کد خبر: 658456
تاریخ انتشار :

بالا آمدن سطح آب و آب‌گرفتگی معابر در تهران/ کاهش نسبی دمای پایتخت؛ فردا

​بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران امروز قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک خواهد بود و با تداوم فعالیت سامانه بارشی، آب‌گرفتگی معابر مورد انتظار است.

بالا آمدن سطح آب و آب‌گرفتگی معابر در تهران/ کاهش نسبی دمای پایتخت؛ فردا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران تا پنج روز آینده، با تداوم فعالیت سامانه بارشی، آسمان در اکثر نواحی استان به ویژه نیمه شمالی و ارتفاعات در بعضی ساعات نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار و رعدوبرق و در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ و نیز گاهی وزش باد شدید بخصوص در غرب و نیمه جنوبی با خیزش موقت گردوخاک (احتمال توفان گردوخاک)، کاهش دید و کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

با توجه به ماهیت این سامانه، آب گرفتگی معابر و جاری شدن روان آب در مسیل‌ها و بالا آمدن آب رودخانه‌ها و نیز وقوع توفان گردوخاک (در مناطق مستعد خیزش گردوخاک) مورد انتظار است. همچنین فردا شاهد کاهش نسبی دما خواهیم بود و تا روز دوشنبه شاهد تغییرات محسوس دمایی نخواهیم بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌ فیروزکوه با کمینه دمای ۱۰ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده و بیشترین میزان بارش باران در شهرستان شهریار با ۱۱.۸ میلی متر بارش بوده است.

آسمان تهران فردا (۷ مردادماه ) نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق و وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۸ مردادماه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی بارش پراکنده و بتدریج افزایش ابر در شب، رگبار و رعد و برق  با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها