کد خبر: 642131
تاریخ انتشار :

تغییر مبلغ عیدی بازنشستگان

رییس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران درباره رقم عیدی بازنشستگان توضیحانی ارائه داد. سال گذشته عیدی بازنشستگان به اندازه یک ماه از حقوق آن ها پرداخت شد و این در حالی بود که بسیاری عقیده داشتند عیدی بازنشستگان مناسب با سطح تورم جامعه در نظر گرفته نشده است.

تغییر مبلغ عیدی بازنشستگان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

عیدی بازنشستگان رقم پایینی دارد. عیدی بازنشستگان با نرخ تورم همخوانی ندارد. عیدی بازنشستگان امسال افزایشی شد. عیدی بازنشستگان نمی تواند هزینه های سبدخانوار را پوشش دهد. میزان عیدی بازنشستگان امسال تغییراتی کرده است همچنین رئیس کانون بازنشستگان نیز خبرهای خوشی دراین رابطه داده است که درادامه می خوانید.

 رییس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران درباره رقم عیدی بازنشستگان توضیحانی ارائه داد. سال گذشته عیدی بازنشستگان به اندازه یک ماه از حقوق آن ها پرداخت شد و این در حالی بود که بسیاری عقیده داشتند عیدی بازنشستگان مناسب با سطح تورم جامعه در نظر گرفته نشده است؛ اما امسال همچنان مبلغ پرداخت عیدی بازنشستگان در هاله ای از ابهام است و مشخص نشده که میزان عیدی  بازنسشتگان چقدر است

به گفته رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران همسان سازی حقوق بازنشستگان طی دو مرحله اجرا شده است اما کانون بازنشستگان در جریان است که حداقل بگیران تامین اجتماعی هنوز مستمری کمی را دریافت می‌کنند و مطالبتشان را نادیده نمی‌گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها