از سایپا خودرو لاکچری ارزان بخرید | فروش ۶ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه | تویوتا کرولا و هیوندای النترا را با 600 میلیون بخرید + عکس

کد خبر: 1249330

امروز شش مدل خودروی جدید در این سامانه خودروهای وارداتی بارگذاری شده است.

از سایپا خودرو لاکچری ارزان بخرید | فروش ۶ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه | تویوتا کرولا و هیوندای النترا را با 600 میلیون بخرید + عکس

براساس اعلام سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی به‌روزرسانی خودروها در سایت انجام شده است و شش مدل خودروی جدید در این سامانه قرار گرفته است.

در این نوبت سایپا، ماموت خودرو، کرمان خودرو، پارس خودرو، معین خودرو و کوشا خودرو حضور دارند و به‌ترتیب چانگان CS۵۵ پلاس، جتا VS۷، هیوندای النترا، زوتی DL۵، تویوتا کرولا و کیا سلتوس را عرضه می‌کنند.

همچنین قرار است در روزهای آتی محصولات دیگری چون چانگان CS۳۵ پلاس، هیوندای کُنا، هیوندای توسان، هیوندای کرتا، فیات ۵۰۰ و… به این سامانه اضافه شوند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد متقاضیان از چهارشنبه مورخ ۱۹ مهر ۱۴۰۲ می‌توانند نسبت به ثبت‌نام این خودروها اقدام کنند.

نام شرکت

نام خودرو

کوشا خودرو

کیاسلتوس

سایپا

چانگان CS۵۵

ماموت خودرو

فولکس واگن جتا

پارس خودرو

زوتی DL۵

کرمان خودرو

هیوندای النترا

معین خودرو

تویوتا کرولا

فولکس واگن جتا VS۷

2

3

هیوندای النترا

4

5

کیا سلتوس

6

33

چانگان CS۵۵

78

زوتی DL۵

9

10

تویوتا کرولا

11

12

آخرین جزییات از بازگشایی سامانه یکپارچه برای عرضه خودروهای وارداتی

مدیر سامانه فروش یکپارچه خودرو گفت: به زودی سامانه یکپارچه فروش خودرو برای متقاضیان خرید خودروهای وارداتی باز خواهد شد.

مهدی تقدسی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با بیان اینکه هنوز سامانه فروش یکپارچه خودرو باز نشده است، اظهار داشت: بعد از بازگشایی سامانه خودروهای وارداتی که قابل عرضه باشند، امکان ثبت در سامانه را توسط متقاضیان خواهند داشت.

وی افزود: اکنون فهرست انواع خودروهای وارداتی اعلام شده است.

به گزارش ایرنا، از شب گذشته بازگشایی سامانه فروش یکپارچه برای خودروهای وارداتی در فضای مجازی منتشر شده بود که منجر به سردرگمی متقاضیان شده است.

سایت سامانه عرضه خودروهای وارداتی برای آن دست از مشتریانی که در مرحله اول (در اسفند ماه سال گذشته) ثبت‌نام کرده و دارای اولویت هستند، برای انتخاب خودروی‌های وارداتی فعال و بازگشایی می‌شود. در این مرحله ثبت‌نام جدیدی صورت نخواهد گرفت.

همچنین مهدی ضیغمی، مجری طرح واردات خودرو پیش از این با اشاره به ادامه روند واردات خودروها به کشور، از عرضه خودروهای وارداتی که قیمت آنها مشخص شده، طی هفته جاری و هفته آینده خبر داد و گفت: در فاز اول خودروی این ۳۰ هزار نفر تحویل می‌شود.

وی افزود: از میان ۳۴ هزار نفری که در قرعه‌کشی شرکت داده شده بودند، حدوداً ۳۰ هزار نفر در نوبت دریافت کردند و الباقی انصراف داده‌اند.

سامانه یکپارچه فروش خودرو با این محصولات امروز باز می‌شود

سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی از ( ۱۹ مهر ) با عرضه ۶ مدل خودرو باز می شود و متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی از فردا ( چهار شنبه ۱۹ مهر )‌باز می شود بر این اساس در این نوبت ۶ خودروساز با ۶ خودروی جدید آماده عرضه خودرو هستند.

بر اساس این گزارش؛ در این نوبت سایپا با عرضه چانگان CS۵۵، پارس‌خودرو با عرضه خودروی زوتی DL۵، ماموت خودرو با عرضه فولکس واگن جتا VS۷، کوشا خودرو با خودروی کیا، سلتوس، کرمان موتور با هیوندای النترا و معین خودرو با تویوتا کرولا حضور خواهد داشت.

بر اساس اعلام سامانه یکپارچه، متقاضیان از (چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲) می‌توانند برای ثبت‌نام این خودروها اقدام کنند.

گفتنی است؛ ثبت‌نام خودروهای وارداتی از اسفند ۱۴۰۱ آغاز شد و بر اساس اعلام مدیر طرح واردات خودرو ۳۰ هزار نفر در نوبت تحویل خودروهای وارداتی قرار دارند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها