کد خبر: 625338
تاریخ انتشار :

قیمت پراید امروز 22 تیر 1400/فعلا پراید نخرید!+جدول

از ابتدای هفته تاکنون افزایش قیمت ها خصوصا در بین خودروهای گروه پراید شدت گرفته است؛ خودرو پراید ۱۱۱ از ابتدای هفته تاکنون ۴ میلیون تومان گران شده است.

 قیمت پراید امروز 22 تیر 1400/فعلا پراید نخرید!+جدول
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

بررسی روند قیمت ها در بازار خودرو حاکی از آن است که افزایش قیمت ها در این بازار از ابتدای هفته تاکنون شدت گرفته است و این افزایش قیمت ها بیشتر در بین خودروهای گروه پراید مشهود است؛ خودروهایی که به سبب میانگین قیمتی پایین تر نسبت به سایر خودروهای موجود در بازار در نتیجه بالا بودن تقاضا برای آنها درصد بیشتری افزایش قیمت را تجربه می کنند.

خودرو پراید ۱۱۱ از ابتدای هفته تاکنون ۴ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۱۳۸ میلیون تومان قیمت خورده است و خودرو پراید ۱۳۱ نیز در این مدت یک میلیون تومان گران شده است و به قیمت ۱۲۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۲ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده است و به قیمت ۱۲۱ میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۵۱ نیز از ۱۳۴ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به قیمت ۱۳۵ میلیون تومان رسیده است.

نوسان قیمت پراید

خودروهای گروه پژو نیز از ابتدای هفته افزایش قیمت را تجربه کرده اند؛ خودرو پژو ۲۰۵ تیپ ۵ این گروه در این مدت ۳ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۱۷۰ میلیون تومان قیمت خورده است و خودرو مونتاژ پژو ۲۰۸۸ مدل ۹۹ این گروه نیز در این مدت ۱۰ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۸۸۵ میلیون تومان قیمت خورده است. در این مدت اما نوسانات قیمتی در سایر خودروهای موجود در بازار به حداقل رسیده است و با این وجود خودرو دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ در این مدت ۳ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۲۹۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

گفتنی است که روند نرخ ارز نیز از ابتدای امروز تاکنون صعودی بوده است که به گرانی های بیشتر در بازار خودرو دامن زده است؛ هر دلار آمریکا از ۲۴ هزار و ۵۹۰ تومان در صبح امروز در حال حاضر به قیمت ۲۴ هزار و ۶۳۲ تومان رسیده است.

قیمت پراید امروز 22 تیر 1400:

قیمت پراید

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها