کد خبر: 633358
تاریخ انتشار :

سود ۵ درصدی وام قانون جهش تولید مسکن برای دهک های کم درآمد

تسنیم نوشت: معاون وزیر راه و شهرسازی با تشریح جزییات قانون جهش تولید مسکن، گفت: سود وام قانون جهش تولید برای دهک های کم درآمد ۵ درصد خواهد بود.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمود محمودزاده در نشست خبری تشریح قانون تولید و سامانه املاک و مسکن در پاسخ به پرسش تسنیم مبنی بر اینکه قرار است در برنامه اجرایی قانون جهش تولید وام با چه سودی پرداخت شود اظهار کرد: برنامه اجرایی قانون جهش تولید مسکن هنوز تصویب نشده و احتمالاً طی هفته آینده یا دو هفته آینده در شورای عالی مسکن مطرح و تصویب می شود.

وی تاکید کرد بر اساس پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی وام با عدد قابل قبولی که در توان پرداخت گروههای هدف باشد اعطا خواهد شد و این رقم برای دهک های کم درآمد 5 درصد خواهد بود.

وی تصریح کرد: در راستای مساعدت حداکثری دولت در سود نحوه واگذاری زمین و مصالح ساختمانی برای دهک های اول، دوم و سوم منظور خواهد شد. در برنامه اجرایی  قانون جهش تولید، پرداخت وام با سود 5 درصد برای دهکهای اول تا سوم در نظر گرفته شده است.

وی در پاسخ به پرسش تسنیم مبنی بر مبلغ وام پرداختی در طرح تولید گفت: وام های پرداختی متفاوت بوده و بر اساس قیمت تمام شده خواهد بود ضمن اینکه کارمزد نیز برای دهک های درآمدی متفاوت است. در مجموع عدد وام و کارمزد ثابتی در تهران برای اجرای قانون جهش مسکن نخواهیم داشت. اجازه بدهید پس از تصویب رقم تسهیلات را اعلام کنیم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها