کد خبر: 614580
تاریخ انتشار :

هتل های اصفهان / معرفی مجلل‌ترین هتل های اصفهان

هتل های اصفهان / معرفی مجلل‌ترین هتل های اصفهان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

هتل های اصفهان / معرفی مجلل‌ترین هتل های اصفهان

معرفی مجلل ترین هتل های اصفهان، نمای داخل اتاق هتل پیروزی اصفهان

کشور ایران با پیشینه تاریخی خود، جاذبه‌های گردشگری بسیاری را از گذشتگان در خود به یادگار نگه داشته است. هر گوشه از این پهنه خاکی شگفتی‌های فراموش‌نشدنی را در دل خود جای داده است. شهر اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگی ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست. اصفهان با تاریخ کهن خود اماکن دیدنی و خارق‌العاده را در معرض دید گردشگران قرار می‌دهد تا توریست‌های داخلی و خارجی فراوانی برای بازدید به این شهر باشکوه بروند.

پس از ورود به این شهر جذاب و خاطره ساز و پیش از قدم زدن در دل تاریخ و گرفتن عکس‌های یادگاری، نیاز است تا اقامتگاهی برای آسودن و لذت بردن از ایام سفر در نظر گرفت. هتل های اصفهان با معماری اصیل و سابقه طولانی خود در امر هتلداری از بهترین اماکن برای خلق لحظات رؤیایی هستند. از همین رو در ادامه این مطلب به معرفی مجلل‌ترین هتل های اصفهان می‌پردازیم تا هرچه بیشتر باشکوه نصف جهان آشنا شوید.

قیمت هتل در اصفهان برای یک شب اقامت در این شهر چقدر است؟

تنوع قیمت هتل در اصفهان بسیار زیاد است به طوری که قیمت یک شب اقامت در این شهر از شبی 35 هزار تومان تا شبی 2 ملیون تومان متغیر می باشد. بهترین هتل های اصفهان اغلب در زمره گران قیمت ترین هتل های ایران نیز قرار دارند اما قیمت هتل های اصفهان در مقایسه با سایر شهرهای ایران اغلب از تنوع مطلوبی برخورداراست به طوری که اگر به دنبال رزرو هتل در اصفهان باقیمت مناسب هستید می توانید درمیان هتل های ارزان اصفهان گزینه مناسبی را با کیفیت مطلوب بیابید. برای رزرو هتل های اصفهان گزینه هایی همچون نزدیکی به بافت تاریخی و یا مراکز خرید شهر را مدنظر داشته باشید تا هزینه سفر خود را به خوبی مدیریت کنید. قیمت هتل در اصفهان از هتل های سنتی و پنج ستاره مانند هتل عباسی اصفهان گرفته تا مهمانپذیرهای اصفهان بسیار متنوع است

هتل کوثر

هتل های اصفهان / معرفی مجلل‌ترین هتل های اصفهان

نمای داخل هتل مجلل کوثر اصفهان

هتل کوثر از هتل های 5 ستاره اصفهان به شمار می‌آید که در زمان رزرو هتل های اصفهان همیشه باید آن را به خاطر داشت. نمای بی‌نظیر هتل در کنار چشم‌انداز خارق‌العاده اتاق‌ها به رودخانه زیبای زاینده‌رود اقامت در این هتل مجلل را به یک رؤیا تبدیل می‌کند.

در کنار اتاق‌های مجهز و خدمات لوکس هتل کوثر، چشیدن طعم خوراکی‌های لذیذ رستوران‌های هتل، نام هتل کوثر را در زمره مجلل‌ترین و خارق‌العاده‌ترین هتل های اصفهان قرار داده است. رستوران سنتی سرو، با غذاهای اصیل اصفهانی؛ رستوران زرین، در فضایی مشرف‌به باغ زیبای هتل؛ رستوران تابستانه باغ، همراه با پذیرایی از خوشمزه‌ترین غذاها در کنار آب‌نمای مسحورکننده و رستوران فصلی آبشار در کنار استخر با منوی باربیکیو خود، خاطراتی قشنگ را در اذهان باقی می‌گذارد.

هتل عباسی

هتل های اصفهان / معرفی مجلل‌ترین هتل های اصفهان

نمای داخل اتاق هتل مجلل عباسی اصفهان

هتل عباسی از شناخته‌شده‌ترین هتل های اصفهان است که در سفر به اصفهان و رزرو هتل در اصفهان همیشه در صدر لیست قرار می‌گیرد. این هتل از هتل های 5 ستاره اصفهان است که قدمتی بیش از 300 سال دارد. هتل عباسی که در اصل کاروانسرای عباسی بوده است به دستور سلطان حسین صفوی تأسیس شده است و از زیباترین مهمانسراهای جهان به شمار می‌رود.

معماری این ساختمان و باغ و فضای سبز آن به حدی زیبا و چشم‌نواز است که اقامت در اتاق‌های آن لذتی فراموش‌نشدنی را رقم میزند. معماری به کار رفته در آن به سبک صفوی است که در کنار حیاط سرسبز آن، چشم‌اندازی فوق‌العاده را خلق کرده است.

رستوران سنتی هتل عباسی، از حیرت‌انگیزترین و زیباترین رستوران‌های سنتی ایران می‌باشد که بازدیدکنندگان زمان طولانی را تنها صرف عکس گرفتن از معماری منحصربه‌فرد آن می‌کنند. نزدیکی این هتل به اماکن گردشگری و بافت تاریخی اصفهان از ویژگی‌های بارز و مورد توجه گردشگران در زمان رزرو این هتل است.

در کنار هتل های 5 ستاره اصفهان که بی‌شک از مجلل ‌ترین و شیک‌ترین هتل های اصفهان به شمار می‌روند؛ هتل های چهار ستاره اصفهان نیز بسیار مجلل و فاخر هستند. آشنایی با قیمت هتل های اصفهان در زمان رزرو هتل در اصفهان، باعث می‌شود راحت‌تر هتل مناسب خود را رزرو کرد. در ادامه به معرفی هتل های چهار ستاره و مجلل اصفهان می‌پردازیم.

هتل آسمان

برج باشکوه هتل آسمان اصفهان همچون نگینی در اطراف رودخانه زاینده‌رود می‌درخشد. این بنای 13 طبقه از مجلل‌ترین هتل های اصفهان و بلندترین ساختمان‌های این شهر به شمار می‌رود که چشم هر رهگذری را به خود خیره می‌کند.

رستوران گردان بر فراز این هتل چشم‌اندازی خارق‌العاده از سطح شهر و رودخانه زیبای زاینده‌رود و پل سی‌وسه‌پل را فراهم می‌کند تا در کنار لذت بردن از طعم خوراکی‌ها، دقایقی فارغ از هیاهوی شهر، تنها از عظمت و زیبایی این شهر کهن لذت برد.

هتل عالی‌قاپو

هتل عالی‌قاپو از اصیل‌ترین و قدیمی‌ترین هتل های اصفهان است که تجمل و لوکس بودن را به نحو اعلا تداعی می‌کند. امکانات و خدمات رفاهی کامل و به روز در اتاق‌های مجهز به همراه پرسنل کارآزموده، همگی بیانگر اقامتی رؤیایی و فاخر است.

قرارگیری هتل عالی‌قاپو در مرکز شهر اصفهان، دسترسی میهمانان هتل را به مراکز دیدنی و شگفت‌انگیز اصفهان، همچون میدان نقش‌جهان ، پل‌های خواجو و سی‌وسه‌پل و کاخ‌های سنتی و دیدنی اصفهان را تسهیل کرده است. از همین رو این هتل از گزینه‌های اصلی در زمان رزرو هتل های اصفهان به شمار می‌رود.

هتل پیروزی

هتل پیروزی از هتل های باسابقه و قدیمی اصفهان است. این هتل مجلل در نزدیکی عمارت چهل‌ستون و در مرکز شهر اصفهان قرار دارد. از همین رو دستیابی به جاذبه‌های گردشگری همچون مسجد امام، عالی‌قاپو، بازار بزرگ اصفهان و بسیاری از مراکز خرید و تجاری آسان است.

اتاق‌های هتل پیروزی به صورت یک‌تخته، دوتخته، سوئیت یک‌خوابه دونفره سانترال و سوئیت یک‌خوابه دونفره رویال به میهمانان ارائه می‌شود تا اقامتی فاخر و خاطره‌انگیز را تجربه کنند. اتاق‌های هتل پیروزی مجهز به امکاناتی مانند: روم سرویس، یخچال، مینی بار، میزتحریر، مبلمان، دراور، کمد لباس، چای‌ساز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام و اطفا حریق و صندوق امانات داخل اتاق هستند.

هتل سفیر

هتل سفیر اصفهان از هتل های شیک و مجلل اصفهان به شمار می‌رود که در یکی از بهترین نقاط گردشگری اصفهان قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی بازار سنتی هنر، خیابان چهارباغ و میدان نقش‌جهان واقع شده است. شاید بتوان یکی از ویژگی‌های اصلی این هتل را که در زمان رزرو هتل در اصفهان مطرح می‌شود آن دانست که این هتل در خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد.

این هتل مجلل با ارائه خدماتی همچون: کافی‌شاپ، فروشگاه، ترانسفر رفت‌وبرگشت، صرافی، خودپرداز، اتاق چمدان، خدمات CIP (تشریفات ویژه)، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، لاندری، خدمات خانه‌داری، خدمات برای معلولین، جکوزی، سونا، استخر، ماساژ و نیز رستوران بر روی بام، اقامتی متفاوت و مجلل را برای میهمانان خود رقم میزند.

اتاق‌های لوکس هتل سفیر به صورت اتاق یک‌تخته، دوتخته، سه تخته، دوتخته رویال، سوئیت یک‌خوابه برای چهار نفر و آپارتمان دوخوابه برای چهار نفر است که در اتاق‌هایی با متراژ بزرگ در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

سخن آخر

سفر کردن و بازدید از جاذبه‌های گردشگری هر شهر، لذتی بی‌حدوحصر و خاطراتی ناب را برای ما به یادگار می‌گذارد. در سفر به اصفهان با اقامت در هتل های اصفهان که خود گویی جزوی از تاریخ این مرزوبوم هستند، اقامتی متفاوت و رؤیایی را تجربه خواهید کرد. هتل عباسی اصفهان و هتل کوثر اصفهان از مجلل‌ترین هتل های اصفهان به شمار می‌روند که با امکانات لوکس و خدمات بی‌نظیر خود از بهترین هتل های اصفهان و ایران به‌حساب می‌آیند. همین عامل باعث توجه ویژه گردشگران به این هتل ها در زمان رزرو هتل در اصفهان شده است.

جمع آوری شده از وبسایت ایران هتل آنلاین ( iranhotelonline.com )

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها