وام ضروری بازنشستگان | تسهیلات بازنشستگان | وام بازنشستگان | وام ضروری

آغاز واریزی جدید برای بازنشستگان | ثبت نام وام استثنایی بازنشسته ها شروع شد + لینک ثبت نام

کد خبر: 1104576

به گفته مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی، وام جدید۱۲ میلیون تومان و با کارمزد ۴ درصد است.

آغاز واریزی جدید برای بازنشستگان | ثبت نام  وام استثنایی بازنشسته ها شروع شد + لینک ثبت نام

 ثبت‌نام وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق از امروز آغاز شد.

ثبت‌نام اینترنتی وام ضروری مرحله اول سال 1401-1400 بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق از امروز اول آبان ماه به مدت 30 روز و فقط از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir انجام خواهد شد.

این تسهیلات به مبلغ 12 میلیون تومان با اقساط 36 ماهه و با کارمزد 4 درصد ارائه می شود و متقاضیان می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده به این سایت اینترنتی مراجعه و با وارد کردن اطلاعات سه‌گانه «دفترکل، کد ملی و شماره حساب» درخواست خود را برای دریافت وام ثبت کنند.

پس از اتمام مهلت یک ماهه ثبت‌نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام‌های دریافتی، بهره‌مندی از سایر تسهیلات، میزان حقوق و … بررسی می‌شود و با اولویت‌بندی و براساس میزان اعتبار تخصیصی از سوی بانک صادرات و تعداد تسهیلات که 300 هزار فقره است، «واجدین شرایط» تعیین و اسامی آنها از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق اعلام خواهد شد.

پرداخت وام ضروری 12 میلیون تومانی سال 1401-1400 به حساب «واجدین شرایط» به صورت ماهانه و براساس نوبت‌بندی که در سایت اعلام می‌شود انجام خواهد شد که اطلاعات آن پس از مشخص شدن نتایج، اطلاع‌رسانی می‌شود. همچنین وام ضروری بازنشستگان و وظیفه‌بگیران کشوری پیش از این مبلغ 10میلیون تومان بود.

منبع: تسنیم

۱۲

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها