کد خبر: 636998
تاریخ انتشار :

کدام برند هود در ایران خوب است؟

اگر قصد خرید هود داشته باشدی ممکن است برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد کدام برند هود موجود در ایران خوب است؟

کدام برند هود در ایران خوب است؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در این مقاله به معرفی مدل های هود ایرانی می پردازیم و سوالاتی درباره قیمت هود را پاسخ می دهیم. برای یافتن پاسخ مناسب با ما همراه باشید.

چرا بهتر است هود ایرانی بخریم؟

یکی از محصولاتی که در چند سال اخیر در کشور ما پیشرفت خوبی در تولید داشته است، و حتی موفق شده است به کشورهای دیگر نیز صادر کند لوازم آشپزخانه مثل هود و سینک و گاز می باشد.

این مساله به این معنی است که لوازم آشپزخانه مخصوصا هود ایرانی کیفیت خوبی دارند و موفق شده اند استانداردهای جهانی را کسب کنند و در بازار جهانی نیز موفق باشند.

برندهایی مانند اخوان، کن، رهام، استیل البرز، بیمکث، داتیس در جهان با برند های بسیار خوب در حال رقابت می باشند.

خدمات پس از فروش هود

بهترین راه این است که محصولی را انتخاب کنیم که خدمات پس از فروش مناسبی داشته و چنانچه آن کالا نیاز به تعمیر پیدا کرد قطعات مورد نیاز محصول به راحتی در دسترس باشد.

 

بهترین هود ایرانی کدام است؟

مدل های هود ایرانی در سطح جهانی از استاندارد خوبی برخوردار هستند و توانایی رقابت در بازار جهانی را دارند، اما در این میان مارک های هود ایرانی را که از نظر کیفیت با توجه به پارامتر های موجود مانند کیفیت قطعات، خدمات پس از فروش، قیمت مناسب، نمایندگی های فروش و  محبوبیت بین مشتریان مناسب تر از سایر مدل ها هستند را معرفی می کنیم.

لازم به ذکر است مدل های دیگر هود که در این مقاله معرفی نشده اند نیز کیفیت خیلی خوبی دارند که در سایر مقاله ها به آنها نیز اشاره کرده ایم

برای خرید  هود آشپزخانه حتما از متخصصین فروشگاه کمک بخواهید.

هود پرنیان استیل

هود پرنیان از نظر ظاهری، به 4 دسته هود مخفی ، هود جزیره، هود شومینه ای و هود مورب تقسیم بندی می شوند؛ هر یک از این مدل ها با توجه به ویژگی ظاهری خاصی که دارند، در آشپزخانه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

هود مخفی پرنیان ، هودهایی می باشند که به صورت توکار درونکابینت بالای اجاق گاز، نصب  شده و دیده نخواهند شد. این مدل هود در گذشته مورد توجه عده زیادی از افراد بود و در حال حاضر نیز، طرفداران خاص خود را دارد.

هود جزیره، هود شومینه ای و هود مورب پرنیان ، از پرطرفدارترین مدل های مدرن هود در بازار می باشند. امروزه در اکثر آشپزخانه های جدید و مدرن، از این مدل هود نصب شده است.

این مدل ها علاوه بر قدرت مکش خوبی که دارند، از ظاهری زیبا، لوکس و ساده نیز بهره مند می باشند، در زیبایی دکوراسیون داخلی آشپزخانه بسیار اهمیت دارند.

1421

هود پرنیان علاوه بر اینکه ظاهر خاص و جذابی دارد، از امکانات فنی و عملکرد بسیار خوبی نیز برخوردار است؛ این مدل های هود از قدرت مکش بسیار بالایی برخوردارند. انواع هود پرنیان، با توجه به اولویت شما در انتخاب، موتورهایی با 3 و 4 دور دارند. خوب است بدانید مدل های هود پرنیان با وجود داشتن موتورهای قدرتمند، صدای بسیار کمی در حین کار تولید می کنند و روشن بودن هود در آشپزخانه، احساس نمی شود. داشتن فیلترهای مرغوب آلومینیومی در این کالا و پروانه های پلاستیکی مقاوم در برابر حرارت، هودپرنیان را تبدیل به گزینه مناسب برای یک خرید ایده آل در بازار نموده است. همه آن چیزی که از یک هود آشپزخانه ی خوب انتظار دارید را در اختیارتان قرار می دهد.

قیمت هود آشپزخانه پرنیان استیل نیز بسیار مناسب است.

انواع هود بی صدا

صدای پایین یک ویژگی بسیار مهم در هود آشپزخانه است. اگر هود هنگام کار کردن دائم صدا ایجاد کند و نویز داشته باشد نمی‌توانید تمرکز لازم را برای کار و آشپزی داشته باشید. آشپزی از کارهایی است که نیاز به تمرکز و حوصله‌ی بالا دارد.

معمولا صدای هود را بر حسب دسی بل بیان می کنند و یا با استفاده از کلمه ی Sone بر روی بدنه‌ی هود حک می شود. همچنین در کاتالوگ نوشته می شود. میزان صدای هود معمول که آزاردهنده نیست معمولا 3 می‌باشد اما برخی مدل ها تا 7 هم پتانسیل دارند که این عدد می تواند باعث ایجاد سروصدای آزاردهنده شود. به میزان صدای درج شده روی کاتالوگ هود بسیار دقت کنید که این موضوع اهمیت زیادی دارد.

 

1422

 هود  میلان

میلان یکی از بهترین مدل‌های هود در بین انواع هود ایرانی است. این شرکت تولیدکننده مدل های خوب هود در ایران است و استانداردهای مختلف به همراه ضمانت ۲۴ ماهه و خدمات پس از فروش دائمی داره. هود کن به کشورهایی از جمله عراق، افغانستان، ترکیه و آفریقا هم صادر میشه و استاندارد ایران و اروپا هم داره. کن نمادی است از مدیریت موفق، که توانسته است با استفاده از زیرساختهای تولید و با استفاده از فن‌آوری روز دنیا و بکارگیری سیستمهای نوین مدیریتی، از تولید خانگی به یک شرکت جهانی تبدیل شود. هود کن در سال ۱۳۶۲ با هدف تامین نیازهای آشپزخانه ایرانی، برای اولین بار در ایران محصول جدیدی را که متناسب با سلایق ایرانی بود تولید نمود. از این محصول با نام هود یاد شده است. به همین علت، در ایران هود آشپزخانه همواره با نام هود کن شناخته شده و نام کن را همیشه با خود یدک می‌کشد.

محصولات هود میلان

هود‌ میلان در مدل های شومینه‌ای، مورب و مخفی تولید می‌شود.

هود ‌شومینه‌ای به این دلیل که بالای اجاق گاز قرار می‌گیرند، بو و ذرات چربی مواد غذایی را کاملا جذب می‌کنند.

هود‌ مخفی برای افرادی مناسب است که نمی خواهند نمای هود در فضای آشپزخانه دیده شود.

هود‌ مورب طرح های متنوعی دارد و زیبایی چند برابری به آشپزخانه می دهد.

هود میلان هر ساله تعداد زیادی محصول تولید می کند و در اختیار مردم قرار می دهد.

 

1423

هود استیل البرز

هود استیل البرز طراحی خاص و زیبایی زیادی دارد و با بیشتر از 40 مدل هود آشپزخانه با موتور فلزی پر قدرت و مکش بالا، صدای فوق العاده کمی دارد.

دور موتور این هود 8 دور و یا 4 دور است، سنسور دود، گاز و بو یکی از ویژگی های خیلی خوب هود استیل البرز می باشد.

استفاده از شیشه سکوریت بر روی هود استیل البرز از جنس نشکن و مقاوم در برابر حرارت ویژگی دیگری است که باعث برتری این هود شده است.

هود استیل البرز دودکش گالوانیزه دارد که برای تنظیم خروجی هود در آشپزخانه بسیار پرکاربرد است. همچنین این هود دارای سیستم کاهش صدا می باشد که با استفاده از این ویژگی صدای هود به حداقل می رسد.

هود البرز برای سیستم روشنایی از لامپهای LED بهره می برند و علاوه بر مصرف کم نور خیلی خوبی دارند. این هود موفق شده است استاندارد و گواهینامه ایران و کشور های اروپایی را کسب نماید

فیلتر هود نیز از نوع فیلتر آلمینیومی 3 لایه قابل شستشو با قابلیت جذب بالای چربی و دود است، همچنین امکان نصب فیلتر ذغالی را نیز دارد.

مجموعه صنایع تولیدی استیل البرز برای  رسیدن به رضایت مشتریان خود، آخرین تکنولوژی ها در خطوط تولید را به کار گرفته است و کیفیت را مهمترین اولویت تولید محصولات خود قرار داده است.

در این مقاله سه برند هود ایرانی باکیفیت که قیمت مناسبی نیز دارند را برای خرید یک محصول مناسب معرفی کردیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها