کد خبر: 636302
تاریخ انتشار :

مردم برای این خودرو سر و دست می‌شکنند!

خودروهای الکتریکی روز به روز محبوب‌تر می‌شوند و نه خودروسازان هر روز از محصولات جدیدی رونمایی می‌کنند بلکه خریداران نیز به این محصولات روی خوش نشان می‌دهند.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

فورد موستانگ مک ای و F-۱۵۰ لایتنینگ موردتوجه عموم مردم آمریکا قرار گرفته‌اند و در سمت دیگر بازار نیز محصولات گران‌قیمتی همچون پورشه تایکان با تقاضای بالایی روبرو شده‌اند. همین موضوع درباره خودروی چهار درب کوپه ب ام و i۴ نیز صدق می‌کند. اگر به وب‌سایت ب ام و آمریکا سر زده و به دنبال سفارش این خودرو باشید متوجه خواهید شد که زمان انتظار نسبتاً زیادی برای این خودرو و حتی برادر قدبلند و لوکس‌تر یعنی iX وجود دارد.

آی۴-۱

تولید شاسی‌بلند ب ام و iX از ماه جولای شروع شده و این خودرو به محبوبیت بالایی دست یافته است. یک ماه پس از شروع تولید iX گفته شد که این خودرو تا ژوئن ۲۰۲۲ سولد اوت شده و این امر نشان می‌دهد خریداران حتی با توجه به عدم تست جامع iX توسط کارشناسان علاقه زیادی به آن دارند. این خبر خوبی برای ب ام و بوده و به نظر می‌رسد i۴ نیز سرنوشت مشابهی خواهد داشت. اولین مراحل تولید سری i۴ در کارخانه بهبود یافته مونیخ شروع شده است و اگر شما قبلاً این خودرو را سفارش نداده‌اید باید حداقل تا ژوئن سال بعد صبر کنید.

این لیست انتظار شامل مدل پایه i۴ eDrive۴۰ با قیمت ۵۵۴۰۰ دلار و نسخه پرفورمنس تر i۴ M۵۰ با بهای ۶۵۹۰۰ دلار می‌باشد. با توجه به اینکه iX قبلاً با قیمت ۸۳۲۰۰ دلاری برای تریم xDrive۵۰ سولد اوت شده بنابراین جای تعجبی ندارد که می‌بینیم i۴ با قیمت پایین‌تر هم گزینه محبوبی است. اگرچه نمی‌خواهیم نظر منفی داشته باشیم اما با توجه به وضعیت کمبود نیمه‌رساناها در صنعت خودرو شاید برخی خریداران توانند سر موقع به خودروی خود دست پیدا کنند. به‌هرحال ب ام و از این وضعیت خرسند است…

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها