کد خبر: 693253
تاریخ انتشار :

شگفتانه دولت برای بازنشستگان با واریزی 40 میلیون ریالی | عیدی ویژه رئیسی همین الان یوهویی

بازنشستگان هر روز چشم می مالند تا فرجی در حقوق آنها انجام شود و گویا حالا دعاهایشان برآورده شده است و مستمری و مقرری آبان‌ماه آنها به همراه مبلغ چهار میلیون تومان عیدانه پرداخت می شود.

شگفتانه دولت برای بازنشستگان با واریزی 40 میلیون ریالی | عیدی ویژه رئیسی همین الان یوهویی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

جایگاه 8 : عیدی ویژه رئیسی به بازنشستگان امروز عملی شد و 4 میلیون تومان به حساب آنها واریز شد. حالا بازنشستگان بروند و حالش را ببرند، گوشت بخرند، مرغ بخرند، سفر خارجی بروند و کلا عشق و حال کنند و از زندگی لذت ببرند. سئوال اینجاست که اگر عیدی ویژه رئیسی پرداخت نمی شد، بازنشستگان می خواستند چه کار کنند.

این اقدام از سوی صندوق بازنشستگی کارکنان نفت نشان از توجه و احترام به بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت دارد. این پرداخت عیدانه مناسبتی نشان از ارزش‌گذاری به اعیاد و مناسبت‌های مذهبی و فرهنگی در جامعه است و نشان می دهد که این صندوق به رفاه و خوشبختی اعضای خود اهمیت می‌دهد.

این اقدام همچنین نشان از توجه به ارتقای سطح زندگی بازنشستگان و بازماندگان است، زیرا دریافت چنین پرداختی می تواند به بهبود شرایط مالی و روحی آنها کمک کند. این نشان می دهد که صندوق بازنشستگی کارکنان نفت به مسئولیت‌های اجتماعی و اخلاقی خود عمل می کند و به رفاه جامعه مشارکت می کند.

با توجه به این پرداخت عیدانه مناسبتی، می‌توان گفت که صندوق بازنشستگی کارکنان نفت یک نمونه خوب از مسئولیت‌پذیری اجتماعی سازمانی است و نشان می دهد که این سازمان به رفاه و خوشبختی اعضای خود توجه دارد.

منبع: ایلنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها