کد خبر: 604547
تاریخ انتشار :

سرویس های گوگل و یوتیوب دچار اختلال جهانی شد

سرویس های گوگل و یوتیوب دچار اختلال جهانی شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روزنامه دیلی میل گزارش داد شبکه اشتراک ویدیویی «یوتیوب» و ۱۸ سرویس آن از دسترس خارج شده است.

بر این اساس خدمات مختلف گوگل در روز دوشنبه با ایجاد اختلال گسترده فلج شدند. از جمله پلت فرم ویدئویی یوتیوب (YouTube) ، سرویس پست الکترونیکی (GMail ) و نرم افزار دفتر (Google Docs) برای بسیاری از کاربران کار نمی کنند.

تارنمای شبکه راشا تودی نیز نوشت: میزان از کار افتادن سرویس های گوگل نامشخص است. در گذشته نیز برخی از اختلالات کوتاه مدت در سرویس های گوگل به دلیل مشکلات فنی ایجاد شده است. اخیراً اواخر سپتامبر به دلیل خرابی سرور ، سرویس های ابری بسیار پر کاربرد این گروه تحت تأثیر قرار گرفتند.

این در حالی است که تنها برای سرویس ویدیویی گوگل، بیش از ۵۵۰۰۰ گزارش سوء عملکرد در ۱۴ دسامبر در مدت زمان کوتاهی دریافت شد. بسیاری از کاربران می نویسند که هیچ چیزی کار نمی کند. تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد علت ایجاد اختلال در کانال های رسمی و رسانه های اجتماعی در خصوص علت این اختلال عنوان نشده است.

تیم مدیریتی یوتیوب در واکنش به این اخبار در توییتی اعلام کرد: ما می دانیم که بسیاری از شما در حال حاضر برای دسترسی به یوتیوب مشکل دارید. تیم ما از آن مطلع است و آن را بررسی می کند. به محض دریافت اطلاعات بیشتر شما را در اینجا باخبر می کنیم.

نهادهای ناظر اینترنتی می‌گویند قطع سرویس‌های گوگل در مناطق بزرگی از دنیا شامل آمریکا، اروپا، هند، ژاپن، استرالیا، ایران و دیگر کشورها مشاهده شده است.

در حال حاضر اکثر سرویس‌های گوگل خطای موسوم به Error 500 را به نمایش می‌گذارند. سرویس نقشه گوگل نیز برای بخش وسیعی از کاربران از کار افتاده است.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها