کد مطلب: 29483

پژمان جمشیدی | پژمان جمشیدی وهمسرش | پژمان جمشیدی اهل کجاست

فیلم دیده نشده از عروسی سوپر لاکچری پژمان جمشیدی همه رو مات کرد | بریز و بپاش عروسی پژمان جمشیدی زد رو دست عروسی گلزار

بتازگی فیلمی از جشن عروسی آنچنانی پژمان جمشیدی در فضای مجازی منتشر شده ایت که از بریز و بپاش زده رو دست محمدرضا گلزار . این فیلم رو با هم در سایت دیجی سرگرمی میبینیم.

فیلم دیده نشده از عروسی سوپر لاکچری پژمان جمشیدی همه رو مات کرد | بریز و بپاش عروسی پژمان جمشیدی زد رو دست عروسی گلزار

پژمان جمشیدی بازیگر توانای تلویزیون است . جشن ازدواج پژمان جمشیدی سر و صدای زیادی در اینستاگرام و فضای مجازی غوغا بپا کرد . پژمان جمشیدی و همسر مشهور و خوش چهره اش حواشی زیادی دارند. پژمان جمشیدی بازیکن سابق پرسپولیس است. عروسی خیلی خاص پژمان جمشیدی در تالار آنچنانی را میبینید.

 یکی نیست بگه جمشیدی جان ما هیچ، خودت خسته نشدی از اینهمه بازی؟ پژمان جمشیدی که این روزها حسابی بر روی پرده سینما نگاه مخاطبین رو جلب خود کرده بود، یهو یه فیلم دیگه ازش رو شد به نام "هتل"! این فیلم در تاریخ 5 مهر ماه رفت روی پرده سینماها اما جالبه که تونست در عرض تنها 4 روزها بیش از 90 هزار مخاطب رو به سمت م پژمان جمشیدی و محسن کیایی هستند اما به تازگی تصویر پژمان خان با صدف اسپهبدی زد تو ذوق کاربرای مجازی!

البته که بهتره مامک خانوم یا همون خواهر آقای جمشیدی رو دست کم نگیرید چرا که این چهره این روزها با استفاده از شهرت برادرش در تورنتو گرد و خاک فراوانی به پا کرده. همین چند وقت پیش بود که دیدیم تابلوی تبلیغاتی مامک جمشیدی در تورنتو سر و صدا کرده. خیلی ها ب انی نظر بودند که خواهر پژمان با استفاده از شهرت برادرش تبلیغ میکنه و خودش رو به شهرت رسونده. 

پژمان جمشیدی اهل کجاست

پژمان جمشیدی

مامک جمشیدی خواهر پژمان جمشیدی یه دهه شصتیه که به جز پژمان یه برادر دیگه هم داره به اسم هومن. مامک خانوم گویا در ایران هم معلم بودن اما حالا چند سالی میشه که به تورنتو کانادا مهاجرت کرده و اونجا برای خودش حسابی دم و دستگاه و تشکیلات کاری راه انداخته و آژانس املاک داره و مدیر یه موسسه مهاجرتی هم هست!

مامک انگار به واسطه آبجی پژمان بودن با خیلی از سلبریتی ها رفیق شده و هر کوم از اون ها که گذرشون به کانادا می خوره مهمون مامک خانوم میشن و خانوم باهاشون یه عکس و سلفی می گیره و یزاره تو پیجش. در ادامه باهم برخی از عکس های جذابی که خانوم با افرد مشهور انداخته رو می بینیم.

مامک خانوم چون تو ایران نیست به طبع حجاب نداره اما شاید بهتر بود که خانوم کمی هم مراعات داداش بازیگرش رو هم می کرد و هر عکسی رو تو صفحه عمومی منتشر نمی کرد. اما خب اگه سری به پیج مامک خانوم بزنید کلی عکس بی حجاب از خانوم رو می بینیم. مامک البته انگار خیلی به پدرش وابسته هست چرا که کلی هست داره که با باباش انداخته و حسابی قربون صدقه هم میرن.

نگار فقط مامک خانوم نیست که خیلی مقید به حجاب نیست و تو خونواده و نزدیکای پژمان خانوم های بی حجاب دیگه ای هم وجود دارن مثلاً همین نگار خانوم فرهمند که گفته میشه نامزد پژِی هت و قرار زودِ زود باهم ازدواج کنن هم تو صفحه شخصیش هیچ عکس باحجابی نداره!

پژمان قصه فوتبالیستی است که برای چهارمین فصل متوالی با وجود تلاش فراوان، موفق نشده تیمی را برای خود دست و پا کند. پژمان به تدریج وارد دورانی می شود که کمتر کسی او را در کوچه و خیابان می شناسد و دیگر نمی تواند از امتیازات شهرت رو به زوالش استفاده کند، اما او هنوز در حال و هوای دوران ستارگی اش است و نمی خواهد بپذیرد که عمر دوران فوتبالش به سرآمده است.
پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی در این سریال در کنار سام درخشانی که نقش مدیر برنامه های پژمان را دارد و بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه خواه، ویدا جوان و غلامحسین لطفی بازی میکند.

خواهر و برادرم ازدواج کردند ولی من من هنوز ازدواج نکردم و شرایط زندگیم این گونه پیش رفته. ازدواج اتفاقیه که هنوز برای من رخ نداده به نظر من ملاک و معیار برای ازدواج تعیین کردن اشتباهه مهم اینه که یه نفر به دلت بشینه و دوسش داشته باشی. طبیعتاً آدم هایی که با آن ها اشنا می شویم و باهاشون رفت و آمد میکنیم از نظر شخصیتی و رفتار مورد قبول مون هستند اینکه قلاب دلمون کجا گیر کنه معلوم نیست.

همسر پژمان جمشیدی کیست؟

پژمان جمشیدی

یه چیزه دیگه که خیلی مهمه باید حرفی برای گفتن با همسرتون داشته باشید و باید به روزها و شب هایی که قراره با همسرتون زیر یه سقف زندگی کنید فکر هم بکنید البته من خیلی دوست دارم با دختری ازدواج کنم که زندگی اش با هیجان همراه باشد و شاغل هم باشه یعنی زندگی اش طوری باشه که حرف های زیادی برای گفتن داشته باشه 

چند ماهی می شود که پژمان جمشیدی در حال گذراندن دوره های آموزش خلبانی است. اخیراً در استوری پژمان جمشیدی فیلمی منتشر شده که پژمان جمشیدی تنهایی سوار هواپیما میشه و با اینکه خلبان اصرار میکنه که پژمان این کارو نکن و او گوش نمیده و پرواز میکنه و بعد از چند دقیقه سقوط می کند و خلبان با گفتن یا ابوالفضل یا ابوالفضل  به سمت هواپیمای سقوط کرده می دود.

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی در سلامت کامل هست و این فیلم فقط یه شوخی بود که پژمان جمشیدی با خلبانش ترتیب داده بود طی خبرهایی که منتشر شده خلبان ممنوع پرواز شده است و پژمان جمشیدی در سلامت کامل است.

پژمان جمشیدی را بیشتر بشناسیم

پژمان جمشیدی

من فوتبالم را از باشگاه کشاورز تهران شروع کردم و در تیم هایی مثل سایپا, پاس تهران, استیل آذین, فولاد, ابومسلم و پرسپولیس بازی کردم من در تیم پرسپولیس در چب و راست بازی میکردم و گلی که در سال 82 در اصفهان به سپاهان زدم و باعث شدم پرسپولیس پیروز بشه هیچ وقت یادم نمیره.

دعوت پژمان جمشیدی به تیم ملی و گل ملی اش

من در جام جهانی 2002 کره وژاپن به تیم ملی دعوت شدم و تک گل ملی خودم را مقابل تیم ملی کشور گرجستان زدم . در سال 90 از فوتبال خداحافظی کردم البته بعدش دو سال مربی گری هم کردم ولی بعد ها که بحث بازیگری پیش اومد کلا فوتبال را بیخیال شدم.

پژمان جمشیدی

عشق پژمان جمشیدی به مربیگری در فوتبال

دیگر نمی توانم فوتبال بازی کنم اما خیلی دوست دارم با یک موقعیت خوب به دنیای فوتبال برگردم. کلاس های مربیگری را تا سطح B رفته ام و دلم می خواهد مربیگری کنم که به نظرم سخت ترین کار جهان است ولی دوست دارم در جای خوب و با یک گروه خوب این کار را انجام بدهم.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی