کد خبر: 630069
تاریخ انتشار :

فرصت طلایی خرید گیفت کارت برای کاربران ایرانیکارت

فرصت طلایی خرید گیفت کارت برای کاربران ایرانیکارت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

یکی از دغدغه‌های گیمرها و کاربران اپلیکیشن‌های دارای پرمیوم، پرداخت مبلغ برای کسب امتیاز و ادامه بازی یا استفاده از آن برنامه است. گیفت کارت‌ها گزینه خوبی برای حل این مشکل می باشند.

به گزارش پایگاه خبری نامه نیوز، بنابر اعلام ایرانیکارت، درصورتی که گیمر هستید یا می‌خواهید از اپلیکیشن‌های دارای پرمیوم استفاده کنید؛ هر چه زودتر نسبت به خرید گیفت کارت مورد نظر اقدام نمایید تا بتوانید به راحتی از امکاناتی که برای شما وجود دارید، استفاده کنید. به عبارت دیگر، با گیفت کارت می‌توانید خیلی سریع و بدون ایجاد هیچ حساب یا اتصال به کارت‌های بانکی خریدهای خود را انجام دهید. در گیفت‌‌کارت‌ها حداقل و حداکثر موجودی مشخص می‌باشد. همچنین یکی دیگر از مزایای گیفت کارت‌ها نداشتن تاریخ انقضا می‌باشد و این یعنی شما می‌توانید روی آن‌ها به عنوان یک هدیه مناسب برای دوستان و آشنایانتان حساب کنید. با ما تا پایان همراه باشید.

تفاوت گیفت کارت ‌ها با کارت‌های Prepaid چیست؟

گیفت کارت‌ها، برای شرکت خاصی صادر می‌شوند و فقط از محصولات همان شرکت می‌توان با استفاده گیفت کارت خرید کرد. در صورتی که کارت‌های Prepaid قابل شارژ می‌باشند و در شرکت‌های مختلفی هم قابل استفاده هستند.

انواع گیفت کارت

گیفت کارت‌ها دارای انواع مختلفی هستند و همانطور که گفته شد، هر شرکت گیفت کارت مخصوص به خودش را دارد. انواع مختلف گیفت کارت شامل گیفت کارت اسکایپ، پلی استیشن، نینتندو، گوگل پلی، اپل یا آیتونز، اسپاتیفای، نتفلیکس، فری فایر و ... می باشد. هریک از گیفت کارت‌ها کاربردهای مختلفی دارند مثلا از گیفت کارت اپل، می‌توانید برای خرید اپلیکیشن‌های اپل و پرداخت درون برنامه‌ای استفاده کنید. همچنین گیفت کارت اپل کاربردهای بسیار دیگری نیز دارد که در ادامه به آن‌ها پرداخته می‌شود.

112

گیفت کارت اپل چه کاربردهایی دارد؟

با این گیفت کارت می‌توانید

  • به خرید اپلیکیشن‌های مورد نیاز خود اقدام کنید
  • پرداخت درون برنامه‌ای انجام دهید
  • در سایت‌های خارجی اکانت پرمیوم بسازید
  • فیلم و موسیقی بخرید
  • و ...

مثلا کاربران زیادی از نرم افزار Inshot برای ادیت و ایجاد افکت روی عکس‌های خود استفاده می‌کنند که بسیاری از افکت‌های ویژه آن به صورت پرمیوم می‌باشد و برای استفاده از آن‌ها باید هزینه پرداخت کنند. یکی از بهترین روش‌ها برای پرداخت هزینه آن، استفاده از گیفت کارت اپل است که هم سریع انجام می‌شود و هم نیازی به افتتاح حساب بانکی ندارد. در واقع شما تنها با وارد کردن کد روی گیفت کارت می‌توانید از خدمات آن بهره مند شوید. چون افراد زیادی از گوشی اپل استفاده می‌کنند، پس گیفت کارت آن هم از جمله کارت‌های پرکاربرد است که طرفدارهای زیادی دارد. برای خرید گیفت کارت اپل می توانید به اینجا https://www.iranicard.ir/card/apple-gift-card-گیفت-کارت-اپل/ مراجعه کنید و برای خرید فیلم و موسیقی از آیتونز، شارژ حساب اپل و خرید کردن از اپ استور از آن استفاده نمایید. توجه کنید که با داشتن گیفت کارت اپل دیگر نیازی به وارد کردن هرباره شماره ویزا کارت یا مسترکارت خود ندارید.

113

نحوه استفاده از گیفت کارت اپل

بعد از خرید گیفت کارت اپل، برای شارژ حساب اپل استور خود، وارد برنامه آن شوید و در قسمت redeeme کد روی گیفت کارت را وارد کنید. با گیفت کارت اپل، همچنین می‌توانید از خدمات دیگری مثل موزیک، آی کلود و ... استفاده کنید.

گیفت کارت آیتونز یا اپل از کجا صادر می‌شود؟

گیفت کارت‌ها از کشورهای مختلف صادر می‌شوند و گیفت کارت آیتونز آمریکا طرفدار زیادی دارد. البته توجه کنید که بعضی از این گیفت کارت‌های آیتونز یا اپل سرقتی هستند و در صورت استفاده از آن‌ها، حساب اپل شما مسدود می‌شود و دیگر نمی‌توانید حسابتان را پس بگیرید و از خدمات اپل استفاده کنید.

 

نکات مهم استفاده از گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل دارای ویژگی‌هایی است که در زمان استفاده از آن‌ها باید رعایت کنید.

  1. در زمان استفاده از گیفت کارت اپل، اعتبار آن به اپل آیدی شما اضافه می‌شود. پس در صورت login شدن در هر دستگاهی، امکان استفاده از اعتبار گیفت کارت در آن دستگاه مقدور می‌باشد.
  2. در صورت دریافت ایمیل، با عنوان گیفت کارت اپل، اگر شرکت ارسال کننده را نمی‌شناسید، روی گزینه Redeem Now کلیک و گیفت کارت ارسالی را فعال نکنید.
  3. ممکن است در بعضی مواقع، پس از وارد کردن رمز 16 رقمی گیفت کارت اپل، لازم باشد یک بار از اکانت خود خارج و مجددا وارد شوید تا بتوانید نسبت به فعال کردن آن اقدام کنید.

در صورت داشتن هرگونه پرسش و ابهام، می‌توانید به آسانی با شماره تلفن ۰۳۱۳۱۱۱۷ در ساعت کاری مندرج در وبسایت با کارشناسان و پشتیبانان ایرانیکارت تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید به سایت ایرانیکارت (https://www.iranicard.ir/) مراجعه کرده و از خدمات این شرکت در زمینه خرید گیفت کارت، بهره مند شوید. کارشناسان ایرانیکارت راهنمایی‌های کاملی در این زمینه به شما ارائه کرده و در اختیارتان می‌گذارند. با خرید این گیفت کارت‌ها از این پس می‌توانید نسبت به خرید اپلیکیشن مورد نیاز خود، خریدهای درون برنامه‌ای، بازی و موسیقی، استفاده از خدمات اسکایپ، شارژ پلی استیشن و دریافت بازی‌های آن بهره‌مند شوید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها