کد خبر: 677594
تاریخ انتشار :

درج قیمت خودرو در سایت‌ها ممنوع شد؟

​نقوی سرپرست معاونت بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت با اعلام اینکه درج قیمت خودرو در سایت ها ممنوع نشده، از تغییر شیوه درج قیمت خودرو‌ها در سایت‌های اینترنتی معاملات خودرو خبر داد.

درج قیمت خودرو در سایت‌ها ممنوع شد؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تسنیم: سرپرست معاونت بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت با اعلام اینکه درج قیمت خودرو در سایت ها ممنوع نشده، از تغییر شیوه درج قیمت خودرو‌ها در سایت‌های اینترنتی معاملات خودرو خبر داد.

نقوی سرپرست معاونت بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت از ممنوع نبودن درج قیمت خودرو‌ها در سایت‌های اینترنتی معاملات خودرو خبر داد و  گفت: فقط شیوه اجرا تغییر کرده است.

وی افزود: در اطلاعیه سازمان حمایت تصریح شده که قیمت خودروهای صفر باید با قیمت درج شده در وبگاه اتحادیه صنف دارندگان نمایشگاه و فروشندگان اتومبیل تهران متناسب باشد و از ان قیمت ها بالاتر نباشد.

به گزارش تسنیم، روز گذشته سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در این باره اطلاعیه ای به شرح زیر منتشر کرده بود: 

«با عنایت به نوسانات به‌وجودآمده در بازار خودرو و افزایش قیمت حاشیه بازار نسبت به درب کارخانه و اقدامات برخی افراد سودجو، در قیمت‌سازی با هدف ایجاد بازارهای کاذب در خرید و فروش خودرو و بهره‌برداری سوء از التهاب ایجادشده و با توجه به هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با اتحادیه صنف دارندگان نمایشگاه و فروشندگان اتومبیل تهران مبنی بر بارگذاری و درج روزانه قیمت متعارف بازار خودروهای صفرکیلومتر معامله‌شده تولید داخل در سایت اتحادیه مذکور به‌نشانی www.uead.ir مقتضی است تا اطلاع ثانوی به‌منظور ساماندهی بازار خودرو، ترتیبی اتخاذ نمایید اعلام و درج قیمت فروش نقدی خودروهای صفرکیلومتر تولید داخل از سقف آخرین قیمت بارگذاری‌شده در سایت اتحادیه صنف دارندگان نمایشگاه و فروشندگان اتومبیل تهران تجاوز ننماید.

در ضمن آگهی‌های فروش سایر خودروها اعم از کارکرده و صفرکیلومتر که قیمت آنها در سایت اتحادیه بارگذاری نشده است به‌صورت توافقی و بدون نمایش قیمت منتشر گردد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها