کد خبر: 558570
تاریخ انتشار :

7 نرم افزار بهره وری برای بهبود عملکرد کار شما

7 نرم افزار بهره وری برای بهبود عملکرد کار شما
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

7 نرم افزار بهره وری برای بهبود عملکرد کار شما

بهره وری توانایی انجام کارها به صورت کارآمد و به موقع است. در دنیای مشاغل شلوغ و رقابتی امروز ، بهره وری برای هر کسب و کار ، سازمان یا شرکت مهم است.

بهره وری بیش از انجام وظایف با موفقیت است. این در مورد سرمایه گذاری و تخصیص منابع است ، بنابراین شرکت یا تجارت می تواند برای تحقق اهداف اصلی خود انجام دهد.

مدیریت پروژه ها و وظایف

  1. Monday dot com

Monday dot com برای ایجاد یک راه حل مدیریتی تیم ایجاد شده است تا مردم به فرآیندهای محل کار در هر صنعت وصل شوند. ابزار بهره وری در بیش از 140 کشور جهان استفاده می شود.

رابط کاربری بصری و چشمگیر است. این همکاری به دلیل سادگی باعث تولید و سرگرمی می شود.

به نظر می رسد این ابزار یکی از بهترین تجربیات کاربر را در سراسر پروژه تلفن همراه و آنلاین و سیستم عامل مدیریت وظیفه دارد.

این محصول شامل قابلیت استفاده ، شخصی سازی ، کنترل مدیر ، مدیریت و کنترل گروهی ، کنترل خصوصی یا عمومی ، پیام رسانی به صورت گروهی و موارد دیگر می باشد.

  1. Asana

اصلی ترین محصول Asana این است که تیم هایی از سازمان های مختلف را قادر می سازد تا با یکدیگر همکاری کنند.

این نرم افزار دارای شخصی سازی های زیادی است. وقتی یک پروژه را به عنوان کاربر ایجاد می کنید ، می توانید بین یک نمای سنتی کار و نمای تابلو به سبک kanban انتخاب کنید. داشبورد به شما امکان می دهد پیشرفت در یک پروژه را مشاهده کنید ، و شامل مجموعه عالی و پیشرفته ای از ابزارهای جستجو است.

همچنین ، برنامه های Android و iOS Asana عملکرد و ظاهر کاملی رابط وب را حفظ می کنند.

  1. Trello

Trello در تابستان سال 2010 تاسیس شد و دو سال بعد این سکو 500،000 عضو اضافه کرد. هر کس در فروش ، بازاریابی ، منابع انسانی و عملیات می تواند با موفقیت با این محصول همکاری کند.

علاوه بر این ، این ابزار دارای بیش از 100 به علاوه ادغام با Google Drive ، Slack ، Jira و دیگران است. این محصول بی نظیر در سیستم عامل های مختلف کار می کند.

برخی از ویژگی های شناخته شده شامل سرعت ، کاربری آسان و راه اندازی است. واسط شامل موعد مقرر ، تکالیف ، ذخیره فایل ، لیست های چک و موارد دیگر است.

  1. Jira

نرم افزار Jira به عنوان پروژه نسل بعدی قابل انعطاف است و به صورت سرزده تعریف می شود.

این نرم افزار به تیم ها اجازه می دهد تا نرم افزار را با نیازهای یک سازمان طراحی و سازگار کنند. این شامل دیدن دید به اهداف بلند مدت ، نقشه راه پروژه ، وضعیت کار ، اطلاعات انتشار در زمان واقعی و موارد دیگر است. علاوه بر این ، رابط قابل تنظیم است.

ابر اطلس از چندین دامنه جداگانه ، زیر دامنه یا نام مستعار دامنه در برنامه های Google پشتیبانی نمی کند.

5- Business Evernote

Evernote در سال 2008 تأسیس شد و تا سال 2011 به 11 میلیون کاربر رسید. این شرکت با این فرض تأسیس شد که محصول آنها باید به حجم و سرعت روزافزون اطلاعات بپردازد.

این محصول به دلیل تطبیق پذیری و کارآیی ، گروه های تیمی را به هم می رساند. این اسناد ، همکاری در پروژه ها را ایجاد می کند ، اطلاعات همه را در یک مکان واحد ذخیره می کند.

علاوه بر این ، می توانید اطلاعات را به سرعت پیدا کنید و شامل قابلیت های جستجوی مؤثر و ادغام با ابزارهای موجود است که قبلاً ممکن است از آنها استفاده کنید.

  1. Slack

Slack در سال 2013 تاسیس شد و این ابزار به عنوان یک مرکز همکاری معرفی شده است. کمبود جایی است که بهره وری اتفاق می افتد. وقتی پروژه جدیدی را شروع می کنید ، کارمندان جدید را استخدام می کنید ، یک کد را مستقر می کنید ، یک قرارداد فروش را بررسی می کنید ، با بودجه نهایی می کنید ، Slack همه این موارد را پوشش می دهد. برخی از نکات برجسته مهم شامل اعلانهای بسیار قابل تنظیم و ادغام های یکپارچه با سایر ابزارهای همکاری و اداری است. نسخه رایگان این نرم افزار دارای ویژگی های بارگیری شده است ، اما پیام قدیمی را بایگانی نمی کند. بنابراین ، شما باید بررسی کنید که بهترین گزینه ها برای سازمان یا تجارت شما چیست.

  1. Grammarly

Grammarly به کاهش زمان ویرایش کمک می کند. متخصصان در صنایع مختلفی مانند حقوق ، بهداشت ، آکادمی ، بازاریابی ، مهندسی و روزنامه نگاری از آن استفاده می کنند تا بازخورد فوری در مورد صحت نوشتن به زبان انگلیسی ارائه دهند.

پس از نصب برنامه افزودنی از Google Chrome ، می توانید هنگام تهیه ایمیل ، با استفاده از رسانه های اجتماعی و سایر برنامه ها ، اصلاحاتی را دریافت کنید.

Grammarly هوش مصنوعی است و یک ابزار فوق العاده است که باید قبل از ارائه ، املا و دستور زبان را بررسی کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها