کد خبر: 637838
تاریخ انتشار :

انواع هاست و آشنایی با خدمات میزبانی وب سرور پارس

ثبت دامنه، پس از آن خرید هاست یا سرور یکی از پیش نیازهای اساسی برای راه اندازی وب سایت اینترنتی است. اما با توجه به تاثیر بالایی که سرعت هاست بر سئو وب سایت دارد، این که چه هاستی انتخاب کنید، اهمیت بالایی پیدا می کند. انتخاب هاست مناسب سایت، به فاکتورهای متفاوتی بستگی دارد. اما در هر صورت، در این مطلب قصد داریم تا به انواع هاست ارائه شده در شرکت سرورپارس بپردازیم. با ما همراه باشید.

انواع هاست و آشنایی با خدمات میزبانی وب سرور پارس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

آشنایی با انواع هاست

شرکت میزبانی وب سرور پارس یکی از قدیمی ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات میزبانی وب و ثبت دامنه ارزان در ایران است. این شرکت با توجه به نیازهای مشتریان خود، پلن های متفاوتی برای میزبانی وب سایت های ایرانی در لوکیشن های ایران و خارج ارائه داده است. سرویس های این شرکت از سرعت و کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. در ادامه به معرفی و بررسی برخی از این سرویس ها می پردازیم.

هاست لینوکس

هاست نامحدود لینوکس یکی از سرویس های پرسرعت ارائه شده در سرور پارس است. این سرویس با پایداری بسیار بالا در بهترین دیتاسنترهای ایران میزبانی می شود. هاست لینوکس سرور پارس برای وب سایت هایی که با برنامه های تحت PHP/MySQL و با دروپال، وردپرس، جوملا، ویبولتین و غیره راه اندازی شده باشند، پیشنهاد مناسبی است.

هاست لینوکس سرور پارس در پلن های متفاوت نقره ای و طلایی ارائه می شود. همچنین هاست لینوکس طلایی سرورپارس قابلیت ادان دامین نامحدود نیز برخوردار است. با مشاهده پلن های این شرکت می توانید مناسب ترین سرویس را برای وب سایت خود انتخاب کنید.

هاست ویندوز سرورپارس

هاست ویندوز سرور پارس یکی دیگر از انواع سرویس های ارائه شده با سرعت عالی برای میزبانی وب سایت است. هاست ویندوز این شرکت با استفاده از وب سرور IIS و زبان برنامه نویسی ASP.Net ارائه شده است. هاست ویندوز با استفاده از کنترل پنل محبوب plesk ارائه شده و در پلن های متفاوتی موجود است.

در پلن هاست ویندوز نامحدود نقره ای و نامحدود طلایی می توانید از فضا نامحدود بهره مند شوید. اگر زبان برنامه نویسی وب سایت شما ASP.Net است، هاست پرسرعت ویندوزی سرورپارس یک پیشنهاد عالی برای شما است.

هاست ووکامرس

هاست وردپرس یا هاست ووکامرس یکی دیگر از سرویس های ارائه شده در سرور پارس است. این هاست متناسب با نیاز وب سایت های وردپرسی بهینه سازی شده است. هاست ووکامرس دارای افزونه ها و قالب های ضروری وردپرس است و سرعت بسیار بالایی دارد. سیستم عامل سرور های ارائه دهنده هاست وردپرس، لینوکس است.

هاست پربازدید

اگر شما یک وب سایت با بازدید روزانه بالایی دارید، هاست های اشتراکی معمولی پاسخگوی نیاز شما نبوده و وب سایت شما دائما با مشکل قطعی و اصطلاحا Down شدن مواجه خواهد بود. اما هاست پربازدید سرور پارس یک پیشنهاد عالی برای وب سایت های پرترافیک است. این هاست در 3 پلن برنز، نقره ای و طلایی ارائه می شود.

هاست بکاپ

اگر یک وب سایت قدیمی دارید و حجم اطلاعات زیادی روی آن بارگذاری کرده اید، باید از اهمیت داشتن یک نسخه پشتیبان برای وب سایت آگاه باشید. با استفاده از هاست بکاپ سرور پارس می توانید از تمامی اطلاعات وب سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و روی این هاست نگهداری کنید. فقط توجه داشته باشید که هاست بکاپ، بکاپ گیری نمی شود.

هاست دانلود سرورپارس

هاست دانلود نیز یکی دیگر از خدمات ارائه شده در سرور پارس است که برای وب سایت هایی که در زمینه دانلود فیلم و سریال فعالیت می کنند، مناسب است. اگر شما نیز یک وب سایت دانلودی دارید، باید 2 هاست برای خود تهیه کنید، یک هاست برای بارگذاری اطلاعات اصلی وب سایت خود و یک هاست برای بارگذاری فایل های دانلودی. با این روش سرعت وب سایت شما چندین برابر بیشتر خواهد بود.

1531

سخن آخر

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، انتخاب هاست به فاکتور های مختلفی بستگی دارد. یکی از این فاکتورها زبان برنامه نویسی وب سایت شما است. همچنین حوزه فعالیت وب سایت نیز می تواند تعیین کننده نوع هاست باشد. برای مثال وب سایت های دانلود فیلم و سریال، در کنار یک هاست پربازدید، به یک هاست دانلود نیز نیاز دارند.

از طرف دیگر وب سایت هایی که با وردپرس راه اندازی شده اند، بهتر است که از هاست وردپرس استفاده کنند. همچنین قابل ذکر است که بسیاری وب سایت ها، ارگان ها و سازمان ها، ترجیح می دهند به جای هاست اشتراکی، از انواع سرور اختصاصی یا سرور مجازی استفاده کنند.

مهم این است که قبل از خرید هاست، یک بررسی کامل داشته و بهترین سرویس را برای خود انتخاب کنید. ما در اینجا شرکت میزبانی وب سرور پارس را به شما پیشنهاد می کنیم. سرویس های ارائه شده در این شرکت مزیت هایی زیادی دارند که از مهمترین آنها باید به سرعت بالا، پشتیبانی قوی و قیمت مناسب اشاره کنیم. از این که تا پایان با ما همراه بودید، از شما سپاسگزاریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها