وام با کارت یارانه | ثبت نام وام با کارت یارانه | وام ۱۵ میلیونی با وام با کارت یارانه

پرداخت وام با کارت یارانه فقط ویژه عید مبعث | برای ثبت نام وام 300 میلیونی بدون سود و بدون کارمزد عجله کنید

کد خبر: 1273012

دور جدید واریز وام با کارت یارانه و اقساط کم سود آغاز شد.

پرداخت وام با کارت یارانه فقط ویژه عید مبعث | برای ثبت نام وام 300 میلیونی بدون سود و بدون کارمزد عجله کنید

خبرنگار شکیبا بقال زاده: وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد «آفتاب» در شعب بانک سینا در سراسر کشور ارائه می شود

برای همه افراد و همچنین همه شرکت‌ها و سازمان‌ها جهت اعطا به پرسنل زیرمجموعه

با هر میزان سپرده‌گذاری در طرح آفتاب می‌توانید بر اساس ضرایب تسهیلاتی که بر اساس مدت سپرده‌گذاری تعیین‌ می‌شود، از وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد حداکثر تا ۳ میلیارد ریال برخوردار شوید

وام با کارت یارانه

طرح آفتاب مبتنی بر پرداخت وام قرض الحسنه بدون کارمزد به سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز است.

گروه هدف

تمام مشتریان حقیقی و شرکت های حقوقی (جهت پرداخت وام به پرسنل زیرمجموعه)

نوع سپرده

قرض‌الحسنه پس‌انداز با حداقل موجودی ۵۰۰ هزار ریال جهت افتتاح حساب

نرخ تسهیلات

در قالب وام قرض الحسنه بدون کارمزد با نرخ کارمزد صفر

سقف تسهیلات

حداکثر مبلغ تسهیلات قابل پرداخت، ۳ میلیارد ریال است

مدت سپرده گذاری

1 الی 12 ماه

دوره بازپرداخت

دوره بازپرداخت از حداقل ۶ ماه تا حداکثر 48 ماه تعیین شده است.

بانک کارآفرین به آن دسته از متقاضیان تسهیلات که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته و میانگین مناسب ایجاد کنند، تا سقف 200 میلیون تومان وام می‌دهد. این وام در قالب طرح «امیدآفرین» پرداخت می‌شود.

ا فرادی که مایل به دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی هستند باید حداقل سه ماه میانگین حساب داشته باشند و به میزان ۲۵ میلیون تومان داخل حساب خود نگهداری کنند.

این تسهیلات در صورتی به متقاضیان پرداخت خواهد شد که ضامن کسر از حقوق مورد تقاضای بانک را ارائه بدهند. سود این تسهیلات ۲۳ درصد بوده و  افراد تا ۳۶ ماه امکان تسویه اقساط را خواهند داشت. امتیاز این وام قابل انتقال به غیر نیست و تنها صاحبان حساب امکان دریافت آن را دارند.

با در نظر گرفتن سقف وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، افراد باید هر ماه ۷ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۹۴۴ تومان قسط بدهند. کل سود این تسهیلات ۷۸ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۹۹۵ تومان است و جمع رقم وام و سود آن نیز به ۲۷۸ میلیون و ۹۰۹ هزار و ۹۹۵ تومان می‌رسد.

بانک کارآفرین از جمله بانک‌های خصوصی کشور است که در سه دسته بانکداری شخصی، تجاری و شرکتی خدمت رسانی می‌کند. این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود توانسته استاندارد آموزشی بین المللی ایزو ۲۹۹۹۳، عالی‌ترین نشان شفافیت مالی به عنوان «تندیس زرین» از سیزدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران ۱۴۰۱، جایزه ملی خلاقیت روابط عمومی هفدهمین جشنواره ملی روابط عمومی‌های سراسر کشور، نشان برنزین پنجمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی ۳۴ هزار سال ۱۴۰۰، تندیس سیمین دوازدهمین دوره جایزه مدیریت مالی ایران سال ۱۴۰۰ و … را به دست آورد./ رده

مشتریان بانک مسکن که برای تعمیر یا بازسازی منزل خود یا به دلایل دیگر به وام احتیاج دارند و در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کرده‌اند، تا پایان ساعت کاری 21 بهمن ماه امکان درخواست برای تسهیلات طرح «مانا» را دارند.

رده، افرادی که به دریافت تسهیلات مانا علاقه دارند باید حداقل پنج ماه از سپرده گذاریشان در بانک بگذرد. مشتریان باید حداقل به میزان 30 میلیون تومان در سپرده‌شان داشته باشند تا بتوانند برای این تسهیلات 150 میلیون تومانی درخواست دهند. نرخ سود این تسهیلات 23 درصد اعلام شده و وام مذکور در قالب عقد مرابحه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

افرادی که این تسهیلات را به منظور بازسازی و ساخت مسکن احتیاج دارند، حداکثر تا پنج سال و متقاضیان این تسهیلات برای موارد دیگر نهایتا تا دو سال امکان بازپرداخت دارند. لازم به ذکر است که در حین بازپرداخت این تسهیلات به اصل سپرده مشتریان سود یک درصد تعلق می‌گیرد.

با در نظر گرفتن مبلغ 150 میلیونی وام، نرخ سود و مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط 3 میلیون و 727 هزار و 886 تومان است. کل سود تسهیلات به 73 میلیون و 673 هزار و 182 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 223 میلیون و 733 هزار و 182 تومان خواهد بود.

مشتریان باید به این مورد توجه داشته باشند که حق برداشت از سپرده خود را دارند اما در صورتی که مبلغ سپرده‌شان از 10 میلیون تومان کمتر شود حساب آن‌ها فسخ خواهد شد. ضمنا امکان انتقال امتیاز این وام به اقوام درجه یک امکان پذیر است./رده

نحوه دریافت وام با کارت یارانه 300 میلیونی بدون سود بانک سپه + مبلغ اقساط

بانک سپه به منظور ترویج فرهنگ قرض الحسنه و تبلیغات موثر در سطح گسترده و ارائه خدمات به مردم، طرح تسهیلاتی به نام «نگین امید» را تدارک دیده است. براساس این طرح تسهیلاتی مشتریان باید سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند که این کار به صورت آنلاین و از طریق سامانه امید بانک امکان پذیر است.

به نقل از روابط عمومی بانک سپه، افراد به منظور استفاده از وام 300 میلیونی طرح نگین امید نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک سپه ندارند. متقاضیان این امکان را دارند که با مراجعه به سامانه امید بانک، میانگین موجودی مناسب را در فاصله زمانی بین یک تا 18 ماه ایجاد کرده و از این تسهیلات تا سه برابر میانگین موجود بهره‌ مند شوند.

وام مذکور قرض الحسنه بوده و هیچ سودی به آن تعلق نمی‌گیرد. فقط بر روی این وام کارمزد دو درصدی پرداخت می‌شود. افراد متناسب با شرایط خود بین 12 تا 60 ماه امکان پرداخت اصل پول به همراه کارمزد آن را به بانک خواهند داشت.

افرادی که وام دریافت کرده‌اند با توجه به شرایط اعلامی، موظف به پرداخت 5 میلیون و 258 هزار و 328 تومان به صورت ماهیانه هستند. کل سود تسهیلات به 15 میلیون و 499 هزار و 681 تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن هم 315 میلیون و 699 هزار و 681 تومان خواهد بود.

این طرح وام برای مشتریان پیچیدگی چندانی ندارد و افراد واجد شرایط به راحتی امکان بهره مندی از آن را دارند. ضمنا متقاضیان به منظور مشاهده امتیاز خود برای دریافت این تسهیلات می‌توانند به سامانه امید بانک مراجعه کنند و مراجعه حضوری نداشته باشند.

منبع: کاماپرس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها