کد خبر: 638027
تاریخ انتشار :

لوگوی خود را رایگان طراحی کنید

لوگوی خود را رایگان طراحی کنید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

آیا تاکنون به شرکت های طراحی لوگو مراجعه کرده اید؟

آیا برای کسب و کارتان، یک نشان خاص و منحصر به فرد دارید؟

آیا می‌دانید داشتن لوگو، چه کمکی به کسب و کار شما می‌کند؟

ما در اینجا قصد داریم به شما شرکت‌ها و سایت‌هایی را معرفی کنیم که بتوانید با استفاده از آن لوگوی خود را به راحتی آماده سازید.

امروزه شرکت‌های بسیار زیادی، کار طراحی لوگو را انجام می‌دهند، اما بهتر است در این میان شرکت طراحی لوگو حرفه‌ای و خلاقی را انتخاب کنید که بتوانند بهترین طراحی‌های ممکن را در اختیار شما قرار دهند. دقت داشته باشید که داشتن یک آرم و نماد حرفه‌ای، تا حد بسیار زیادی کسب و کار شما را منحصر به فردتر از دیگران نشان می‌دهد و از این جهت است که انتخاب یک مجموعه‌ی کارآمد، می‌تواند در روند بهبود کسب و کار شما تا حد بسیار زیادی تأثیرگذار باشد.

آشنایی با برخی از شرکت های طراحی لوگو

همان طور که پیش از این هم اشاره کردیم، امروزه درخواست افراد برای داشتن لوگو بسیار افزایش پیدا کرده است و از این جهت شرکت‌های بسیار زیادی را مشاهده می‌کنید که در زمینه‌ی طراحی لوگو فعالیت می‌کنند.

در این میان برخی از شرکت‌ها، لوگوها را به صورت رایگان طراحی می‌کنند که از شناخته شده‌ترین آن‌ها، می‌توان به canva و logomaker اشاره کرد.

canva

سایت canava در زمینه‌ی طراحی لوگو به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند. البته یکی از مهم‌ترین نکاتی که در مورد این مجموعه مطرح است، طراحی لوگو به صورت رایگان است و از این جهت است که نظر بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کرده است. شما عزیزان در canava می‌توانید از تصاویر و الگوهای بی‌شماری که در اختیارتان قرار دارد الهام بگیرید و در کنار آن با استفاده از خدماتی که به صورت رایگان در این سایت ارائه می‌شود، ایده‌های خود را پیاده ‌سازی کنید.

Logo maker

شرکت طراحی لوگو logomaker نیز به عنوان یکی از مجموعه‌های حرفه‌ای طراحی لوگو چندین سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است. تاکنون کسب و کارهای بسیار زیادی از خدمات این مجموعه استفاده کرده‌اند و برای خود لوگویی خاص و خلاقانه را طراحی نموده‌اند.

بد نیست بدانید که logomaker نسبت به canva، ابزار قدرتمندتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و از این جهت، کاربران انتخاب‌های بیش‌تری جهت طراحی لوگو خود در اختیار خواهند داشت.

1465

مزایا و معایب شرکت های طراحی لوگو canva  و logomaker

در بخش قبلی دانستید که شرکت‌های canva و logomaker به عنوان دو شرکت مطرح طراحی لوگو هستند که می‌توان از برخی خدمات آن‌ها همچون طراحی آرم و لوگو به صورت رایگان استفاده کرد. استفاده از این خدمات مزایا و معایبی دارد که در ادامه در رابطه با این دو مورد صحبت می‌کنیم.

مزایای استفاده از خدمات رایگان canva و logomaker:

مهم‌ترین مزیت استفاده از خدمات طراحی لوگو رایگان این دو مجموعه، پرداخت نکردن هزینه است. امروزه طراحی‌ها با قیمت‌های بسیار بالایی انجام می‌شوند و استفاده از این خدمات می‌تواند به عنوان یک مزیت به شمار رود، البته در ادامه خواهید دانست که این مورد خودش می‌تواند به حرفه‌ی شما آسیب واد کند.

معایب استفاده از خدمات رایگان canva و logomaker:

درست است که که هزینه‌ای جهت طراحی لوگو پرداخت نمی‌کنید، اما مطمئناً در نهایت لوگویی خاص و منحصر به فرد را نخواهید داشت.

اثربخشی یک لوگو بستگی به منحصر به فرد بودن آن دارد و با استفاده از طراحی‌های رایگان، ایده پردازی‌ها تا حد بسیار زیادی کنار گذاشته می‌شوند.

شاید مهم ترین عیب سایت هایی که لوگوی رایگان طراحی می کنند این است که درک درستی از کسب و کار شما نداشته و نمی توانند لوگویی متناسب با نیاز کار شما برایتان طراحی نمایند.

شرکت های طراحی لوگو رایگان، تمام امکانات را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهند و از این جهت، افراد در هنگام طراحی با محدودیت‌های بسیار زیادی مواجه می‌شوند و برای استفاده از آن امکانات باید هزینه پرداخت کنید که به عبارتی این نوع لوگوها رایگان محسوب نمی شوند.

جدا از مجموعه‌هایی که تاکنون معرفی کرده‌ایم، بهتر است با مجموعه‌ای حرفه‌ای نیز شمارا آشنا کنیم که برای مطرح ترین برندهای ایرانی و خارجی لوگو طراحی کرده اند. البته خدمات این مجموعه به صورت رایگان ارائه نمی‌شود و شما برای طراحی لوگو نیازمند پرداخت هزینه خواهید بود اما در نهایت یک لوگوی حرفه‌ای و خاص تحویل خواهید گرفت.

همان طور که از مطالب بالا مشخص است، معایب استفاده از خدمات رایگان طراحی لوگو بیش‌تر از مزیت‌های آن است. در ادامه مجموعه‌ای را معرفی می‌کنیم که می‌تواند در حال حاضر بهترین طراح لوگو برای کسب و کار شما باشد.

پارماتیک

اکنون که می‌دانید طراحی لوگو رایگان چه معایبی دارد، بهتر است سفارش طراحی لوگو خود را به مجموعه‌ای حرفه‌ای و در عین حال خلاق و ایده پرداز بسپارید و اطمینان داشته باشید که در نهایت، بهترین‌ نمادی که می‌تواند کسب و کار شما را معرفی کند، در اختیار خواهید داشت.

پارماتیک به عنوان بهترین شرکت طراحی لوگو در ایران شناخته می‌شود و تا به امروز توانسته برای بیش از 100 برند مختلف بزرگ لوگو طراحی کند. اگر شما نیز به دنبال شرکت معتبری هستید که کار شما را به صورت حرفه ای انجام دهد، پارماتیک بهترین شرکت خواهد بود.

لازم است یادآور شویم که یک لوگو می‌تواند در معرفی یک کسب و کار بسیار مؤثر باشد و در صورتی که خلاقانه و خاص باشد، می‌تواند حتی منجر به برندسازی حرفه‌ها شود. بنابراین لازم است جهت سفارش لوگو خود دقت بسیار زیادی داشته باشید و سفارش خود را به مجموعه‌ای بسپارید که بدانید در آن طراحان متخصص و خلاق فعالیت می‌کنند و می‌توانند براساس سلیقه‌ی شما و البته بسیاری موارد دیگر که نیاز به تخصص دارد، بهترین لوگو را به شما ارائه دهند.

سخن پایانی

مجموعه‌هایی که طرای لوگو را به صورت رایگان انجام می‌دهد، معرفی کردیم و دانستید که استفاده از خدمات چنین مجموعه‌هایی معایب و مزایی را به دنبال دارد. طراحی لوگو در هر حرفه‌ای که باشید بسیار مهم و تأثیرگذار است و از این جهت باید مجموعه‌ای را انتخاب کنید که بتواند بهترین‌ها را به شما عزیزان ارائه دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها