آغاز پیش فروش نقدی و اقساطی کراس‌اوور کرمان موتور | فقط با 700 میلیون جک s5 بخرید + شرایط عالی خرید محصولات کرمان موتور

کد خبر: 1241978

طرح جدید پیش فروش محصولات کرمان موتور ویژه شهریورماه ۱۴۰۲ آغاز شد.

آغاز پیش فروش نقدی و اقساطی کراس‌اوور کرمان موتور | فقط با 700 میلیون جک s5 بخرید + شرایط عالی خرید محصولات کرمان موتور

جک S5، کراس‌اوور چینی کرمان موتور در این دور از فروش سامانه یکپارچه خودرو برای جاماندگان دور دوم سامانه یکپارچه توسط کرمان موتور عرضه شد. نکته قابل توجه در رابطه با این خودرو کاهش چشم‌گیر اختلاف قیمت کارخانه و بازار این محصول نسبت به آغاز سال 1402 است.

جک s5 را می‌توان اولین کراس‌اوور چینی کرمان موتور دانست که از بدو مونتاژ در ایران با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. این محصول به دلیل بهره بردن از یک موتور دو لیتری توربوشارژر، توان و گشتاور خروجی خوبی دارد. کرمان موتور به‌قدری به این محصول علاقه‌مند بود که در برهه‌ای جک s5+ را نیز روانه بازار کرد.

قیمت جک s5 کرمان موتور

جک s5، در سومین دوره فروش سامانه یکپارچه خودرو توسط کرمان موتور با قیمت درب کارخانه یک میلیارد و 246 میلیون تومان عرضه می‌شود. قیمت این محصول کرمان موتور در بازار آزاد امروز یک میلیارد و 345 میلیون تومان است. به بیان دیگر این کراس‌اوور چینی در بازار 99 میلیون تومان گران‌تر از سامانه یکپارچه معامله می‌شود.

جک s5، بر خلاف میزان فروش بالایی که طی چند سال گذشته داشت، در دور دوم سامانه یکپارچه با تعداد انصراف بالایی مواجه شد، کرمان موتور نیز برای حل این مشکل طرح فروش اقساطی بدون هیچ محدودیتی را پیاده کرد، اما تعداد انصراف‌ها به حدی زیاد بود که کرمان موتور این محصول را برای  جاماندگان سامانه یکپارچه هم ارائه کرد.

یکی از اصلی‌ترین دلایل تعداد بالای انصراف‌های s5، کاهش اختلاف قیمت بازار و کارخانه این محصول بود، چراکه به دلیل فروش بالای این محصول در بازار و به اصطلاح رند بازار بودن، این محصول کرمان موتور در زمان گرانی بی حد و نصاب خودرو بیش از دیگر محصولات کرمان موتور افزایش قیمت را تجربه کرد و اکنون هم که قیمت خودرو در بازار کاهش یافته است، s5 همچنان از دیگر رقبایش کمتر دچار کاهش قیمت می‌شود. / تجارت‌نیوز

شرایط طرح فروش جک S۵ و J۷ کرمان موتور

طرح جدید پیش فروش محصولات کرمان موتور ویژه شهریورماه ۱۴۰۲ از امروز دوشنبه ۶ شهریورماه ۱۴۰۲ آغاز شد.

در این شرایط فروش جک S۵، جک J۴ و KMC J۷ عرضه می شوند. مشتریان سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی می توانند KMC J۷ و جک J۴ را با موعد تحویل ۹۰ روزه کاری به صورت نقدی و اقساطی خریداری کنند.

همچنین این امکان فراهم است تا KMC J۷ و جک S۵ به صورت پیش فروش و با قیمت غیر قطعی عرضه شوند.

سود مشارکت در طرح های پیش فروش ۲۳ درصد و سود انصراف ۲۰ درصد به صورت سالیانه تعیین شده است./ منبع: بازار

کرمان موتور شاسی بلند

کرمان موتور فروش اقساطی شاسی بلند چینی خارج از سامانه یکپارچه را اعلام کرد.

کرمان موتور اطلاعیه فروش اقساطی شاسی بلند چینی KMC K۷ به قیمت نمایندگی را صادر کرد. برای ثبت نام در جدیدترین طرح فروش فوری خودروی چینی لازم نیست که از قبل در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده باشید.

شرایط فروش اقساطی شاسی بلند چینی KMC K۷

طرح فروش اقساطی شاسی بلند چینی KMC K۷  برای عموم آزاد است. متقاضیان می‌توانند در اقساط ۱۸،۲۴ و ۳۰ ماهه نسبت به پرداخت کل مبلغ خودرو اقدام کنند. موعد تحویل نیز ۹۰ روزه است.

سایت ثبت نام کرمان موتور ویژه KMC K۷

نحوه واریز وجه کرمان موتور آنلاین است و صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی کرمان موتور به آدرس https://customer.kermanmotor.ir/ امکان پذیر است.

مهلت ثبت نام ماشین شاسی بلند چینی KMC K۷

متقاضیان ثبت نام ماشین شاسی بلند چینی KMC K۷ می توانند از روز شنبه ۱۴ مرداد با مراجعه به سایت کرمان موتور یا نمایندگی های کرمان موتور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. این بخشنامه تا ۳۱ مرداد ماه و تا زمان تکمیل ظرفیت فعال خواهد بود./ اقتصادآنلاین

شرایط فروش اقساطی محصولات کرمان موتور خارج از سامانه یکپارچه بدون قرعه کشی برای عموم با تحویل ۹۰ روزه اعلام شد.

شرایط فروش اقساطی ۵ محصول کرمان موتور ویژه مرداد ماه ۱۴۰۲ اعلام شد. این شرایط فروش خارج از سامانه یکپارچه است و شرکت برای عموم در آن آزاد است. متقاضیان می توانند از روز شنبه ۱۴ مرداد با مراجعه به سایت کرمان موتور یا نمایندگی های کرمان موتور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. این بخشنامه تا ۳۱ مرداد ماه و تا زمان تکمیل ظرفیت فعال خواهد بود.

موعد تحویل خودرو در این شرایط فروش ۹۰ روز کاری اعلام شده است. همچنین سود تاخیر ۳درصد ماهیانه برای این بخشنامه فروش از سوی کرمان موتور در نظر گرفته شده است.

فروش اقساطی جک J4

فروش اقساطی جک S3

فروش اقساطی جک S5

فروش اقساطی KMC J7

فروش اقساطی KMC K7

منبع: جماران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها