کد خبر: 575625
تاریخ انتشار :

شرکت هوای پاک نماینده رسمی بوش در ایران

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در واقع گذراندن تابستان و عبور از گرمای طاقت فرسای این فصل ، بدون وجود سیستم تهویه مطبوع کار آسانی نیست. لذا هر خانواده ای به دنبال بهترین سیستم تهویه مطبوع برای خنک سازی منزل خود می باشد که تناسب زیادی با نیاز ها و محل سکونت او داشته باشد و بتواند تمام نیاز های او را بر طرف نماید.

سیستم تهویه مطبوع باید از کیفیت بسیار بالایی بر خوردار باشد و تمامی امکانات به روز و مورد نیاز کاربر را داشته باشد تا ارزش هزینه ای که بابت خرید آن پرداخت می کنید را داشته باشد.

کولر بوش یکی از سیستم های تهویه مطبوع بسیار با کیفیت می باشد که توانسته معروف ترین و مطرح ترین برند جهانی را به خود اختصاص دهد.

کولر گازی بوش با استفاده از تکنولوژی های به روز و فناوری های مدرن و جدید طراحی و ساخته می شود و از امکانات فوق العاده ای برخورد دار است که کار را برای کاربر بسیار آسان و لذت بخش نموده است.

برای آشنایی با ویژگی ها و امکانات پیشرفته ی کولر گازی بوش به شرح هر یک از آن ها می پردازیم:

1- مجهز به فناوری اینورتر :

در کولر گازی بوش نوعی سیستم پیشرفته به نام سیستم اینورتر به کار برده شده است که فعالیت موتور دستگاه را به دور متغیر تبدیل می نماید.

طبق این فناوری کولر گازی با سرعت متغیرفعالیت می نماید و برای رسیدن به دمای مطلوب و مطابق با دمای مورد نیاز ، دور موتور را کاهش و یا افزایش می دهد. بنابراین از روشن و خاموش شدن مکرر دستگاه جلوگیری می گردد و در نتیجه عمر دستگاه افزایش یافته و همچنین در مصرف انرژی تا 73% صرفه جویی می گردد.

قدرت این نوع سیستم های بسیار بالاتر و قوی تر از سیستم های معمولی می باشد.

2- مجهز به تایمر هفتگی :

این نوع کولر گازی مجهز به تایمر هفتگی می باشد . از طریق تایمر هفتگی می توان تنظیمات مورد نیاز را برای زمان روشن شدن کولر گازی بر روی آن اعمال نمود. کولر گازی طبق دستور داده شده و در زمان تعیین شده توسط کاربر شروع به فعالیت می نماید.

3- مجهز به حالت سرمایش و گرمایش اتومات :

کولر گازی های بوش فوق العاده هوشمند هستند و قادر به تشخیص دمای محیط هستند. دستگاه برای رسیدن به دمای مورد نیاز حالت سرمایش و گرمایش خود را به صورت اتومات تغییر می دهد تا به میزان دمای مورد نظر برسد.

4- مجهز به فیلتر های تصفیه چند منظوره :

کولر بوش مجهز به 5 فیلتر تصفیه بسیار قوی و کار آمد می باشد که قادر به تصفیه کامل هوای آلوده می باشند و از رسیدن حتی کوچک ترین ذره ای از گرد و غبار و یا باکتری با داخل منزل شما جلوگیری می نماید.

بنابراین با خیالی آسوده می توانید تازه ترین و پاک ترین هوا را در داخل منزل خود تنفس نمایید.

5- مجهز به حالت توربو:

حالت توربو به معنی قوی ترین حالت فعالیت دستگاه می باشد. با فعال کردن حالت توربو کولر گازی شما با سریع ترین دور موتور شروع به فعالیت کرده و با سرعت هر چه تمام در سریع ترین مدت زمان فضای منزل شما را کاملاخنک می نماید.

6- مجهز به مود خواب:

همان طور که میدانید انسان زمانی که به خواب می رود دمای بدن او با زمانی که بیدار است متفاوت است و در هنگام خواب نیاز به دمای ملایم تری دارد.

شرکت بوش کولر گازی های خود را طوری طراحی نموده است که در هنگام خواب به صورت اتومات درجه دمای خود را 4 درحه کمتر نماید تا تناسب خوبی با بدن کاربر در حال خواب داشته باشد.

7- مجهز به جریان هوای چهار طرفه :

در کولر گازی های شرکت بوش پرتاب هوای خنک به 4 جهت مختلف صورت می گیرد و این ویژگی سبب هم دما شدن تمامی جهات می گردد.

8- بسیار کم صدا:

با توجه به دانش پیشرفته ای که در کولر گازی های بوش به کار برده شده است میزان صدای آن ها بسیار کم می باشد و در مقایسه به کولر گازی های معمولی بی صدا به شمار می روند.

خرید کولر گازی بوش :

برای خرید کولر گازی بوش سعی کنید آن را از نمایندگی رسمی شرکت بوش خریداری نمایید که هم از اصلی بودن کالا اطمینان داشته باشید و هم از ضمامت نامه بسیار قوی و معتبر شرکت بوش بهره مند گردید.

شرکت هوای پاک نمایندگی رسمی شرکت بوش در ایران می باشد ، با تماس با کارشناسان مجرب شرکت می تواند از مشاوره رایگان برای انتخاب کولر گازی مورد نیاز خود بهره مند گردید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها