کد مطلب: 29667

سحر دولتشاهی | عکس فرزند سحر دولتشاهی | سحر دولتشاهی و همایون شجریان

دختر سحر دولتشاهی و همایون شجریان بدنیا آمد | اولین عکس از گل دختر سحر خانوم + عکس بارداری و بیمارستان

سحر دولتشاهی با انتشار این عکس خبر از مادر شدنش داد.

دختر سحر دولتشاهی و همایون شجریان بدنیا آمد | اولین عکس از گل دختر سحر خانوم + عکس بارداری و بیمارستان

خبرنگار الماس حیدری: سحر دولتشاهی به تازگی با همایون شجریان ازدواج کرده است. سحر دولتشاهی در فیلم نابرده رنج بسیار دخشید. سحر دولتشاهی در حال حاضر متاهل است. ازدواج سحر دولتشاهی با همایون شجریان در فضای مجازی جنجال و سر و صدای زیادی بپا کرد. در ادامه عکس های زیبا بچه سحر دولتشاهی و همایون شجریان را میبینیم.

عکسی از سحر دولتشاهی به همراه دوستش در فضای مجازی منتشر شده که تغییر قیافه سحر دولتشاهی مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است.

سحر دولتشاهی

عادل در ابتدا گفت من به کنسرت سی آمدم و کار متفاوتی بود و فکر می‌کنم که رابطه تو با سحر دولتشاهی هم از همانجا جدی شد درست است؟ و شجریان در پاسخ می‌گوید: بله کنسرت سی کار متفاوتی بود و تجربه تازه‌ای برای ما به حساب می‌آمد. این را می‌دانی که ۵۰ درصد از بچه‌های سینما رفقای بسیار صمیمی و نزدیک من هستند، ولی بعد از کنسرت سی شرایط به گونه‌ای پیش رفت که من و سحر یار یکدیگر باشیم.

سحر دولتشاهی و همایون شجریان

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در خودرو عکسی از خود گرفته که با شکل و شمایل همیشگی که از او می شناختیم به کلی متفاوت است. می گویید نه خودتان ببینید:

ر.ودولتشاهی با این عکس و روسری قرمز و هندزفری و مانتوی لی کم کم 10 سالی جوان شده است.

معمولا او لباس های سرو سنگین می پوشد مخصوصا در یکی دو سال اخیر بیشتر او را با لباس های تیره تر دیده ایم.

سحر دولتشاهی را بیشتر بشناسیم

سحر دولتشاهی

او این روزها با می خواهم زنده بمانم بر سر زبان هاست.

سحر دولتشاهی متولد 16 مهر 1358 تهران بازیگرِ سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.

او فارغ التحصیل رشته های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه می باشد.

مادرش نائیب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.

فعالیت خود را از اوخره دهه 70 با تئاترهای دانشجویی کارش را شروع کرد.

سحر دولتشاهی

شروع حرفه ای در تئانر هم در سال 79 و 80 بود که از همین عرصه به فیلم فرزند صبح در سال 1383 معرفی شد.

تیپ های سحر دولتشاهی وقتی با آقا همایون بود

اولین حضور سینمایی خود را تجربه کرد، سپس با سریال کتابفروشی هدهد مرضیه برومند در سال 1386 نیز وارد قاب تلویزیون شد.

سحر دولتشاهی بازیگر مطرح ایرانی به همراه همایون شریان به عراق سفر کردند. با انتشار عکس هایی از این دو شایعاتی مبنی بر روابط عاشقانه آن ها پخش شد. اما نکته جالب اینکه پیج معتبر اینستاگرامی سینما نوین این دو عزیز را زوج خطاب کرد.

 پیج سینما نوین با انتشار عکس آن ها نوشت: همایون شجریان به همراه دختر و همسرش سحر دولتشاهی به کردستان عراق سفر کردند. سحر دولتشاهی همسر سابق رامبد جوان است و بعد از مدتی از این بازیگر جدا 

همایون شجریان به معنای واقعی آقازاده است او که نه تنها به خاطر پدرش بلکه خودش هم به شخصیت بسیار جذابی دارد و بی شمار هم طرفدار دارد یکی دو سالی می شود که با سحر دولتشاهی ازدواج کرد.

سحر دولتشاهی

از این عکس دیگر خیلی عکس و خبری از این زوج هنرمند منتشر نشد و کلاً هم سحر و هم همایون گویا به شدت مراقب حواشی هستند و خیلی دوست ندارند عکس و خبری از زندگی خصوصی شان در فضای مجازی منتشر شود. اما به تازگی خبر جدید در باره این زوج منتشر شد. برترینها در خبری مدعی شد که سحر دولتشاهی باردار است. اما برترینها با یک استدلال عجیب و خفن به این نتیجه رسید!

آن ها پست آخر سحر را مورد کنکاش قرار دادند و این خبر را از دل آن بیرون کشیدند! ماجرا مربوط به عکسی بود که سحر دولتشاهی از کودکی خود منتشر کرد و در کپشن عکس جوجه گذاشت. همایون هم زیر پست سحر یک جوجه و قلب گذاشت. این ایموجی ها برترینها را به این نتیجه رساند که سحر از همایون باردار است و فرزند آن ها به زودی به دنیا می آید!

البته در این بین نباید واکنش های مهراوه شریفی نیا و مصطفی کیایی را هم نادیده گرفت واکنش هایی به می تواند تلویحاً این خبر را تائید کند!

سحر دولتشاهی

از این ها که بگذریم سحر دولتشاهی خود نیز از هنرمندان کم حاشیه و دوست داشتنی می باشد که بیش از 3 میلیون دنبال کننده دارد و با توجه به اینکه با خودنمایی و انتشار تصاویر ناجور از خود جذب فالوور نکرده می توان میزان محبوبیتش را فهمید. در عکس و ها و پست های که سحر منتشر کرده همواره زیبا و نچرال بودن خانوم بازیگر مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

سحر دولتشاهی

البته حلقه زیبای و گرون قیمت سحر هم کاملاً به چشم اومده در فضای مجازی گفته می شود که این انگشتر مروارید دار را همایون برای او خریداری کرده است.

اما خب حواشی و شایعات همیشه برای سلبریتی ها  وجود دارد و اصلا امکان نداره شما معروف باشی و برای هر کارت حرفی پشتت در نیاد. سحر دولتشاهی نیز از هنرمندانی می باشد که همچنان دوست داشتنی و کم حاشیه است.

ویدیویی کاربران به یاد روزهایی که مهناز افشار در ایران بود بازنشر کرده اند و سوژه شده که در آن سحر دولتشاهی از مهناز افشار می خواهد کیفش را به او بدهد ولی او نمی دهد و دست سحر را پس می زند !

کاربری با انتشار این ویدیو نوشت: واقعا اعتماد بین بازیگرای ایرانی به همدیگر موج می زند، ببینید چجوری خانم افشار کیفش را به خانم دولتشاهی نمی دهد.

 سحر دولتشاهی در 16 مهر 1358 در تهران به دنیا آمد. دولتشاهی در رشته های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه تحصیل کرده است. مادرش نائب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.

سحر دولتشاهی

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی