کد خبر: 643522
تاریخ انتشار :

خبر خوش افزایش حقوق کارمندان

رحیم زارع در خصوص مصوبه کمیسیون تلفیق گفت: کمیسیون تلفیق پاداش پایان خدمت کارکنان مشمول ماده ۱۰۷ قانون خدمات کشوری را ۴۷۲میلیون تومان مصوب کرد.

خبر خوش افزایش حقوق کارمندان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

افزایش حقوق یکی از پر بحث ترین مسایل سال در نیمه دوم سال است . افزایش حقوق مسیله ای است که از نیمه آذر با توجه به بسته شدن بودجه سال بعد مورد قضاوت قرار میگیرد. مهمترین چالش دولت در فصل پایانی سال میزان و نوع افزایش حقوق است که چگونه و به چه اندازه باید افزایش حقوق صورت گیرد.در ادامه آخرین جزییات از افزایش حقوق را می خوانیم.

 

 سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: کمیسیون تلفیق پاداش پایان خدمت کارکنان مشمول ماده ۱۰۷ قانون خدمات کشوری را ۴۷۲میلیون تومان مصوب کرد.

در تبصره ۱۲ لایحه بودجه سال آینده آمده بود پاداش پایان خدمت کارکنان مشمول ماده ۱۰۷ قانون خدمات کشوری با احتساب فوق‌العاده به مقامات، روسا، مدیران و کارکنان تمام دستگاه‌های اجرایی برنامه ششم توسعه و همچنین وزارت اطلاعات، نیروهای مسلح و سازمان انرژی اتمی در ازای هر سال خدمت حداکثر تا ۳۰ سال و تا سقف ۴۴۵ میلیون تومان می‌شود.

در ماده ۱۰۷ قانون خدمات کشوری به کارمندان مشمول این قانون که بازنشسته می‌شوند به ازای هر سال خدمت یک ماه آخرین حقوق و مزایای مستمر (تا ۳۰ سال) به اضافه وجوه مربوط به مرخصی‌های ذخیره شده پرداخت خواهد شد

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها