کد خبر: 643660
تاریخ انتشار :

پیش بینی قیمت خودرو

قیمت انواع خودرو در بازار هرچند با تغییراتی نسبت به گذشته همراه بوده اما همچنان بازار در وضعیت رکود قرار دارد

پیش بینی قیمت خودرو
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قیمت خودرو چند سالی است رو به افزایش است.با توجه به خدماتی که شرکت ها می دهند قیمت خودرو بالا است.قیمت خودرو در ایران زیادی بالا رفته است.آیا قیمت خودرو  کاهش می یابد؟

 

حمیدرضا حیدری، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران مشهد گفت: با توجه به نوسانات بازار به نظر می‌رسد اوضاع بازار و قیمت خودرو به نرخ دلار و مذاکرات وین بستگی دارد.

 

او افزود: درحال حاضر در بازار فروشنده زیاد اما خریدار کم است. به همین دلیل بازار در وضعیت رکود قرار دارد. این رکود تنها ممکن است با نوسان نرخ دلار از بین برود

 

وضعیت بازار خودرو

این هفته، قیمت «سمندLX با موتورEF7» ، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «کوییک معمولی»، «کوییک R» و «ساینا» کاهش های یک تا چهار میلیون تومانی را تجربه کردند و «دنا معمولی» بیشترین کاهش قیمت را در میان خودروها ثبت کرد. این در حالی بود که قیمت تمامی محصولات خانواده پژو 206 یعنی «پژو 206 تیپ2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» در کنار «شاهین»، «تیبا صندوقدار» و  «تیبا2 معمولی» این هفته ثبات قیمت در پیش گرفتند و تغییر قیمتی را نسبت به هفته قبل در کارنامه معاملاتی خود ثبت نکردند.  

قیمت کوییک در بازار خودرو

خانواده کوییک در نخستین روزهای زمستان، کاهش قیمت یافتند. «کوییک معمولی» در این هفته یک میلیون تومان افت قیمت داشتند قیمت آن به 194 میلیون تومان رسید. «کوییک R» هم به 200 میلیون تومان نزدیک شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها