کد خبر: 652147
تاریخ انتشار :

تازه‌ترین توضیحات زاکانی درباره شهردار پرحاشیه

​علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه پنجمین اجلاسیه شورای عالی استان‌ها و در جمع خبرنگاران درباره حواشی حمله به شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ که گفته شده بود، یک خودزنی بوده، گفت: گزارش پزشکی قانونی بیان صریح نداشته و گمانه زنی است و با گمانه زنی نمی‌توان قطعی حرف زد اگر این موضوع ساختگی باشد حتماً برخورد سختی خواهیم داشت و اگر ساختگی نباشد از حق و حقوق پرسنل خود صیانت می‌کنم و تخلف را دنبال می‌کنیم.

تازه‌ترین توضیحات زاکانی درباره شهردار پرحاشیه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه پنجمین اجلاسیه شورای عالی استان‌ها و در جمع خبرنگاران درباره حواشی حمله به شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ گفت: مدیریت شهری در این زمینه جدی است پس از این حادثه من به عیادت این شهردار رفتیم زیرا با همه ظرفیت‌ها در جهت استیفای حقوق شهر و شهروندان و پرسنل گام برمی‌داریم.

وی ادامه داد: در گزارشات آمده است ممکن است آنچه که رخ داده ساختگی باشد و بر همین اساس به بازرسی و حراست دستور داده‌ام تا این موضوع را به دقت بررسی کنند و هیچ اغماضی در این موضوع نخواهم داشت.

زاکانی درباره تخلف رخ داده در ساختمان ناحیه ۳ منطقه ۱۹ گفت تخلف در آن ساختمان محرز از آنها در یک ساختمان چهار طبقه چهار طبقه دیگر نیز بیشتر ساخته بودند که برای جلوگیری از این تخلف شهردار ناحیه وارد عمل شده است.

او گفت: اما گزارش پزشکی قانونی بیان صریح نداشته و گمانه زنی است و با گمانه زنی نمی‌توان قطعی حرف زد اگر این موضوع ساختگی باشد حتماً برخورد سختی خواهیم داشت و اگر ساختگی نباشد از حق و حقوق پرسنل خود صیانت می‌کنم و تخلف را دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به تفاهم نامه شورای عالی استان‌ها و مجمع کلانشهرهای ایران گفت: خوشبختانه توفیق داشتیم تفاهم نامه همکاری ویژه بین شورای عالی استان‌ها و مجمع کلانشهرهای ایران را به به امضا برسانیم تا از ظریفیت های مختلفی که در کلانشهرهای ایران وجود دارد در راستای پیشرفت کلانشهرها بهره ببریم.

زاکانی با بیان اینکه تحقق قانون اساسی در اصول ۱۰۰ تا ۱۰۵ هدف ما از امضای این تفاهم نامه است گفت: در قانون اساسی ظرفیت‌های خوبی وجود دارد و آنچه که دنبال می‌کنیم احیای قانون اساسی و رأفت بخشی به جایگاه شوراها است

با اشاره به مصوبه دریافت عوارض ساختمانی اظهار کرد: در این مصوبه اشکالی وجود داشت و آن هن به دلیل تحلیل اشتباه بود ۱۶ نفر دو فوریت این مصوبه را امضا کرده بودند انشالله روز یکشنبه جزئیات آن تصویب می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها