کد خبر: 643619
تاریخ انتشار :

قیمت خودرو L90 گران شد

در جدول زیر قیمت روز انواع سواری رنو در بازار آزاد را مشاهده می‌کنید.

قیمت خودرو L90 گران شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قیمت خودرو چند سالی است رو به افزایش است.با توجه به خدماتی که شرکت ها می دهند قیمت خودرو بالا است.قیمت خودرو در ایران زیادی بالا رفته است.قیمت خودرو دیگر کاهش نمی یابد. بنا بر قیمت خودروهای صفر در بازار و داده‌های سایت دیوار لیستی از متوسط قیمت خرید خودرو در بازار نیمه ابتدایی دی ماه به دست آمده است.

 

 اکثر خودروهای خانواده رنو با نوسان قیمت (نسبت به هفته گذشته) روانه بازار شده است.

 

مشاهدات اقتصادآنلاین از بازار خودرو حاکی از آن است که قیمت رنو تندر۹۰ پلاس اتوماتیک با رینگ فولادی مدل ۹۸  به حوالی  ۵۶۵میلیون تومان رسیده است که نسبت به معاملات دو هفته گذشته ۱۵میلیون گران شده است.

 

 

قیمت رنو تندر۹۰ صفر مدل ‌پلاس دنده‌ای با رینگ آلومینیومی ۹۸ در معاملات امروز به ۴۸۰میلیون رسید. بررسی نمودار قیمتی حاکی از آن است که این خودرو طی  یک ماه گذشته ۲۰میلیون تومان گران شده است.

رنو ساندرو صفر مدل  ۹۸ ( استپ وی‌ اتوماتیک)  به ۶۷۰ میلیون تومان رسیده است و رنو پارس تندر‌ حوالی ۴۴۵ میلیون تومان خریدوفروش می‌شود که نسبت به یک ماه گذشته ۱۵میلیون گران شده است.

وضعیت بازار خودرو

این هفته، قیمت «سمندLX با موتورEF7» ، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «کوییک معمولی»، «کوییک R» و «ساینا» کاهش های یک تا چهار میلیون تومانی را تجربه کردند و «دنا معمولی» بیشترین کاهش قیمت را در میان خودروها ثبت کرد. این در حالی بود که قیمت تمامی محصولات خانواده پژو 206 یعنی «پژو 206 تیپ2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» در کنار «شاهین»، «تیبا صندوقدار» و  «تیبا2 معمولی» این هفته ثبات قیمت در پیش گرفتند و تغییر قیمتی را نسبت به هفته قبل در کارنامه معاملاتی خود ثبت نکردند.  

  چه خبر از بازارخودرو؟

اما به بازار خودرو برویم و ببینیم در دومین هفته دی‌ماه منحنی قیمت در چه وضعی است. در این بین، قیمت سمند مدل ال‌ایکس به 257میلیون تومان رسیده و برای خرید پژو 405 نیز همین حول و حوش باید هزینه کرد. طبق اطلاعات رسیده از بازار، قیمت پژوپارس ساده نیز به 283میلیون تومان رسیده و پژو 206 تیپ2 هم 275میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. این در حالی است که قیمت پژو 206 تیپ5 به 325میلیون تومان رسیده است. گویا ایران‌خودرویی‌ها تولید این مدل را متوقف کرده‌اند و در حال حاضر پژو 206 تنها در مدل تیپ2 و صندوقدار تولید می‌شود. به گفته فعالان بازار، قیمت پژو 207 اتوماتیک نیز در بازار به 540میلیون تومان رسیده و مدل دنده‌ای آن نیز 355میلیون تومان قیمت دارد

 

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها