آغاز بزرگترین حراج تابستانه سایپا با محصولات جدید | حراج عیدانه سایپا با نصف قیمت بازار و تحویل فوری

کد خبر: 1230903

محمدعلی تیموری، مدیر عامل شرکت سایپا از تغییر نسل موتور‌های قدیم به جدید برای اولین بار در گروه خودروسازی سایپا خبر داد.

آغاز بزرگترین حراج تابستانه سایپا با محصولات جدید | حراج عیدانه سایپا با نصف قیمت بازار و تحویل فوری

محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم امضای قرارداد تولید نسل جدید خانواده موتور برای محصولات سایپا، با بیان اینکه پروژه جدید و مشترک سایپا و شرکت DAE چین، طبق برنامه، طراحی و آماده بهره برداری شده است، گفت: از آنجا که تولید خودرو در دنیا به سمت موتور‌های برقی در حرکت است، همکاری دو جانبه با شرکت DAE چین می‌تواند تحولی بزرگ در تولید موتور خودرو‌ها در کشور و منطقه ایجاد کند.

او افزود: شرکت مگاموتور گروه سایپا جزو معدود شرکت‌هایی در ایران و منطقه است که توان تولید قوای محرکه به صورت کامل را دارد و همانند شرکت DAE در تولید قوای محرکه پیشتاز است.

تیموری تصریح کرد: تاکید وزیر صمت در جهت ارتقای صنعت خودرو، حرکت به سمت تولید خودرو‌های هیبرید (HEV)، پلاگین هیبرید (PHEV) و تمام برقی (BEV) است، از این‌رو خوشحال هستیم که شرکت مگاموتور با همکاری شرکت DAE می‌تواند به دانش فنی و به روز این مهم دست پیدا کند.

او خاطرنشان کرد: بر اساس قرارداد دوجانبه بین شرکت‌های مگاموتور و DAE چین و با توجه به زیرساخت و پتانسیل‌های موجود، در سال‌های آینده امکان انجام پروژه‌های جدید با دانش روز دنیا محقق می‌شود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه تغییر نسل موتور‌های قدیم به جدید برای اولین بار در گروه سایپا صورت گرفته است، افزود: برای تولید نسل جدید موتور خودرو، پیشنهاد‌های مختلفی داشتیم، اما ترجیح و اولویت ما این بود که با مجموعه‌ای همکاری مشترک آغاز کنیم که صاحب دانش باشد و همچنین کارنامه موفقی در زمینه دانش تولید خودرو‌های برقی در صنعت خودرو دنیا داشته باشد.

او با تاکید بر اینکه با همکاری شرکت DAE چین و شرکت مگاموتور، در تولید موتور هیبرید، موفقیت‌های ارزشمندی در انتقال و ارتقای سطح تکنولوژی، کاهش مصرف سوخت و به تبع آن کاهش آلایندگی حاصل خواهد شد، اذعان داشت: شرکت‌های مذکور در کنار قطعه سازان هستند تا بتوان با بالاترین کیفیت، داخلی سازی موتور هیبرید و تمام برقی را عملیاتی کرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه اولین محصول سایپا که مجهز به قوای محرکه پلاگین هیبرید و نسل جدید موتور خواهد بود، آریا است، ادامه داد: در حال حاضر این خودرو در مراحل کالیبراسیون و تست است و از سال آینده خودرو آریا با قوای محرکه مذکور عرضه خواهد شد. همچنین در ادامه از سال آینده به تدریج سایر محصولات گروه خودروسازی سایپا با موتور‌های نسل جدید عرضه خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا برای تکمیل مراحل اولین پیش فروش تابستان ۱۴۰۲ اطلاعیه‌ای منتشر کرده است. قرار است در این طرح ساینا S اتوماتیک، کوییک پلاس اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک با موعد تحویل دی ۱۴۰۲ به فروش برسد.

تکمیل مراحل ثبت نام سایپا تیر 1402 تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرسsaipa.iranecar.com انجام می‌شود  درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.

 متقاضیان که در طرح جوانی جمعیت ثبت‌ نام کرده و اسامی آن‌ها به عنوان بخش اول اولویت زمستان ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی ساینا S اتوماتیک، کوییک پلاس اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک تایید و به گروه خودروسازی سایپا معرفی شده‌اند و توسط این گروه صنعتی امروز (دوشنبه ۵ تیر ماه)، پیامک برایشان ارسال شده است، می‌توانند از (سه‌شنبه ۶ تیر ماه) برای واریز وجه علی‌الحساب خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

بر اساس آنچه تاکنون عنوان شده مادران دارای دو فرزند و بیشتر می‌توانند با انجام فرایند ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو برای مادران از سهمیه ۵۰ درصدی خودروسازان استفاده کنند. اما نه همه مادران دارای دو فرزند و بیشتر. بلکه شرط مهم این است که فرزند دوم خانواده و یا بیشتر، از آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد./اقتصادآنلاین

۲

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها