کد خبر: 614696
تاریخ انتشار :

تعمیرات موبایل خود را به امداد موبایل بسپارید

تعمیرات موبایل خود را به امداد موبایل بسپارید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

موبایل‌ها و تبلت‌های هوشمند دارای پکیجی از امکانات و ویژگی‌های مختلفی شامل دوربین عکاسی و فیلم‌برداری، موزیک پلیر و مزایای زیاد دیگری هستند.

اما اگر ناگهان گوشی موبایل شما آسیب دید یا خراب شد چه باید کرد؟ به‌خصوص اگر در روزهای تعطیل این اتفاق افتاد یا شما در قرنطینه بودید و امکان مراجعه به مرکز تخصصی تعمیر موبایل برای شما وجود نداشت. در این مواقع امداد موبایل می‌تواند به شما کمک کند.

در ادامه این مطلب به معرفی امداد موبایل و خدماتی که به شما ارائه می‌کند می‌پردازیم.

تعمیرات موبایل خود را به امداد موبایل بسپارید

تعمیرات موبایل با امداد موبایل

امداد موبایل، سایتی تخصصی فروش اینترنتی است که از سال ۱۳۹۷ شروع به فعالیت کرده است. این سایت در حوزه فروش قطعات موبایل و تکنولوژی فعالیت کرده و به‌عنوان یکی از معتبرترین و پرمخاطب‌ترین سایت‌های ایرانی در این حوزه شناخته می‌شود.

اصلی‌ترین هدف در مرکز امداد موبایل، جلب رضایت مشتریان عزیز است و در این راستا جهت ارائه خدمات هرچه بهتر، سعی کرده تا از بهترین و جدیدترین روش‌ها و به‌روزترین ابزارآلات برای رفع نیازهای شما استفاده کند.

مرکز تعمیرات آنلاین موبایل امداد موبایل emdadmobile.net، در زمینه تعمیرات انواع موبایل و تبلت دارای متخصصان حرفه‌ای بوده و همواره توجه اصلی این شرکت بر اعتماد شما بوده است. برای همین تیم امداد موبایل از بهترین روش‌ها و تجهیزات سخت‌افزار و نرم‌افزاری در این راه استفاده می‌کند.

شما می‌توانید از قسمت «باتری‌ها» باتوجه‌به برند و مدل گوشی همراه خود، اطلاعاتی مثل ویژگی‌های باتری آن و دیگر اطلاعات مربوط به آن را دریافت کنید. علاوه بر این، کاربران می‌توانند در بخش پرسش‌وپاسخ سایت، سؤالات و مشکلات مربوط به گوشی موبایل خود را مطرح کرده و منتظر پاسخ آن از جانب تیم متخصص پشتیبانی سایت باشند.

خدماتی که در امداد موبایل ارائه می‌شود

اکثر مشکلات کاربران امداد موبایل مربوط به شکستن تاچ و ال‌سی‌دی موبایل است. یکی از مهم‌ترین قطعات هر موبایل تاچ و ال‌سی‌دی آن است که در صورت خرابی، امکان استفاده از آن دیگر وجود ندارد. تعمیر ال‌سی‌دی موبایل از رایج‌ترین تعمیراتی است که توسط امداد موبایل بر روی گوشی‌های موبایل انجام می‌شود.

از دیگر خدماتی که در امداد موبایل ارائه می‌شود می‌توان به تعمیر گوشی‌های خاموش، تعمیر ال‌سی‌دی و تاچ موبایل، برطرف‌کردن مشکل عدم آنتن‌دهی موبایل، سرویس و تعمیر گوشی آب‌خورده و تعمیر مشکلات مربوط به بلندگوی موبایل، تعمیر و تعویض باتری گوشی، بازیابی و ریکاوری اطلاعات داخل گوشی، تعمیر و تعویض دوربین موبایل و بسیاری دیگر اشاره کرد.

کیفیت اجناس و رضایت مشتری از مهم‌ترین اصول امداد موبایل هستند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها