کد خبر: 634521
تاریخ انتشار :

با کاربردی‌ترین و محبوب‌‌ترین زبان‌ها

برنامه‌نویسی در جهان امروزی ما نقش مهم و اساسی دارد. در حقیقت در دورانی که ما در آن زندگی می‌کنیم، بدون برنامه‌نویسی تعداد بی‌شماری از ابزارهای فناوری وجود نخواهند نداشت.

با کاربردی‌ترین و محبوب‌‌ترین زبان‌ها
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ابزارهایی مانند تلفن همراه و تلویزیون هوشمند. حال تصور کنید در دنیایی که روز به روز به سمت پیشرفت فناوری و تکنولوژی حرکت می‌کند، یادگیری اصول برنامه‌نویسی آن هم با محبوب‌ترین زبان‌های دنیا، چقدر می‌تواند به شما در میان رقبا مزیت ببخشد. مهم‌تر از همه اینکه باعث برتری شما در میان دنیای پر رقابت فناوری شود. کسب مدرک فنی و حرفه‌ای برنامه‌نویسی می‌تواند شما را به عنوان نیروی کارآمد در فناوری و ایجاد راه حل به یک جامعه بزرگ کمک کند.

آیا می‌دانستید که برنامه‌نویسان مسلط به زبان پایتون به راحتی می‌توانند یک راه حل مفید برای ایجاد کسب و کارهای آنلاین جدید ارائه دهند. آکادمی مدرسان پیشتاز برای آنکه علاقه‌مندان بتوانند راحت‌تر برنامه‌نویسی را فرا بگیرند و در این عرصه پر درآمد موفق شوند، دوره‌های جامع آموزش برنامه نویسی و دوره پایتون را برگزار می‌کند. برای راهنمایی بیشتر علاقه‌مندان به حوزه برنامه‌نویسی در ادامه به بیان ویژگی‌های این دو دوره می‌پردازیم.

زبان پایتون چیست و چه کاربردهایی دارد؟

زبان برنامه‌نویسی پایتون یک زبان عمومی است که از آن برای ایجاد انواع برنامه‌ها استفاده می‌کنند. از این زبان اغلب برای ساخت وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارها استفاده می‌شود. همه‌کاره بودن و راحتی درک آن برای افراد مبتدی را در کنار هم قرار دهید، این‌ها دلایلی برای محبوبیت زبان پایتون به شمار می‌رود. این زبان به ویژه برای توسعه دهندگان وب جذابیت بیشتری دارد. زیرا معمولا در طی راه‌اندازی آن به مشکلات تخصصی خاصی هم برخورد نخواهند کرد.

برای شرکت در دوره پایتون به راحتی با کلیک روی لینک می‌توانید وارد صفحه ثبت‌نام شوید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود و یا عزیزان‌تان را در این دوره ثبت‌نام کنید.

1043

جالب است بدانید که بسیاری از مهندسان فناوری اطلاعات بر این باورند که زبان پایتون شبیه به مغز انسان است. از این زبان می‌توان برای اتوماسیون‌های اداری، برنامه‌های حسابداری و تجزیه و تحلیل داده‌ها استفاده کرد. بنابراین زبان برنامه‌نویسی پایتون زبانیست که برای انواع کارهای روزمره مانند سازماندهی امور مالی یک مجموعه بزرگ و یا کوچک نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

 از زبان پایتون در توسعه وب استفاده می‌شود. یعنی قسمت‌هایی که کاربر نمی‌بیند. نقش پایتون در توسعه وب‌سایت شامل ارسال داده‌ها از و به سرور، ارتباط با پایگاه داده، پردازش داده‌ها و امنیت است. یکی از فواید یادگیری زبان پایتون برای برنامه‌نویسان، عدم احتیاج به اسکریپت نویسی در هر مرحله از توسعه وب است. زیرا پایتون به طور خودکار این کار را انجام می‌دهد.

اکنون که با زبان پایتون و کاربردهای آن آشنا شدید، خبر خوشی برای افراد علاقه‌مند به حوزه برنامه‌نویسی داریم. آکادمی مدرسان پیشتاز دوره پایتون را تدوین کرده و برگزار می‌کند. این دوره برای افراد مبتدی و حرفه‌ای مناسب است. زیرا زبان پایتون با توجه به آسودگی یادگیری کدنویسی برای افراد علاقه‌مند راحت‌تر از سایر زبان‌ها قابل درک خواهد بود. افراد بعد از گذراندن دوره که به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود، به عنوان یک نیروی حرفه‌ای می‌توانند در بهترین شرکت‌ها و استارتاپ‌های ایران استخدام شوند. در صورتی هم که به کار پروژه‌ای علاقه‌مند باشید، بعد از آنکه دوره پایتون آکادمی مدرسان پیشتاز را بگذرانید، می‌توانید به صورت فریلنسری هم مشغول به کار شوید. حال در ادامه ببینیم در این دوره چه مهارت‌هایی را فرا خواهید گرفت:

  • آشنایی با مفاهیم برنامه‌نویسی به زبان پایتون
  • طراحی و اجرای برنامه‌های کاربردی با پایتون
  • آشنایی با کتابخانه‌های استاندارد پایتون و نحوه به کارگیری آن‌ها
  • آشنایی با ساختارهای داده در زبان پایتون

دوره پایتون آکادمی مدرسان پیشتاز چه ویژگی‌هایی دارد؟

دوره آموزش پایتون مدرسان پیشتاز با هر آنچه که تاکنون دیده‌اید، متفاوت است. چه تفاوتی؟! در این دوره از اساتید حرفه‌ای و برجسته برای آموزش به دانش‌پذیران بهره گرفته شده است. پس از پایان هر کلاس، ویدیو همان کلاس در اختیار دانش‌پذیران قرار داده می‌شود.

یکی از ویژگی‌های مهم این دوره اعطای مدرک بین‌المللی فنی و حرفه‌ای زبان برنامه‌نویسی پایتون به دانش‌پذیران است. شهریه دوره را هم می‌توانید قسطی پرداخت کنید.

شرکت در بهترین دوره‌های آموزش برنامه نویسی

در ابتدای مطلب اشاره کردیم که برنامه‌نویسی یا همان کدنویسی در جهانی که فناوری اطلاعات همه روزه روی جدیدی از خود به ما نشان می‌دهد، چه اندازه اهمیت دارد. اگر یادتان باشد در روزهای نخستی که برنامه‌نویسی به عنوان یک رشته تحصیلی شناخته شده بود. بیشتر افراد تصور می‌کردند که این رشته بیشتر مناسب افرادیست که هوش فوق‌العاده بالایی دارند. باید بگوییم که این تصور دیگر معنایی ندارد. یعنی هر شخصی با هر میزان هوشی می‌تواند یک برنامه‌نویس حرفه‌ای شود. اگر به این رشته و حرفه علاقه‌مند باشید که همه چیز برای یادگیری‌تان فراهم است.

برای ثبت‌نام و شرکت در دوره‌های حرفه‌ای آموزش برنامه نویسی روی لینک کلیک کنید.

1044

آکادمی مدرسان پیشتاز با تدوین دوره‌های حرفه‌ای آموزش برنامه نویسی به شما در این راه کمک خواهد کرد. با شرکت در این دوره‌ها برنامه‌نویسی را با بهترین زبان‌های دنیا فرا خواهید گرفت. البته پیش از هر چیزی برای آنکه دانش‌پذیران با کلیات برنامه‌نویسی بیشتر آشنا شوند، یک دوره پیش‌نیاز و مقدماتی طراحی شده است. شرکت در این دوره به افراد مبتدی کمک می‌‌کند تا از شر غولی که از برنامه‌نویسی برای خود ساخته‌اند، خلاص شوند. پس از آن می‌توانید برنامه‌نویسی با PHP، .NET، جاوا، اندروید و زبان محبوب پایتون را که هر کدام در دوره‌های جداگانه برگزار می‌شود، شرکت کنید.

آیا می‌دانستید که یادگیری هر کدام از زبان‌های برنامه‌نویسی چقدر می‌تواند شما را از میان رقبا متمایز کند؟ زمانیکه که شما در هر کدام از زبان‌های کدنویسی فوق مهارت داشته باشید، به راحتی می‌توانید در هر کسب و کاری وارد شوید و به آن‌ها راه حل ارائه دهید. در چنین شرایطی شما تعیین کننده میزان حقوق دریافتی خود خواهید بود. باز هم خبر خوشی برایتان داریم و آن اینکه شغل برنامه‌نویسی در ایران و در سراسر دنیا جز مشاغل پر درآمد محسوب می‌شود. از آنجایی هم که بیشتر کسب و کارهای آنلاین به وجود یک برنامه‌نویس حرفه‌ای نیاز دارند، جای نگرانی برای افرادی که مایلند به این حرفه وارد شوند نخواهد گذاشت. جالب است بدانید که معمولا برنامه‌نویسان جز افراد محبوب در فضای کسب و کارهای آنلاین به شمار می‌روند.

از user not found چه می‌دانید؟

تا به حال برایتان پیش آمده که در اینستاگرام به دنبال صفحه خود باشید و با ارور user not found روبه‌رو شوید؟ این ارور در اینستاگرام سه معنی دارد. ممکن است حساب کاربری آن صفحه تغییر کرده یا مسدود شده باشد. حالت سوم هم امکان دارد که کاربر حساب خود را حذف، غیر فعال و یا به حالت تعلیق در آورده باشد. معمولا کسانی که قصد توسعه صفحه تجاری‌شان را دارند با این ارور روبه‌رو می‌شوند. کافیست تا بدانید که دلایل این ارور چیست.

برای آنکه بیشتر درباره user not found بدانید، پیشنهاد می‌کنیم روی لینک کلیک کنید.

1045

مدرسان پیشتاز را در گوگل جست‌وجو کنید

مسلما برای حرفه‌‌ای شدن در حرفه‌های پر درآمدی مانند برنامه‌نویسی نیاز است تا یک آکادمی حرفه‌ای را بشناسید و در دوره‌های معتبر آن شرکت کنید. مدرسان پیشتاز یکی از همان آموزشگاه‌های معتبر است که بهترین و کارآمدترین دوره‌های مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات را کاملا مهارت محور برگزار می‌کند. کافیست که به یکی از حوزه‌های برنامه‌نویسی، دیجیتال مارکتینگ و یا ارز دیجیتال علاقه‌مند باشید.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها