وام بلاعوض | وام قرض الحسنه |وام قرض الحسنه رسالت | وام قرض الحسنه فرزند آوری | وام قرض الحسنه مهر ایران

آغاز واریز 2/250/000 تومان وام بلاعوض به این یارانه بگیران از امشب | سرپرستان با کد دستوری وام بلاعوض از رئیسی بگیرند + کد دستوری

کد خبر: 1286915

جزئیات واریز وام بلاعوض 2 میلیون و 250 هزارتومانی دولت به این خانوارها و وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی به همه اقشار جامعه اعلام شد.

آغاز واریز 2/250/000 تومان وام بلاعوض به این یارانه بگیران از امشب | سرپرستان با کد دستوری وام بلاعوض از رئیسی بگیرند + کد دستوری

خبرنگار شکیبا بقال زاده: مشتریان بانک ملت که در یکی از شعب این مجموعه دارای سپرده کوتاه مدت عادی هستند و میانگین حساب یک تا 12 ماهه نیز دارند، می‌توانند برای وام 500 میلیون تومانی طرح «شایان» این مجموعه درخواست دهند.

به نقل از رده، آن دسته از مشتریان بانک ملت که به دریافت وام 500 میلیون تومانی این مجموعه تمایل دارند باید حداقل به میزان 10 میلیون تومان در سپرده کوتاه مدت خود پول داشته باشند. بانک ملت این وام را به متقاضیانی می‌دهد که اعتبار شغلی داشته و بتوانند ضامن رسمی به بانک ارائه دهند.

لازم به ذکر است مدت زمان بازپرداخت تسهیلات بین 12 تا 60 ماه اعلام شده و سود این وام نیز برحسب ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری متغیر بوده اما از 18 درصد بیشتر نخواهد شد.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت اقساط، میزان هر قسط به 12 میلیون و 696 هزار و 714 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات، 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 763 میلیون و 532 هزار و 823 تومان اعلام شده است.

بانک سینا در راستای افزایش رفاه مشتریان خود و متنوع کردن خدماتش وام ارزان قیمتی را تدارک دیده که به نام «میعاد» به مشتریان واجد شرایط عرضه می‌شود. سقف این تسهیلات 200 میلیون تومان اعلام شده و مبلغ آن براساس میانگین حساب مشتریان قابل تغییر است.

افرادی که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک سینا هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند و پس از حداقل سه ماه از افتتاح سپرده برای دریافت این تسهیلات درخواست بدهند.

مشتریان برای دریافت این وام باید به میزان حداقل 100 هزار تومان در حساب خود نگهداری کنند. سود این تسهیلات 9 درصد بوده و ضمانت آن برحسب نظر شعبه و سقف مبلغ تسهیلات متغیر است. به طور کلی برای دریافت این تسهیلات لازم است مشتریان ضامن رسمی یا سند ملکی ارائه بدهند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت نیز 36 ماه اعلام شده است.

با توجه به سقف وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط به 6 میلیون و 359 هزار و 947 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات، 28 میلیون و 958 هزار و 75 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 230 میلیون و 83 هزار و 75 تومان اعلام شده است.

شرایط مورد نیاز برای دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک سینا

افراد واجد شرایط به منظور دریافت این تسهیلات، باید مدارک مورد نیاز اعم از اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی را همراه خود داشته و برای سپری کردن مراحل دریافت وام به مسئول بخش تسهیلات شعبه ارائه بدهند. در صورت کامل بودن مدارک و شرایط فرد متقاضی، طی زمان کمی مبلغ وام به حساب وی واریز خواهد شد و قابل برداشت خواهد بود./کاماپرس

وام بلاعوض 2 میلیون و 250 هزارتومانی به سرپرستان خانوار

معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با تاکید بر تمرکز جدی بنیاد بر موضوع جوانی جمعیت گفت: در پویش ملی «لبخند مادری» که از سال گذشته به طور رسمی در سراسر کشور آغاز شده است به زوج‌هایی که در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ فرزند سوم‌شان به دنیا آمده،با تعیین سطح برخورداری یک بسته لبخند مادری اهدا می‌شود.

محمدرضا دهقان ادامه داد: در راستای حمایت از خانواده‌های مثبت پنج(دارای فرزند سوم و بیشتر) و به منظور کاهش بار مالی خرید پوشک مصرفی، بسته حمایتی پوشک نوزاد نیز از مراحل بعدی پویش ملی «لبخند مادری» به همراه بسته‌های لبخند مادری در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت.

دهقان تاکید کرد: محتوای این بسته مکمل شامل پوشک‌های پارچه‌ای با طراحی جدید به همراه پدهای بهداشتی قابل تعویض و بهینه شده با سوپرجاذب‌های باکیفیت است.

معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد درباره محتویات بسته‌های لبخند مادری نیز توضیح داد: این بسته‌ها شامل ۴۰ قلم کالای مورد نیاز کودک از بدو تولد تا حدودا دو سالگی به ارزش تقریبی هر بسته ۵۰ میلیون ریال است.

وی با تاکید بر تمرکز جدی بنیاد ۱۵ خرداد بر موضوع جوانی جمعیت گفت: در پویش ملی «لبخند مادری» نیز که از سال گذشته به طور رسمی در سراسر کشور آغاز شده است به زوج‌هایی که در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ فرزند سوم‌شان به دنیا آمده،با تعیین سطح برخورداری یک بسته لبخند مادری اهدا می‌شود.

دهقان یادآور شد: طرح با ۵ هزار بسته آغاز شده است و هر ساله افزایش می‌یابد.

معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان و نیکوکاران برای مشارکت در پویش ملی «لبخند مادری» می‌توانند کد ۴۲#*۷۸۰* را شماره‌گیری کنند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر جزئیاتی از پوشش بیمه‌ای رایگان مادران خانه‌دار روستایی با سه فرزند و بیشتر را اعلام کرد و گفت: به موجب مصوبه دولت، برخورداری از این بیمه برای مشمولان رایگان است و دولت حق بیمه آنها را تقبل می‌کند.بیت‌اله برقراری با بیان اینکه مخاطب ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر است اظهار کرد: بر اساس ماده ۲۱ قانون مذکور، دولت مکلف است در راستای اجرای بند «ب» ماده (۱۰۳) قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، حداکثر شش ماه پس از لازم‌الاجرا شدن این قانون، با تقویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر نسبت به بیمه مادران خانه‌دار دارای سه فرزند و بیشتر اقدام کند.با تولد فرزند چهارم و پنجم به ازای هر فرزند دو سال به سوابق بیمه‌ای بیمه‌گذار افزوده خواهد شدحق بیمه هر نفر امسال دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است

برقراری درباره میزان حق بیمه مشمولان که قرار است به صورت رایگان تحت پوشش درآمده و دولت به عنوان کارفرما آن را تقبل کند گفت: حق بیمه را دولت پرداخت می‌کند که سالانه به ازای هر نفر در سال ۱۴۰۲، دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان می‌شود.

وی افزود: مادرانی که سه فرزند و بیشتر دارند مشمول این بیمه‌اند و اگر در حین بیمه‌پردازی فرزند چهارم و پنجم متولد شوند به ازای هر فرزند دوسال به سنوات بیمه‌پردازی‌ مادر افزوده می‌شود.

مشمولان دارای شرایط به کارگزاریها مراجعه کنند مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر درباره نحوه مراجعه و عضویت در این صندوق گفت: مشمولان حائز شرایط می‌توانند به کارگزاران و مدیریت استان‌ها مراجعه کنند. ۱۵۰۰ کارگزاری در مناطق مختلف کشور داریم که روستائیان و عشایر می‌توانند به این کارگزاری‌ها مراجعه کرده، ثبت‌نام کنند و از بیمه اجتماعی رایگان صندوق برخوردار شوند.

استعلام یارانه معیشتی و وام بلاعوض با کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰*

هموطنان عزیز برای شناسایی این فروشگاه‌ها می‌توانند به نرم‌افزار کاربردی شما مراجعه و فروشگاه‌های اطراف خود را مشاهده نمایند. برای دریافت این نرم افزار می‌توانند به سکو‌های بازار، مای‌کت و یا سایت shoma.sfara.ir مراجعه کنند. همچنین از طریق اجرای کد استعلام کالابرگ دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* می‌توانند لینک نصب این نرم‌افزار را دریافت کنند.

منبع: مهر

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها