کد خبر: 611512
تاریخ انتشار :

معرفی آنتی ویروس های برتر ویندوز در سال 2021

معرفی آنتی ویروس های برتر ویندوز در سال 2021
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

این نرم افزار به دلیل اینکه در همه ویندوز ها به صورت رایگان نصب شده برای یک ویروس نویس بسیار ساده تر می باشد که بتواند این نرم افزار را هنگام انتقال ویروس به سیستم از کار بی اندازد و سپس ویروس را وارد سیستم کند.

همچنین این آنتی ویروس رایگان است و پرواضح است یک آنتی ویروس رایگان هرگز پکیج کاملی را که سایر آنتی ویروس هایی که باید لایسنس آن ها خریداری شود را در اختیار کاربران قرار نمی دهند. و فقط به صورت محدود برخی امکانات آنتی ویروس ها روی Windows Defender فعال است. البته این به آن معنی نیست که شما هزینه زیادی را بابت خرید لایسنس آنتی ویروس پرداخت می کنید. نهایت هزینه ای که بابت خرید یک لایستس در طول یک سال می کنید چیزی بین 150 تا 300 هزار تومان است.

ما در این مقاله به بررسی بهترین آنتی ویروس های جهان در سال 2021 می پردازیم تا شما با اولیت ها و امکانات نرم افزار یکی از این آنتی ویروس های قدرتمند را انتخاب کنید.

نرم افزار آنتی ویروس ESET Internet Security

معرفی آنتی ویروس های برتر ویندوز در سال 2021

این نرم افزار که ساخت شرکت ESET که در ایران آن را با نام آنتی ویروس نود 32 می شناسند، یک پکیج کامل و محافظت کننده در برابر ویروس هایی که از USB نظیر فلش مموری، هارد ها ، دیسک ها و... است این نرم افزار ایست اینترنت سکیوریتی به خوبی می تواند از سیستم شما محافظت کند و علاوه بر اینکه این نرم افزار از ویروس محافظت می کند، یک محافظ قوی و یک دیوار آتش قوی در برابر نفوذ هکر ها به سیستم است. شما برای خرید لایسنس نود 32 باید بین 110 تا 180 هزار تومان هزینه کنید. البته دقت کنید. همچنین دانلود نرم افزار ESET رایگان است. همچنین دقت کنید با خرید لایسنس اینترنت سکیوریتی شما می توانید نسخه نود 32 آنتی ویروس را نیز فعال کنید. ولی اگر شما لایسنس ESET NOD32 Antivirus خرید کنید نمی توانید آن را بر روی نسخه ایترنت سکیوریتی فعال کنید شرکت ESET در ایران از محبوبیت زیادی نسبت به سایر رقبا دارد. دلیل این محبوبیت ارزان بودن لایسنس های نود 32 و سرعت بالا اسکن و عدم کندی در سیستم می باشد که نظر گاربران به شرکت ESET را یک سر و گردن بالاتر از سایر رقیب ها در ایران به خود جلب کرده است.

نرم افزار Bit Defender plus 2021

معرفی آنتی ویروس های برتر ویندوز در سال 2021

این نرم افزار نیز در مدت کوتاهی که از عمر آن می گذرد به سرعت توانسته نظر کاربران ایران و جهان را به خود جلب کند. نرم افزار های شرکت Bit Defender تواسته با امتیازات بالایی از آزمایشات مختلف نظیر AV سربلند بیرون آید و گاه تا 99.9 امتیاز را به خود اختصاص دهد. این نرم افزار علاوه بر اینکه یک آنتی ویروس قوی است شما را در برابر فیشیگ و سرقت کارت های بانکی محافظت می کند و با فیلتر کردن سایت های مخرب مانع ورود شما به سایت هایی می شود که ممکن است اطلاعات شخصی و کارتی شما به سرقت برود. لایسنس های این شرکت بین 200 تا 300 هزار تومان می باشد که به نسبت لایسنس های شرکت ESET کمی گران می باشد. همچنین این نرم افزار سرعت و امکانانت خوبی دارد. اما منابع اشغال شده در این آنتی ویروس نسبت به شرکت ESET بیشتر است.

معرفی آنتی ویروس های برتر ویندوز در سال 2021

نرم افزار Kaspersky Internet Security

نرم افزار های شرکت کسپر در ایران نیز محبوبیت فراوانی دارد این شرکت همیشه جز بهترین نرم افزار های امنیتی ویندوز بوده که اخیرا توسط کشور ایالات متحده آمریکا مورد تحریم قرار گرفته و کمی از محبوبیت قدیم این شرکت کم شده است. اما همچنان جز برترین آنتی ویروس های جهان می باشد. این نرم افزار نیز یک محافظ قوی در برابر ویروس ها است و همچنین امکاناتی نظیر تنظیمات پیشرفته برای محدود کردن کودکان در فضای اینترنت. محافظت در مقابل ویروس های جاسوسی، جلوگیری از سایت های مخرب و فیشینگ، زیر نظر گرفتن فایل های exe و... میباشد.

قیمت لایسنس کسپر تا حدودی گرانتر از سایر رقبا است و شما باید بین 300 تا 450 هزار تومان برای خرید لایسنس کسپرسکی به مدت یک سال هزینه کنید. امکانات این نرم افزار به مرابت بهتر از شرکت ESET و Bit Defender است اما از نظر ما هزینه کردن زیاد برای خرید این محصول عقلانی نمی باشد.

نرم افزار Avira Antivirus Pro

آنتی ویروس آویرا پرو یکی دیگر از آنتی ویروس های دیگری است که محبویت بسیاری در بین کاربران ایرانی و خارجی دارد این آنتی ویروس به خوبی می تواند ویروس ها، کرم ها، تروجان ها را از ورود به سیستم جلوگیری کند و همچنین این انتی ویروس نیز مانند سایر آنتی ویروس های اشاره شده در بالا محافظت نسبتا خوبی در برابر ورود هکر ها به سیستم دارد. این آنتی ویروس نیز فوق العاده سبک در عین حال بسیار قدرتمند در برابر ویروس ها می باشد. با استفاده از تکنولوژی AHeAD ، این محصول قادر به شناسایی ویروس های ناشناخته جدید می باشد.

قیمت این محصول در نسخه pro بین 170 تا 250 هزار تومان و نسخه اینترنت سکیوریتی این محصول بین 350 تا 400 میباشد که اگر در اینترنت آنقدر سرو کار ندارید گزینه pro این محصول می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

نتیجه گیری کلی :

ما 4 آنتی ویروس محبوب در ایران را معرفی کردیم و شاید برخی دیگر از افراد انتی ویروس های دیگری را برتر از این آنتی ویروس ها بدانند اما ما بر اساس امتیازاتی که این آنتی ویروس ها از سایت های متعتبری به نام AV دریافت کرده اند را در لیست برترین آنتی ویروس های سال 2021 قرار دادیم. علاوه بر این موضوع قیمت تمام شده محصولات نیز در اولیت ما قرار گرفت که سعی کردیم برترین آنتی ویروس ها را با توجه به قیمت های مناسب معرفی کنیم. در بین این 4 گزینه پیشنهاد ما برای خرید آنتی ویروس در سال 2021 نرم افزار ESET Internet Security می باشد. دلیل انتخاب ما نیز قیمت مناسب این محصول در کنار امکانات زیاد و همچنین امتیاز بالای این محصول در سایت معتبر AV می باشد.

شما می توانید خرید آنتی ویروس از وب سایت آی نود دیدن کنید

https://inod.site

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها