آغاز فروش اقساطی جک s5 نیوفیس 500 میلیون ارزانتر | بدون قرعه کشی، با اقساط 36 ماهه و 724 میلیون شاسی بلند کرمان موتور را بخرید + عکس

کد خبر: 1284698

فروش اقساطی جک اس 5 نیوفیس در اقساط 12 ماهه، 24 ماهه و 36 ماهه با پیش پرداختی در حدود 724 تا 824 میلیون تومان آغاز شده است.

آغاز فروش اقساطی جک s5 نیوفیس 500 میلیون ارزانتر | بدون قرعه کشی، با اقساط 36 ماهه و 724 میلیون شاسی بلند کرمان موتور را بخرید + عکس

خبرنگار شکیبا بقال زاده: فروش اقساطی جک اس 5 نیوفیس در اقساط 12 ماهه، 24 ماهه و 36 ماهه با پیش پرداختی در حدود 724 تا 824 میلیون تومان آغاز شده است.

بازار خودرو همچنان برای سرمایه گذاران جذاب است، به همین دلیل تقاضا برای خرید خودروی صفر بالاست. خودروهای چینی نیز برای افرادی که به دنبال خرید شاسی بلند هستند گزینه جذابی محسوب می‌شود. از این رو در این گزارش به شرایط فروش اقساطی جک اس 5 نیوفیس پرداخته شده است.

محصولات جک چند سالیست که در بازار ایران کاملا جا افتاده‌اند، به همین دلیل برخی افراد برای مصرف شخصی سراغ برند جک می‌روند، چراکه حساب خود را پس داده و خدمات پس از فروش مناسبی هم توسط کرمان موتور در سراسر کشور برای آنها ارائه می‌شود.

کرمان موتور

قیمت جک اس 5 نیوفیس کرمان موتور

خودرو جک اس 5 نیوفیس از محبوب ترین شاسی بلندهای ایران است که در میانه فروردین 1403 و در بازار آزاد با قیمت یک میلیارد و 675 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. با توجه به اینکه قیمت کارخانه این خودرو یک میلیارد و 246 میلیون تومان است، اما در بازار آزاد تقریبا 500 میلیون تومان گران‌تر خرید و فروش می‌شود. همین مساله باعث تقاضای بالای مشتری برای فروش اقساطی آن شده است.

کرمان موتور

جک اس 5 نیوفیس در حال حاضر در اقساط 12 ماهه، 24 ماهه و 36 ماهه در فروش آنلاین عرضه شده است.

در اقساط کوتاه مدت 12 ماهه متقاضی باید 742 میلیون و 256 هزار تومان به صورت پیش پرداخت و ماهانه 88 میلیون و 55 هزار و 437 تومان پرداخت کند. در اقساط میان مدت متقاضی باید 784 میلیون و 389 هزار تومان پیش پرداخت و ماهانه 49 میلیون و 21 هزار و 414 تومان واریز کند. در روش بلندمدت نیز متقاضی باید 834 میلیون و 400 هزار تومان به صورت پیش پرداخت و ماهانه اقساطی حدود 36 میلیون و 232 هزار و 229 تومان پرداخت کند.

مشخصات فنی جک اس 5 نیوفیس کرمان موتور

جک اس 5 نیوفیس از نظر فنی متفاوت از جک اس 5 قدیمی است. این خودرو با موتوری 1.5 لیتری کار می‌کند و توانسته مصرف سوخت خود را نسبت به  نمونه قبلی کاهش دهد.

کرمان موتور

جک اس 5 نیوفیس با موتوری با قدرت 171 اسب بخار با دور موتور 5500 دور گشتاوری 251 نیوتن متری ایجاد می‌کند. این خودرو همچنین دارای موتوری چهارسیلندری و توربوشارژ است که شتابی 11 ثانیه‌ای داشته و می‌تواند بیشینه سرعت خود را به 190 کیلومتر در ساعت برساند.

ظرفیت باک این خودرو 55 لیتر بوده و در مصرف ترکیبی به ازای هر 100 کیلومتر حدود 7.5 لیتر بنزین می‌سوزاند.

این خودرو در جلو و عقب از ترمز دیسکی استفاده می‌کند. از نظر آپشن‌های رفاهی هم دارای دی لایت و کنترل کروز، سیستم پایداری در سربالایی و سرپایینی، سانروف، آینه‌های برقی و تاشونده، صندلی برقی، گرمکن صندلی، سیستم پایش میزان باد تایرها، سنسور پارک جلو و عقب، همچنین 4 کیسه هوا و استارت دکمه‌ای است.

کرمان موتور

داخل جک S5 فیس لیفت کرمان موتور

فضای داخلی کابین جک S5 فیس‌لیفت نسبت به نسخه اصلی بدون تغییر باقی مانده و همچنان شاهد همان کابین ارگونومیک و تیره‌رنگ هستیم که بیننده را به یاد محصولات نسل پیشین هیوندای می‌اندازد. به دلیل اضافه شدن کروز کنترل، دیگر جای خالی بین دکمه‌های کنترلی فرمان دیده نمی‌شود که این مساله را باید به فال نیک گرفت.

طراحی جک S5 فیس لیفت کرمان موتور

مهم‌ترین نقطه تفاوت ظاهری جک S5 در دو نسخه قبل و بعد از فیس لیفت، جلوپنجره این خودرو است که در نسخه فیس‌لیفت به صورت مشکی یک تکه طراحی شده و خشونت بیشتری به ظاهر این کراس‌اوور تزریق کرده است. چراغ‌های اصلی نیز بدون تغییر مانده‌اند اما ظاهر چراغ‌های مه شکن تغییر کرده است. نمای جانبی و عقب جک S5 فیس لیفت هیچ تفاوتی با نسخه اصلی ندارد و همین چهره عینا در قسمت‌های جانبی و پشتی تکرار شده است.

کرمان موتور

نام خودرو

جک S5 جدید (نیوفیس)

نوع موتور

چهار سیلندر خطی– 16 سوپاپ – توربوشارژ TGDi

حجم موتور

1499 CC

قدرت

171 HP در 5500RPM

گشتاور

251 N.M در 1500-4500RPM

جعبه دنده

شش سرعته اتوماتیک دوکلاچه DCT

انتقال قدرت

دیفرانسیل جلو

شتاب 0-100

حدود 11 ثانیه

بیشترین سرعت

190 km/h

مصرف ترکیبی

7.5 Lit/100km

ظرفیت باک

55 لیتر

سیستم تعلیق جلو

مک فرسون فنر پیچشی مستقل

سیستم تعلیق عقب

فنر پیچشی چند اتصاله نیمه مستقل

ترمز جلو

دیسکی (خنک شونده)

ترمز عقب

دیسکی

سایز و نوع رینگ

R18-255/55 آلومینیومی

آپشن های جک S5 فیس لیفت کرمان موتور

جک اس ۵ نیو فیس در بحث آپشن های رفاهی حالا به کروز کنترل و دیلایت نیز مجهز شده که می‌تواند رضایت بیشتری بین کاربران ایجاد کند. سیستم کنترل پایداری، کنترل سرعت در سرپایینی، استارت دکمه‌ای، چهار کیسه هوا و… از دیگر امکانات مهم این خودرو به شمار می‌روند. کلیه آپشن های جک S5 جدید را می‌توانید در ادامه مطالعه بفرمایید.

کرمان موتور

آپشن های جک S5 فیس لیفت کرمان موتور

سانروف، آینه‌های جانبی برقی همراه با گرمکن، آینه‌های جانبی تاشونده برقی، اتولایت، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، روکش صندلی چرمی، روکش چرمی فرمان، تظیم برقی صندلی راننده، مموری صندلی راننده، گرمکن صندلی‌های جلو، ترمز ضد قفل ABS، سیستم ترمز کمکی هیدرولیکی HBA، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، کنترل پایداری الکترونیکی ESC، ورود بدون کلید، کروز کنترل، سیستم کنترل سرعت خودرو در سرپایینی HDC، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی HAC، ترمز پارک برقی EPB، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو و کیسه هوای جانبی جلو (4عدد)، سیستم پایش میزان باد تایرها، فرمان برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه ، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین دنده عقب، ورودی IPOD،USB، بلوتوث + GPS، دارای 6 بلندگو، کلیدهای مالتی مدیا روی فرمان، چراغ‌ بدرقه، سنسور باران،شیشه‌های جلو و عقب برقی، گرمکن شیشه جلو، چراغ دیلایت، استارت دکمه‌ای

کرمان موتور

رقبای جک S5 فیس لیفت کرمان موتور در بازار

جک S5 فیس لیفت با مشخصات فنی جدید، رقیب مستقیم چری تیگو 7 و ام وی ام X55 مدیران خودرو خواهد بود. نقطه ضعف اصلی جک S5 فیس لیفت در مقابل دو رقیب یاد شده کمبود امکانات رفاهی و ظاهر قدیمی‌تر است که سعی می‌کند این عیب را با تکیه بر قوای فنی قدرتمندتر جبران کند.

حجم ویدیو: 2.30M | مدت زمان ویدیو: 00:01:43 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها