیا صحیح است. این مرحله برای کمک به شما در حفظ کردن کلیدها بسیار طولانی خواهد بود و به راحتی می تواند به شما کمک کند

  1. با تایپ کردن به آرامی شروع کنید

بهبود سرعت شما در هنگام تایپ ، مسئله ای است که مهارت خود را با گذشت زمان توسعه می دهید. با این حال ، سریعترین راه برای کارشناسی ارشد تایپ کردن تایپ کردن است. اگر این اولین بار است که با تایپ لمس می شوید ، ممکن است وقت زیادی را در این مرحله بگذرانید. با این حال ، هنگامی که می توانید بدون مشاهده کلیدها تایپ کنید ، سرعت شما افزایش می یابد.

اکنون ، این روش تایپ کردن ممکن است کمی بیگانه باشد ، اما با گذشت زمان بهبود خواهید یافت.

  1. 7 . با آن چسبیده و به دستان خود نگاه نکنید

کل اصل این مرحله این است که شما را از نگاه کردن به صفحه کلید خود در هنگام تایپ باز دارد ، به طوری که انگشتان دست شما ساخته شود تا یاد بگیرید که چگونه کلیدها کار می کنند.

باز هم ، ممکن است متوجه شوید که سرعت شروع شما در زمان شروع کاهش می یابد ، اما فقط به آن بچسبید. تایپ لمسی به شما در رسیدن به سرعت های بالاتر و تسلط بر آن کمک می کند.

  1. تمرین ، تمرین ، تمرین

تسلط بر تکنیک تایپ ده انگشتی بسیار دشوار خواهد بود ، اما وقتی وضعیت شما بلند شد و انگشتان خود را در جایی که باید قرار بگیرید ، می توانید با تمرین بهتر کنید.

برای تمرین و تسلط بر هر دو دقت و سرعت ، روزانه مقداری از وقت خود را صرف کنید. با تمرین مداوم نیز متوجه خواهید شد که با گذشت زمان خطاهای کمتری مرتکب می شوید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها