کد خبر: 626100
تاریخ انتشار :

شرایط لازم برای خرید ملک در استانبول | 6 شرط مهم

در این شرایط نابسامان ایران و بالا رفتن ارز، افراد بسیار زیادی به فکر سرمایه گذاری در کشور های دیگر هستند. در این میان کشور ترکیه به دلیل، نزدیک بودن به ایران و نزدیک بودن فرهنگ مردم این کشور به ما بهترین مکان برای سرمایه گذاری خواهد بود.

شرایط لازم برای خرید ملک در استانبول | 6 شرط مهم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خرید ملک در استانبول در صدر انتخابات ایرانیان قرار دارد.

سرفصل های مقاله:

  • اولین قدم برای خرید ملک در ترکیه
  • انتخاب درست برای رشد سرمایه
  • در چه صورت اجازه اقامت در ترکیه داریم؟    
  • انتخاب راهنمای مناسب و کاربلد
  • هزینه برای خرید ملک در ترکیه
  • تحقیقات لازم برای خرید ملک در استانبول

اولین قدیم برای خرید ملک در ترکیه

بیشتر افراد خارجی مشتاق خرید ملک در استانبول هستند. استانبول شهری، با تمدن بسیار بالا است. جای جای این شهر آثار تاریخی بسیاری زیاد و شگفت انگیزی دارد. زندگی در محله های این شهر می تواند شور حال زندگی را برای شما به ارمغان بیاورد. سرمایه گذاری در ترکیه و یا هر کشوری دیگر یکی از مهم ترین مسائل پیش روی شما است، دانستن اینکه به دنبال چه نوع ملکی هستید، هدف شما از سرمایه گذاری چیست امر بسیار مهمی محسوب می شود. این که آیا یک آپارتمان مسکونی ساده است، یک آپارتمان مجلل، ویلاهای رو به دریا، پنت هاوس های نمای شهر یا یک خانه خانوادگی ساحلی، دانستن اینکه برای چه کاری می خواهید سرمایه گذاری کنید باید اولین نکته در چک لیست شما باشد.

همینطور باید از خود بپرسید در کجا می خواهید بخرید را باید در دستور کار خود قراردهید. به بیان ساده تر کدام منطقه را برای زندگی انتخاب می کنید؟ مکانی سوت و کور و پر از آرامش و یا محله ای شلوغ و سرشار از زندگی؟ شرکت آسیاملک با سال ها تجربه در زمینه املاک و مستغلات شما را به سمت سرمایه گذاری پر سود هدایت می کند.

انتخاب درست برای رشد سرمایه

بازگشت سرمایه و رشد سرمایه اولیه جزء موارد بسیار مهمی هستندکه هر سرمایه گذار در ابتدای شروع کار خود به آن فکر می کند. سرمایه گذاری در ترکیه به خصوص استانبول یکی از مناطق مناسب ترکیه در زمینه املاک و مستغلات است. بنابراین، انتخاب ملک مناسب بسیار مهم می شود. پروژه های زیادی در استانبول وجود دارد که نوید بازده تضمین شده را می دهد و در این صورت، سرمایه گذاران می توانند به فکر فروش املاک خود و بازدهی بالاتر از سرمایه گذاری خود باشند. متخصصین در ترکیه به سرمایه گذاران علاقه مند به فضاهای تجاری توصیه می کند که در فضاهای اداری سرمایه گذاری کنند که می توانند به شرکت های چند ملیتی مستقر در شهر اجاره دهند تا بازده بالایی داشته باشند.

2

سرفصل بعدی را با توجه به تجربه کارشناسان شرکت آسیاملک برای شما تهیه کردیم:

کدام استان ترکیه مناسب شما و خانواده شما خواهد بود؟

این سوال در چک لیست مشخص کردن هدف، بود اما می خواهیم آن را کامل تر، بررسی کنیم. موقعیت مکانی نقشی اساسی در تصمیم گیری برای خرید ملک دارد.

اینجا نیز به چند سوال پاسخ دهید:

  • دوست دارید چه امکانات شهری، در اطراف خانه شما باشد؟
  • مرکز شهر را دوست دارید یا حومه شهر؟
  • دوست دارید در منطقه گردشگرپذیر، زندگی کنید یا خیر؟
  • آب و هوای شهرهای ساحلی را می پسندید یا آب و هوای شهرهای گرم و خشک را؟
  • چه نوع فرهنگ دینی را می پسندید؟
  • و...

ما می دانیم که شما ممکن است آشنایی کافی با استان های ترکیه یا شهرهای مختلف، ندارید. به همین منظور در ادامه چند نکته را با هم بررسی می کنیم به اطلاعات شما در این باره، می افزاید:

در چه صورت اجازه اقامت در ترکیه داریم؟

آیا می دانید خارجیانی که خانه ای در ترکیه خریداری می کنند، می توانند درخواست اجازه اقامت دهند؟ دولت ترکیه تلاش زیادی را برای ایجاد انگیزه و پیشنهاد حمایت از خریداران املاک و مستغلات خارجی در ترکیه نشان می دهد. به عنوان مثال، در سال 2013 دولت اعلام کرد که یک سرمایه گذار می تواند درخواست اجازه اقامت کند که می تواند قابل تمدید باشد تا زمانی که ملک هنوز به نام خریداران باشد. با این حال، اگر قصد ندارید در ترکیه زندگی کنید و فقط در روزهای تعطیل به آنجا سفر می کنید، به اجازه اقامت احتیاج ندارید.

انتخاب راهنمای مناسب

ازآنجایی که شما خرید ملک در استانبول را مد نظر دارید، انتخاب یک متخصص در ارتباط با املاک و مستغلات بسیار چالش برانگیز است. با وجود مشتریان گسترده، متخصصین معتقد هستند که هر مشتری نیاز دارد منحصر به فرد باشد. بنابراین، متخصصان املاک و مستغلات ما بهترین خدمات را ارائه می دهند. خرید ملک در یک کشور خارجی تغییر سبک زندگی است و باید به خوبی در مورد آن فکر کرد و انتخاب نمایندگی که نیازهای شما را درک کند از اهمیت بالایی برخوردار است. با ما تماس بگیرید و با متخصصان با سابقه آسیا ملک ارتباط برقرار کنید.

3

هزینه ها برای خرید ملک در ترکیه

خرید ملک در ترکیه مراحل بسیاری دارد که پردازش آنها ممکن است چندین هفته طول بکشد. کل مراحل ممکن است از 12 تا 16 هفته طول بکشد و فرد باید از تمام هزینه ها و هزینه هایی که باید متحمل شود آگاه باشد.

خریداران معمولاً 7 درصد تا 10.5 درصد قیمت ملک را به عنوان کارمزد پرداخت می کنند. مبلغ قابل توجهی از پول به عنوان مالیات بر املاک به دولت تعلق می گیرد و سپس حق تمبر و هزینه های حقوقی همراه با هزینه های دیگر مانند کمیسیون بنگاه املاک و مستغلات وجود دارد که شما به نماینده پرداخت خواهید کرد. خرید ملک در ترکیه می تواند بسیار ارزان تر از هزینه در سایر کشورهای اروپایی باشد و ترکیه را به مکانی عالی برای سرمایه گذاری تبدیل کند

تحقیقات لازم برای خرید ملک در استانبول

بهترین راه برای شناختن ملکی که می خواهید خریداری کنید، انجام یک تحقیقات دقیق است. بررسی دقیق ملک ، منطقه ای که در آن واقع شده است، محیط محلی و سبک زندگی آن منطقه از موارد ضروری است که باید هنگام خرید ملک در استانبول باید بدانید. بعد از اینکه پروژه های خاصی را انتخاب کردید که می خواهید ببینید، باید یک تور بازرسی را درخواست کنید و برای بازدید از شهر بازدید کنید. این بازرسی همچنین به ما کمک می کند تا تنظیمات ترجیحی شما را درک کنیم.

در مطالب بالا شرایط و راه کارهای برای سرمایه گذاری در ترکیه را به شما گفتیم انتخاب درست برای شما می تواند بسیار مفید واقع شود و سرمایه شما از آن چیزی که هست بالاتر برود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها