کد خبر: 644165
تاریخ انتشار :

ارزش سهام عدالت چقدر است ؟

بخشی از زیان وارد شده به سهامداران سهام عدالت با رشد بورس در هفته گذشته جبران و ارزش سبد دارایی سهام عدالت با رشد مواجه شد.

ارزش سهام عدالت چقدر است ؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
ارزش سهام عدالت در این سالها یکی از مسائل بحث برانگیز در بین مردم و دولت بوده است.خیلی از مردم زمان ثبت نام ارزش سهام عدالت از ثبت نام جامانده اند و در این سالها با وجود پیگیری های مستمر نتوانستند در سایت ارزش سهام عدالت ثبت نام کنند و از این شرایط استفاده کنند.در سال گذشته شرایطی برای فروش و اعطای ارزش سهام عدالت از طرف دولت برای دارندگان آن ایجاد شده بود .رشد 7.7 درصدی ارزش سهام عدالت در هفته ی اخیر خبر خوبی بود برای دارندگان این سهام .

 

بخشی از زیان وارد شده به سهامداران سهام عدالت با رشد بورس در هفته گذشته جبران و ارزش سبد دارایی سهام عدالت با رشد مواجه شد.

سهام عدالت از 49 شرکت بورسی و غیر بورسی تشکیل شده است که در سال 99 اکثر این شرکت‌ها سودده بوده و همین مساله باعث شده است تا سهامداران سهام عدالت منتظر دریافت سود این سهام تا پایان سال باشند.

بررسی ها نشان می دهد، 13 شرکت غیر بورسی در پرتفوی سهام عدالت وجود دارد که از این تعداد هفت شرکت سودده بودند که سود آنها توسط سازمان خصوصی ‌سازی به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز شده است. از 36 شرکت بورسی حاضر در پرتفوی سهام عدالت عمدتاً سودده‌ بودند و سود آنها از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی دریافت و بعد از تجمیع سودها به صورت متمرکز به حساب ذی‌ نفعان و سهامداران عدالت واریز می‌‌شود.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    Markets

    دیگر رسانه ها