کد خبر: 643849
تاریخ انتشار :

مخالفان یارانه نقدی چه کسانی هستند؟ |

علیرغم تلاش دولت برای حذف رانت سنگین دلار 4200 تومانی و افزایش یارانه نقدی، این مساله محقق نشده است و مردم سوال می کنند که چه کسانی مانع افزایش یارانه نقدی هستند و اجازه نمی دهند وضعیت زندگی مردم فقیر جامعه بهتر شود؟

مخالفان یارانه نقدی چه کسانی هستند؟ |
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

یارانه نقدی اعطای کمک مالی دولت به قشر خاصی از مردم است که بیستم هر ماه واریز می شود. پرداخت یارانه نقدی جهت افزایش رفاه عمومی در دولت دهم کلید خورد. میزان یارانه‌ نقدی 45 هزار و پانصد تومان است. پس از روی کار آمدن دولت رئیسی در رابطه با یارانه نقدی حرف و حدیث های زیادی بوده است ،زیرا رئییسی وعده افزایش یارانه را داده است. در ادامه به آخرین خبر از واریز یارانه نقدی می پردازیم.

چه کسانی مانع افزایش یارانه نقدی هستند و اجازه نمی دهند وضعیت زندگی مردم فقیر جامعه بهتر شود.

مانع افزایش یارانه نقدی؛ مجلس و به طور مشخص کمیسیون تلفیق به ریاست حمیدرضا حاجی بابایی است که تلاش خود را به کار بسته تا سیاست 4 سال اخیر دولت حسن روحانی با دال مرکزی پخش دلار 4200 تومانی در بین ذی نفعان سیاسی رانتی ادامه پیدا کند که خروجی آن ادامه کاهش قدرت خرید مردم و رالی قیمت ها در بازار و دارایی ها خواهد بود. 

به گزارش تحریریه، باتوجه به اینکه مجلس حق ندارد شاکله بودجه را تغییر دهد و دلار 4200 تومانی در بودجه 1401 وجود ندارد، انتظار می رود که دولت مقابل این بی قانونی ایستاده و از منافع مردم؛ و نه کسانی که به ارز ترجیحی دسترسی دارند؛ دفاع کند. 

 

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها