کد خبر: 616354
تاریخ انتشار :

معروف ترین جزیره های دنیا    

معروف ترین جزیره های دنیا    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سفر به جزیره رویای مشترکی ست که اکثر انسان ها در کودکی به آن فکر می کنند. اینکه در جایی زندگی کنید که دور تا دور شما را آب فرا گرفته باشد حس آرامش دور از شلوغی و زندگی پر از ترافیک را به شما انتقال می دهد. در دنیا جزایر زیادی وجود دارد که خیلی از این جزیره ها را فقط در گوگل مپ می توانید ببینید. در واقع دسترسی به این جزایر ممکن نیست.

بسیاری از جزایر دیدنی نیز تبدیل به جزایر مسکونی شده اند و با مرور زمان و با تدارک دیدن امکانات توریستی و تفریحی خود را به عنوان جزایر تفریحی به دنیا معرفی کرده اند. سفر به جزایر معمولا در دسته مسافرت های لاکچری قرار دارد و برای اینکه بتوانبد یک تور مسافرتی به جزیره رزرو کنید باید از قبل برای هزینه های سفر خود برنامه داشته باشید.

البته شما می توانید سفر به جزایر کشور خودتان را انتخاب کنید مثلا تور قشم و یا جزیره کیش از محبوبیت بسیاری در میان ایرانیان برخوردار است.

اگر طرفدار سفر به جزیره هستید می توانید با ما همراه باشید تا تصور جدیدی از جاذبه های زیباترین جزایر دنیا را در ذهن شما خلق کنیم.

جزیره سانتورینی

جزیره سانتورینی در کشور یونان در بستر دریای اژه قرار دارد. معروفیت و جذابیت این جزیره به دلیل معماری منازل این جزیره و طبیعت دلنشینش است. جزیره سانتورینی را می توان یک لوکیشن بسیار استثنایی برای خلق تصاویر زیبا دانست. خانه های بومی سفید رنگ سانتورینی که در هنگام غروب کم کم رنگ آسمان را به خود می گیرند هر گردشگری را به سکوت و تماشای این جزیره زیبا وادار می کند.

جزیره سیشل

آفریقا را می توان یکی از زیباترین قاره ها از نظر طبیعت دانست. در این قاره اعجاب انگیز زیباترین جزیره جهان یعنی جزیره سیشل قرار دارد. این جزیره که در بستر اقیانوس هند آرمیده است دارای طبیعتی بسیار زیبا و دیدنی است. جزیره سیشل با سواحل شنی طلایی و آبهای آبی زلال و همچنین جنگل های خوش رنگ را می توان به یک تابلوی نقاشی شاهکار تشبیه کرد.

قطعا مدت زمانی را که در این جزیره سپری می کنید با تمام عمرتان متفاوت خواهد بود و تجربه ای خاص از سفر را در ذهن شماتا ابد ثبت خواهد کرد.

جزایر مالدیو

جزایر کشور مالدیو هم در دنیا به زیبایی و طبیعت بکر معروف هستند. خیلی از تصاویری که در اینترنت از هتل های شناور ساحلی تماشا می کنید، مربوط به تصاویر هتل های مالدیو است. جزایر مالدیو در اقیانوس هند قرار گرفته است و زیبایی و تفریحات متعدد این جزیره می تواند توقع شما از سفری آرامبخش را برآورده کند.

جزیره بالی

بالی از معروف ترین جزیره های کشور اندونزی است که میان اقیانوس هند و دریای جاوه قرار دارد. جزیره بالی طرفداران زیادی در میان توریست ها دارد به دلیل اینکه از عوامل موثر در انتخاب تورهای مسافرتی نوع غذا و رستوران ها و برخورد و فرهنگ مردم آن کشور از اهمیت زیادی برخوردار است. که در سفر به بالی تمامی این مزیت ها را شما مشاهده خواهید کرد.

علاوه بر اینکه معماری و طبیعت جزیره بالی بسیار جذاب است و قطعا می توانید سفر به بالی را در لیست بهترین سفرهای خود قرار دهید. برای مشاهده قیمت ها و تورهای ممکن جزیره بالی می توانید به سایت های هالیدی مراجعه نمایید و آخرین تورهای ما را مشاهده نمایید.

معروف ترین جزیره های دنیا    

جزایر هاوایی

جزایر هاوایی در کشور آمریکا و در اقیانوس آرام قرار دارد. سواحل جزایر هاوایی را می توان به عنوان پر طرفدراترین سواحل دنیا دانست. در کنار این سواحل می توانید از تفریحات آبی و اقامتگاه های دنج این سواحل استفاده کنید.

جزیره هاوایی دارای رستوران های متنوع با غذاهای دریایی لذیذی است که همراه با میوه های استوایی سرو می شوند.

در هاوایی می توانید بسته به بودجه خود از هتل های سوپر لوکس تا خانه ای استیجاری ارزان برای اقامت استفاده نمایید.

لیست دیگر جزایر برتر دنیا

جزیره پاوالان در فیلیپین

جزیره هیلتون هد در کارولینای جنوبی آمریکا

جزیره بوراکای در فیلیپین

جزیره گالاپاگوس در اکوادور

جزیره مائوئی در هاوایی

جزیره کائوائی در هاوایی

جزیره ایسکیا در ایتالیا

جزایر هوار و دالماتیان در کرواسی

بزرگترین جزیره دنیا

جزیره گرینلند بزرگترین جزیره دنیاست. جزیره گرینلند در کشور دانمارک قرار دارد و نکته جالب درباره این جزیره این است که جزیره گرینلند برخلاف چیزی که از نامش متوجه می شویم اصلا جزیره سرسبز و خوش آب و هوایی نیست. در عوض برای کسانی که طرفدار سرما و برف و آب های یخ زده هستند حتما بسیار جذاب خواهد بود.

معروف ترین جزیره های دنیا    

لیست جزایر خصوصی جهان

جزیره لانای : لری الویس مدیرعامل سابق اوراکل . 46 میلیارد دلار . جزایر هاوایی

جزیره لائوکالا : دیتریش ماتسیتس . مالک رد بول . فیجی . 3500 دلار برای هر شب اجاره

جزیره ولا : مالدیو . هرشب 1.18 میلیون دلار

جزیره نورث آیلند : سیشل . هر شب اقامت 75000 دلار

جزیره آریارا : فیلیپین . 5000 دلار اجاره یک شب

جزیره ایسلا د سا فرادورا : اسپانیا . اجاره یک هفته 230000 دلار

جزیره دارک آیلند : مدیر عامل کارخانه چرخ خیاطی سینجر

جزیره تاگوماگو : اسپانیا .

جیزره کوکوپرایو : مالدیو .

جزیره پیتر آیلند : ویرجین بریتانیا .

جزیره کایو اسپانتو : بلیز

جزیره تتیاروآ : پلینز فرانسه

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها