کد خبر: 628062
تاریخ انتشار :

مامور کلانتری که را چه کسی به قتل رساند؟

رئیس پلیس پایتخت در مراسم تشییع پیکر مأمور کلانتری گاندی که از سوی سارقان مسلح به شهادت رسیده بود گفت: انتظار داریم مراجع قضایی با برخورد قاطع‌تر با مجرمان مانع تکرار وقوع جرم شوند.

مامور کلانتری که را چه کسی به قتل رساند؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش خوندنی آنلاین رئیس پلیس پایتخت در مراسم تشییع پیکر مأمور کلانتری گاندی که از سوی سارقان مسلح به قتل رسیده بود گفت: انتظار داریم مراجع قضایی با برخورد قاطع‌تر با مجرمان مانع تکرار وقوع جرم شوند.

سردار «حسین رحیمی» صبح دیروز در آیین تشییع استوار شهید «یاسر طاهری» اظهار داشت: اساسی‌ترین رکن جامعه امنیت است و برای نگه‌داشت این مهم (امنیت) باید هزینه‌های سنگینی دهیم؛ شهید طاهری دومین جوانی است که در ۱۰ روز گذشته در مبارزه با سارقان مسلح تقدیم کردیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: مأمور ما برای دستگیری متهم خود را روی خودروی وانت اشرار مسلح انداخت و خودرو به‌صورت مارپیچ مسیر را طی کرد و ایشان با تمام قدرت کارش را دنبال کرد اما درگیری مسلحانه رخ داد و مأمور ما پنج گلوله شلیک کرد اما متهمان ناجوانمردانه و از پشت او را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه سرنخ‌های خوبی برای دستگیری سارقان مذکور در دست است، خطاب به خانواده معظم شهید طاهری اظهار داشت: مطمئن باشید اجازه نمی‌دهیم آسایش داشته باشند. امیدواریم دستگاه قضایی با برخورد جدی اجازه تکرار جرم را به مجرمان ندهد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها