خبرخوش سایپا برای مادران | با کمتر از 170 میلیون صاحب کوییک و ساینا شوید | آغاز مهلت واریز وجه از فردا

کد خبر: 1229644

برای مادران شرکت‌کننده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، بخش اول با موعد تحویل دی ماه که منتخب سه محصول ساینا S اتوماتیک، کوییک پلاس اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک هستند، از فردا (سه‌شنبه ۶ تیرماه) امکان واریز وجه فراهم خواهد شد تا مبلغ علی‌الحساب را واریز کنند.

خبرخوش سایپا برای مادران |  با کمتر از 170 میلیون صاحب کوییک و ساینا شوید  | آغاز مهلت واریز وجه از فردا

پیرو اعلام نوبت‌بندی نتایج دومین مرحله فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه، متقاضیان حائز شرایطی که در طرح جوانی جمعیت ثبت‌نام کرده و اسامی آن‌ها به عنوان بخش اول اولویت زمستان ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی ساینا S اتوماتیک، کوییک پلاس اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک تایید و به گروه خودروسازی سایپا معرفی شده‌اند و توسط این گروه صنعتی امروز (دوشنبه ۵ تیر ماه)، پیامک برایشان ارسال شده است، می‌توانند از فردا (سه‌شنبه ۶ تیر ماه) برای واریز وجه علی‌الحساب خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

اولویت‌های اعلامی، مجاز به ثبت‌نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه در این دوره، هستند و تغییر خودرو امکان‌پذیر نیست.

متقاضیان باید به منظور خرید محصولات ایران‌خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی saipa.iranecar.com  اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

موعد تحویل خودروها هفته چهارم دی ماه ۱۴۰۲، قیمت خودرو مطابق روز تحویل خواهد بود؛ مبلغ پیش‌پرداخت نیز مطابق بخشنامه و به شرح زیر است:

سایپا مادران

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها