کد خبر: 642224
تاریخ انتشار :

هر نفر اشتغال دولتی ۱۵۰ میلیارد تومان برای دولت هزینه دارد

ایسنا/فارس نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد که هر نفر اشتغال دولتی ۱۵۰ میلیارد تومان برای دولت هزینه دارد.

هر نفر اشتغال دولتی ۱۵۰ میلیارد تومان برای دولت هزینه دارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

عبدالرضا مصری پنج‌شنبه ۲۳ دی در آیین تکمیل ظرفیت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب که با حضور وزیر صمت برگزار شد، گفت:  مردم این منطقه در امور خیر و تامین زیرساخت‌ها همیشه مشارکت دارند و امروز نیز این روحیه خیرخواهی در مردم لامرد ادامه دارد.

او افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم به ظرفیت‌های کشور اشاره می‌کنند و اقتصاد را عامل سلطه و نفوذ می‌دانند که می‌تواند محوری برای همه حریم‌های کشور باشد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر  تولید انبوه و با کیفیت، توزیع عدالت محور و مصرف بر اساس عدم اسراف تاکید دارند، عنوان کرد: رهبری مهم‌ترین ضعف اقتصاد را وابستگی به نفت و نگاه به خارج و دولتی بودن بخشی از اقتصاد می‌دانند.

مصری اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی نسخه برون رفت و شفابخش اقتصاد ماست، رکن فرمایش رهبری در ۱۰ سال گذشته معطوف به تولید است. امروز بزرگترین مشکل ما غیر از تورم و گرانی بیکاری است که تولید راهکار اصلی حل این مشکل است.

او با بیان اینکه هر نفر اشتغال دولتی ۱۵۰ میلیارد تومان برای دولت هزینه دارد، عنوان کرد: اگر این مجتمع با حواشی خودش ۱۰ هزار نفر را به کار بگیرد، چه رقم زیادی را از دوش دولت برداشته است‌. دست سرمایه‌گذار را می‌بوسم و امیدوارم کشور دست هر چی سرمایه‌بر هست را قطع کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها