کد مطلب: 31139

کرمان موتور | ثبت نام کرمان موتور | سایت کرمان موتور

آغاز فروش ویژه روز مادر کرمان موتور اقساطی بدون ضامن | با ماهی 10 میلیون غول شاسی بلند کرمان موتور را بخرید + شرایط

ثبت نام فروش اقساطی ایران خودرو بدون قرعه کشی آغاز شد.

آغاز فروش ویژه روز مادر کرمان موتور اقساطی بدون ضامن | با ماهی 10 میلیون غول شاسی بلند کرمان موتور را بخرید + شرایط

دور تازه ثبت نام نقد و اقساطی کرمان موتور  آغاز شد.کرمان موتور برای رفاه حال مشتریان خود فروش اقساطی گذاشته است.ثبت نام دور جدید فروش اقساطی کرمان موتور ویژه دی 1402 و با تحویل فوری آغاز شد.در خبر زیر شرایط ثبت نام در طرح فروش اقساطی محصولات کرمان موتور رو با هم می خوانیم.

طرح فروش اقساطی کرمان موتور دی 1402

شرایط طرح فروش اقساطی کرمان موتور دی 1402 اعلام شد.

مرحله جدید فروش اقساطی پیکاپ T8 شرکت کرمان موتور با شرایط متنوع از امروز سه شنبه 12 دی ماه 1402 فعال شد.

شرایط فروش اقساطی پیکاپ T8 دی 1402:

کرمان موتور

با این حساب با ماهی 10 میلیون تومان میشود این محصول جذاب را خرید.

فروش اقساطی جک J۴ کرمان موتور با شرایط استثنایی

مدیرعامل شرکت مهان اندیشان آکام (هنرکارت) از اجرای طرح استثنایی فروش اقساطی خودرو JAC J۴، ویژه اعضای صندوق اعتباری هنر و دارای هنرکارت خبر داد.

حیدر مرادی؛ مدیرعامل شرکت مهان اندیشان آکام (هنرکارت) گفت: پس از دستور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر گسترش خدمات ارائه شده به هنرمندان بر روی هنرکارت از جمله تسهیلات خرید خودرو و تاکید مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، با شرکت‌های مختلف خودرویی وارد مذاکره شدیم و در مرحله اول با یکی از این خودروسازان به توافق رسیدیم و تلاش داریم طی مذاکره با سایر خودروسازان نیز ارائه تسهیلات ویژه برای هنرمندان، نویسندگان، روزنامه‌نگاران و فعالان قرآن و عترت را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این طرح با همکاری کرمان موتور، تسهیلات ویژه‌ای برای هنرمندان در نظر گرفته شده، تصریح کرد: فروش خودرو JAC J۴ با اقساط ۱۲ ماهه، ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه، ۳۶ ماهه و ۴۸ ماهه و با نرخ بهره بسیار کم، از صفر تا ۱۲ درصد، انجام خواهد شد.

کرمان موتور

ویبا تأکید بر اینکه تعداد خودروهای عرضه‌شده در این طرح بسیار محدود است، یادآور شد: افراد دارای هنرکارت» تنها تا روز جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ فرصت دارند تا درخواست خود را از طریق لینک https://honarcard.ir/jac-j۴/ ثبت کنند.

مدیرعامل شرکت مهان اندیشان آکام (هنرکارت) همچنین با اشاره به مزایای این طرح خاطرنشان کرد: در طرح استثنایی فروش اقساطی خودرو JAC J۴ ویژه اصحاب فرهنگ و هنر، سعی شده تا جای ممکن شرایط خرید خودرو برای این عزیزان تسهیل شود. برای مثال، پیش پرداخت خرید خودرو بسیار کمتر از خرید از نمایندگی‌ها در نظر گرفته شده و کسانی که خرید اقساطی ۱۲ ماهه را انتخاب کنند، از پرداخت سود معاف هستند. همچنین، قیمت تمام‌شده خرید این خودرو نیز کمتر از نرخ بازار است.

کرمان موتور

مرادی درباره شرایط افرادی که می‌توانند در این طرح شرکت کنند، توضیح داد: این تسهیلات برای اعضای صندوق اعتباری هنر که دارای «هنرکارت» هستند، درنظر گرفته شده تا بتوانند به این ترتیب از اعتبار خود بهره ببرند. با این‌ وجود، خانواده‌های هنرمندان عزیز دارای «هنرکارت» نیز می‌توانند از این فرصت استفاده کنند. در این صورت، درخواست اولیه برای خرید اقساطی خودرو JAC J۴ باید با نام و کد ملی فرد دارای «هنرکارت» ثبت شود و در مراحل بعدی، فرد دارای «هنرکارت» می‌تواند در یک معرفی‌نامه‌، متقاضی اصلی را به نمایندگی کرمان موتور ارجاع دهد تا روند فروش خودرو به نام متقاضی اصلی ادامه یابد.

کرمان موتور

مشخصات فنی و آپشن‌های پیکاپ جک KMC T8 کرمان موتور

حتی پیش از ممنوعیت واردات خودرو، در کلاس پیکاپ نمونه‌های چندان قابل‌قبولی در بازار کشورمان یافت نمی‌شد. عملا به غیر از پیکاپ‌های وارداتی که از برچسب‌های قیمتی قابل‌توجهی برخوردار بودند نمونه باکیفیتی که ارزش خرید داشته ...

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

حتی پیش از ممنوعیت واردات خودرو، در کلاس پیکاپ نمونه‌های چندان قابل‌قبولی در بازار کشورمان یافت نمی‌شد. عملا به غیر از پیکاپ‌های وارداتی که از برچسب‌های قیمتی قابل‌توجهی برخوردار بودند نمونه باکیفیتی که ارزش خرید داشته باشد چندان در دسترس خریداران ایرانی نبود.

کرمان موتور

در این شرایط بازم چینی ها منجی خودروسازان داخلی شدند و با ارائه محصولاتی نظیر یکاپ ریچ زامیاد، پیکاپ آمیکو آسنا، فوتون تونلند و یا خودروی کاپرا 2 بخشی از جای خالی بازار را با وانت های مدرن تر (نسبت به آثار باستانی تولیدی کشور) پُر کردند.

در همین راستا کرمان موتور نیز در تابستان سال گذشته اعلام کرد که قصد دارد به بازار پیکاپ ورود پیدا کند. پیکاپ جدید کرمان موتور جک T8 یا همان KMC T8 نام دارد که از ظاهری مدرن برخوردار است و انتظار می‌رود با توجه مشخصات فنی قابل‌توجه و امکانات گسترده‌ای که در اختیار خریداران خود می‌گذارد از فروش بالایی برخوردار شود. این پیش‌بینی به خصوص در بازار تشنه ایران که نبود نمونه‌های باکیفیت به شدت مشهود است بسیار محتمل است.

کرمان موتور

مشخصات فنی وانت جک KMC T8  کرمان موتور

جک T8 یا پیکاپ KMC T8 به یک پیشرانه یورو 5 چهار سیلندر 2 لیتری مجهز است. این پیشرانه می‌تواند 174 اسب بخاری قدرت را در محدوده 5000 دور بر دقیقه و همچنین 290 نیوتن متر گشتاور را در محدوده 1800 تا 4000 دور بر دقیقه تولید می‌کند. این نیرو توسط یک جعبه دنده 6 سرعته به تمامی 4 چرخ خودرو منتقل می‌شود. پیکاپ T8 مجهز به قفل دیفرانسیل بوده و به صورت برقی قابلیت فعال سازی دارد.

کرمان موتور

خودروی پیکاپ T8 در ابعاد و اندازه خود با طول کلی 5325 میلی متر، عرض 1880 میلی متر، ارتفاع 1830 میلی متر و فاصله بین دو محور 3090 میلی متری ساخته شده است و همین موضوع باعث شده تا قسمت باری به طول 1520 میلی متر، عرض 1520 میلی متر، ارتفاع 470 میلی متر و ظرفیت بار مجاز 840 کیلوگرمی بدست آید. وزن خشک این خودرو نیز بدون مایعات، کمتر از 2 تن خواهد بود.

از جمله تجهیزات ایمنی KMC T8 می‌توان به کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، دوربین دید عقب، سنسور پارک، سیستم ترمز ضدقفل ABS، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم کمکی ترمز اضطراری، سیستم کنترل ایستایی خودرو در سربالایی، ترمز کمکی هیدرولیکی، کنترل کشش، کنترل دینامیکی خودرو، کنترل پایداری الکترونیکی و همچنین سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک‌ها اشاره کرد.

کرمان موتور

فهرست امکانات و  آپشن های رفاهی پیکاپ KMC T8 به شرح زیر اعلام شده است.

سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای

چراغ خودکار

تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو

چراغ‌های جلو زنون

چراغ‌های عقب LED

چراغ‌های مه شکن در جلو و عقب

کرمان موتور

آینه‌های جانبی مجهز به گرمکن

روکش‌های چرمی فرمان و صندلی‌ها

کلیدهای کنترل صوتی بر روی فرمان

کامپیوتر سفری

پاور ویندوز

باز شدن تمامی شیشه‌ها به صورت تک لمسی

رکاب جانبی

چراغ‌های مخصوص روز

تریم داخلی مشکی

سیستم سرگرمی همراه با 6 بلندگو

کرمان موتور

بلوتوث و ورودی USB

عایق درب موتور

جک بادی نگهدارنده درب موتور

سیستم کروز کنترل

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی