کد خبر: 560252
تاریخ انتشار :

8 گجت هوشمند برای خانه ها

8 گجت هوشمند برای خانه ها
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

8 گجت هوشمند برای خانه ها

همه ما این کار را انجام داده ایم ما بیرون رفته ایم و وسایل بی فایده ای را که واقعاً به آنها احتیاج نداریم خریداری کرده ایم ، فقط به این دلیل که در آن زمان واقعاً جالب به نظر می رسید. سپس ، ما با یک مشت آشغال گیر کرده ایم ، و در آخر آن رایا دور می ریزیم یا در بعضی از سایت ها آن ها را به فروش می گذاریم

از طرف دیگر ، برخی از اختراعات بسیار جذاب فناوری وجود دارد که در واقع مفید هستند. به عنوان مثال ، بسیاری از آخرین ابزارهای خانگی برخی از کارهای شما را برای شما انجام می دهند ، از تنظیم ترموستات خانگی گرفته تا قفل جلوی درب شما. و اگر به عنوان طراحی شده مورد استفاده قرار گیرد ، این ابزارها واقعاً باید به زندگی شما آسانتر شوند - و این فقط ادعای برخی از فعالیتهای عضلانی نیست که سعی در خرید و فروش وسایل بی فایده دیگری داشته باشید.

نگاهی به برخی از محبوب ترین " گجت های هوشمند " موجود در بازار:

  1. قفل درب هوشمند

یک قفل هوشمند به شما امکان می دهد تا با استفاده از تلفن هوشمند ، یک کلید مخصوص فشار ویژه یا بیومتریک درهای خود را قفل و باز کنید. این قفل ها فاقد کلید هستند و ورود مهاجمین بسیار مشکل تر است و باعث می شود خانه شما بسیار امن تر شود. شما حتی اگر در آنجا نباشید برای استقبال از آنها می توانید از یک برنامه ویژه استفاده کنید تا افراد به خانه شما بیایند.

  1. ابزار آشپزخانه هوشمند

آیا شما فقط دوست دارید وقتی از خانه کار می کنید ، یک قهوه قهوه در انتظار شما باشد؟ چه در مورد "ماهیتابه هوشمند" که دقیقاً به شما می گوید چه زمانی باید آن املت را بچرخید؟ از دماسنج های گوشتی گرفته تا مقیاس های آشپزخانه ، انواع وسایل "هوشمند" را پیدا خواهید کرد که برای ترشح گوجه های آشپزی طراحی شده اند.

  1. اسپیکرهای هوشمند کوچک

اگر عاشق صدای بلند هستید ، اما از چقدر فضای بلندگوهای بزرگ متنفر هستید ، و اگر می خواهید یک سیستم استریو که از مشت شما بزرگتر نیست ، بلندگوهای Play: 1 mini را بررسی کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که آن را وصل کنید ، وصل کنید و سپس بدون نگرانی در مورد هرگونه وقفه یا رابط ، می توانید از آن استفاده کنید. حتی می توانید بر روی آن بیفزایید و در اتاقهای مختلف موسیقی مختلفی پخش کنید.

  1. دوربین های امنیتی Wi-Fi

اینها جدیدترین وسایل امنیتی خانه هستند و آنها به وای فای در خانه شما متصل می شوند. شما می توانید از دستگاه های تلفن همراه خود برای نظارت بر آنچه در خانه شما همیشه انجام می شود ، بدون توجه به جایی که هستید ، استفاده کنید. گزینه ها شامل سنسور حرکت ، صدا دو طرفه و گزینه های مختلف ضبط است.

5- ترموستات هوشمند

این یک ترموستات است که با شما زندگی می کند. این می تواند تغییرات فصلی ، تغییرات دما و غیره را حس کند و به صورت خودکار تنظیم شود. شما هرگز مجبور نخواهید شد که با شماره گیری ترموستات یا صفحه کلید مجبور شوید ، زیرا این اساساً تمام کارها را برای شما انجام می دهد. همچنین می تواند به شما در صرفه جویی 12٪ در قبض های گرمایشی و 15٪ در قبض های خنک کننده کمک کند.

  1. روشنایی هوشمند

روشنایی منزل خود را از دستگاه از راه دور خود کنترل کنید. اگر خارج هستید و می خواهید مطمئن شوید که چراغ روشنایی وجود دارد ، این بسیار عالی است. این به گونه ای طراحی شده است که از نظر انرژی کارآمد است ، بنابراین به مرور زمان هزینه های خود را پرداخت می کند زیرا مجبور نیستید هزینه های ماهانه انرژی خود را هزینه کنید.

  1. Google Chromecast Ultra

خواه عاشق فیلم ، نمایش تلویزیونی ، موسیقی و غیره باشید ، می توانید همه این موارد را با استفاده از Google Chromecast Ultra پخش کنید. تمام سرگرمی های مورد علاقه خود را تا حداکثر 4K UHD و HDR ، فقط با 69 دلار در ماه بطور کامل انتقال دهید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها