کد خبر: 667490
تاریخ انتشار :

دستگیری سارقان فرا استانی

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: باند چهار نفره سارقان طلا و جواهرات که پس از سرقت ۲۵ میلیارد ریال طلا در حال خروج از شهر سیرجان به مقصد استان های همجوار بودند، دستگیر شدند.

دستگیری سارقان فرا استانی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

سردارعبدالرضا ناظری امروز ۱۷ آذرماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی سیرجان در روند پیگیری های بی وقفه و تخصصی خود برای کشف چندین مورد سرقت طلاجات از منزل شهروندان موفق شدند چهار متهم فرا استانی دخیل در این سرقت ها را هنگام خروج از حوزه استان با همکاری ماموران ایستگاه بازرسی نائین استان اصفهان شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: پس از انتقال متهمان به پلیس آگاهی سیرجان مشخص شد این افراد در قالب یک باند حجم زیادی طلا و جواهرآلات را از منازل ویلایی و آپارتمانی شهر سیرجان سرقت کرده اند که در این رابطه متهمان در مواجهه با شواهد و مدارک موجود به ۱۵ فقره سرقت طلا به ارزش ۲۵ میلیارد ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: این سارقان که پس از پایان سرقت های باندی خود در سیرجان عازم دیگر استان ها بودند پس از بازجویی و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند و بحمدالله از ورودشان به سایر مناطق و وقوع سرقت های مشابه جلوگیری شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها