یارانه نقدی | زمان واریز یارانه نقدی | یارانه نقدی آذر ماه | یارانه جدید

فوری؛ آغاز توزیع یارانه غذایی دولت | برای دریافت کالاهای اساسی دولتی کلیک کنید

کد خبر: 1115019

از این پس می توانید کالاهای اساسی موردنیاز خود از جمله مرغ منجمد، تخم‌مرغ، شکر، روغن و برنج را با قیمت مصوب دولت خریداری کنید.

فوری؛ آغاز توزیع یارانه غذایی دولت | برای دریافت کالاهای اساسی دولتی کلیک کنید

دولت برای تنظیم بازار برخی از کالاها یک سامانه اینترنتی به نام سامانه بازرگام (www.bazargam.com) معرفی کرد که در آن کالاهای اساسی از جمله مرغ منجمد، تخم‌مرغ، شکر، روغن و برنج با قیمت مصوب دولتی عرضه می‌ شود.

متقاضیان می‌ توانند کالای مد نظر خود را از طریق این سامانه سفارش دهند و کالاها در کمتر از ۲۴ ساعت با قیمت مصوب در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، البته ممکن است در مواردی کالای مدنظر مشتری در این سامانه وجود نداشته باشد و عرضه آن در آن روز تمام شده باشد.

افراد می‌توانند سالانه مقدار مشخصی کالا با قیمت دولتی خریداری کنند و مازاد مصرف خود را باید از بازار و با قیمت آزاد بخرند.

براین اساس قیمت مرغ منجمد تنظیم بازاری در سامانه بازرگام کیلویی ۲۰ هزار تومان، قیمت یک شانه تخم مرغ ۳۰ عددی ۴۳ هزار تومان، قیمت کیسه ۱۰ کیلویی برنج پاکستانی ۲۰۰ هزار تومان و برنج هندی۱۰ کیلویی ۱۸۵ هزار تومان است. با توجه به این موضوع می‌توان گفت شاهد توزیع یک یارانه غذایی به صورت اینترنتی هستیم.

برای خرید اقلام اساسی مورد نیاز خود اینجا کلیک کنید./ گسترش نیوز

۳

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها