کد خبر: 641975
تاریخ انتشار :

تراکنش ایران، تبلور اپلیکیشن های مالی

تراکنش ایران، تبلور اپلیکیشن های مالی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

استارت آپ، کسب و کارهای نوآورانه، کارآفرینی، حمایت از نخبگان، رویدادهای فناورانه و... واژهایی هستند که به خلق محصول و خدمتی منجر می شود که نیاز امروز و تازه مردم به شمار می رود. بنابراین برای رفع این نیاز، صنعت های مربوطه، کارشناسان و جامعه صاحبنظر خاص خود را می طلبد که توسعه فضای کارهای اشتراکی و شتابدهنده ها را شناخته و با چگونگی ایجاد محیط تولد و رشد آنها آشنا باشند.

در سال های اخیر برگزاری گردهمایی، تدوین قوانین، برپایی رویدادهای بسیاری در این حوزه را شاهد بوده ایم اما به اذعان نگاه کارشناسان، نمایشگاه های تراکنش بود که در حمایت از شتابدهنده ها نقشی بسیار چشمگی را ایفا کرده و توانسته است تا خلاقان فناوری های مالی را با سرمایه گذاران پیوند دهد.

از این روست که نمایشگاه تراکنش ایران، یکی از مسیرهای آسان و جذاب برای رسیدن به این تغییرات و اهداف به شمار می رود که تمامی ایده ها، محصولات و خدمات را یکجا  جمع آوری و معرفی می کند. در این رویداد بزرگ فناوری کشور بیش از90 نخبه از حوزه بانکداری، بیمه، فناوری، امنیت سایبر و.. گرد هم آمده تا این مسیر را شفاف سازی کرده و آینده نوآورانه را برای خلق محصولات جدید پولی و مالی آماده سازند. از این رو است که فعالان در بخش فناوری های نوین مالی در تراکنش هفتم خواهان گفتگو و تبادل نظر با نخبگان و سرمایه گذارن برای تدوین مدل، قوانین و خدمات صحیح و کارآمد در حوزه اپلیکشن‌های مالی در صنعت بانکداری هستند تا این مهم در ادامه مسیر خود منجر به افزایش امکان ارائه خدمات به مشتریان شود.

در این نمایشگاه تلاش شده تا  بخش های نمایشگاهی، میزگردها و نشست ها، کارگاه های معرفی محصول، بانکداری نوین، جشنواره چهره های ماندگار، جشنواره نوآوری و استارت آپی، تبلیغات محیطی، گفت و گوی B2B و B2Gو … برپا شده و مدیران، متخصصان و کارشناسان صنعت مالی، بانکداری و فناوری‌های مالی بتوانند تبادل اندیشه و همفکری داشته باشند.

1501

شایان ذکر است، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و….. ۲۱ و ۲۲ دی ماه در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود .

یاد آور می شود؛ این نشست در سالن همایش های مرکز آفرینش های کانون برگزار و به صورت زنده نیز از طریق صفحه اینستاگرام مرکز فابا به آدرس Instagram.com/fabacenter  پخش خواهد شد.

به همین منظورعلاقه مندان می توانند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت فابانیوز و سایت نمایشگاه تراکنش ایران به ادرس زیر مراجعه کنند.

https://fabanews.com

https://itefaba.com/

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها