کد خبر: 638910
تاریخ انتشار :

سلفون مبلی

​خرید سلفون مبل جهت اسباب کشی و جا به جایی راحت تر مبلمان شما انجام می شود. در واقع یکی از کاربردی ترین موارد استفاده از سلفون های مبلی برای جابه جایی آن ها است تا آسیبی به مبلمان شما وارد نشود و گرد و غبار و آلودگی به خود گیرد.

سلفون مبلی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

برای محافظت از وسایل خود این مراحل را دنبال کنید:

مبلمان را تمیز و خشک کنید. قبل از استفاده از سلفون مبلی مطمئن شوید که همه چیز تمیز و کاملاً خشک است.

هر قسمتی که قابل جدا شدن بود را جدا کنید. مواردی مانند پایه میز و پایه های مبل را بردارید. هرچه قطعه جمع و جورتر باشد، بسته بندی آن راحت تر خواهد بود. قطعات را جداگانه بسته بندی کرده و در یک جعبه قرار دهید.

به گوشه ها توجه ویژه داشته باشید. برای محافظت از گوشه ها، از محافظ های اضافی با استفاده از تکه های مقوا استفاده کنید.

روی این قطعه را با سلفون مبلی بپوشانید. از پوششی های بزرگ برای پوشاندن کل مبلمان استفاده کنید. سلفون های کوچک برای بسته نگه داشتن کشوها و درهای کابینت بسیار مناسب هستند.

از سلفون برای نگهداشتن نایلون های حبابدار استفاده کنید. برای استفاده، انگشتان خود را در وسط رول های خالی قرار دهید و دور قطعه مورد نظرتان بچرخید، اجازه دهید که رول بزرگ هنگام حرکت باز شود. این بسته بندی به خود می چسبد، اما ممکن است برای شروع به یک نفر نیاز داشته باشید که در محل نگه داشتن آن کمک کند. قسمت اضافی را با قیچی ببرید.

1702

نایلون حبابدار

فروشگاه چسب و نایلون باران پخش کننده انواع نایلون ساده وحبابدار ریز و درشت در انواع کیفیت مختلف را به قیمت کارخانه عرضه می نمایید.

نایلون حبابدار مختص اسباب کشی در متراژ و عرض درخواستی مختلف نیز موجود میباشد

قیمت نایلون حبابدار اسباب کشی

قیمت نایلون حبابدار به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که در این مقاله قصد معرفی و اشاره ای مختصر به این موارد را داریم. شرکت چسب باران یکی از باسابقه ترین تولیدکنندگان پلاستیک های صنعتی است که توانسته در تهران راه اندازی کند. این مجموعۀ تولیدی به دلیل فعالیت حرفه ای که انجام می دهد، با بهترین قیمت انواع نایلون حبابدار را در سراسر کشور به فروش می رساند.

تولید نایلون حبابدار بسته بندی در مدل های مختلف صورت می گیرد. به طور عمده تولید پلاستیک ضربه گیر به صورت دو لایه ای و سه لایه ای و به سبک دو بعدی و سه بعدی تولید و عرضه می شوند. بنابراین کارخانجات و مغازه ها و اشخاص حقیقی می توانند متناسب با نیاز، با بهترین قیمت نایلون حبابدار بسته بندی را برای فرآیند ضربه گیری و بسته بندی کالاهای تولیدی و همچنین حمل و نقل وسایل منزل خریداری کنند.

عوامل تعیین قیمت پلاستیک حبابدار

مهمترین عوامل تعیین کنندۀ قیمت پلاستیک حبابدار، ابعاد، تعداد لایه ها، متراژ رول نایلون، سایز حباب و کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ پلاستیک تولید شده می باشد. به دلیل تولید داخلی پلاستیک های بسته بندی، قیمت نایلون حبابدار ارزان است که امکان خرید این نوع پلاستیک برای بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل برای عموم مردم فراهم می باشد.

1703

لذا شرکت چسب باران، هدف از تولید نایلون حبابدار بسته بندی را خاصیت ضربه گیر بودن این نوع پلاستیک می داند. در واقع شرکت های تولیدی و همچنین عموم مردم برای آنکه بتوانند کالاهای خود را از صدمات جدی و خسارت های احتمالی که حین حمل و نقل ممکن است به وسایل وارد شود، جلوگیری کنند، از مزایای نایلون حبابدار ضربه گیر بهره می گیرند.

قیمت انواع نایلون بسته بندی

قیمت انواع نایلون بسته بندی، همانطور که مشخص است، بر اساس مدل، فناوری تولید، نوع و جنس مواد اولیۀ تشکیل دهنده و همچنین ضخامت و متراژ رول تعیین می شود.

با این تفاسیر قیمت رول نایلون حبابدار متفاوت از سایر پلاستیک های بسته بندی می باشد چون دارای مشخصات فنی ساختاری متفاوت است که تأثیر مستقیم بر روی قیمت تمام شدۀ تولید نایلون ها دارد.

فروش اینترنتی پلاستیک حبابدار

شرکت چسب باران محصولات نایلون حبابدار را در سه سایز حباب 10، 20 و 30 میلی متر و ضخامت دو لایه ای و سه لایه ای به صورت رول و کیسه ای تولید می کند. در نتیجه متناسب با مشخصات ساختاری که رول های تولیدی پلاستیک ضربه گیر دارد، قیمت رول نایلون حبابدار بسته بندی دو لایه ای متفاوت از سه لایه ای می باشد که البته ابعاد حباب نیز به نوبۀ خود تأثیرگذار می باشد.

برای سفارش و یا اطلاعات بیشتر به وب سایت https://www.chasbbaran.com/مراجعه نمایید.

تلفن های تماس : 02155277000

تلفن کارخانه  : 09129571013

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها